Пн-Пт 8:50-19:00 / Сб 9:00-16:00
RU | UA
Корзина
Вы выбрали: 0 товаров

Как проверить бензонасос Шевроле Лачетти

Что делать, если не работает бензонасос Шевроле Лачетти? 

Прежде всего, следует проверить, поступает ли питание на бензонасос Шевроле Лачетти​.

Ведь может оказаться, что причина неисправности кроется в проводке бензонасоса, а мы можем приобрести новый насос напрасно.

Проверка питания топливного насоса не представляет сложностей, однако у неопытных автовладельцев могут возникнуть трудности, которые могут привести к неправильным выводам.

Так случилось, на Шевроле Лачетти топливный насос не издавал никаких звуков при включении зажигания. Проверили напряжение на насосе и обнаружили, что его просто не было. Поэтому ошибочно решили, что проблема кроется в проводке автомобиля.

Как заменить топливный насос Шевроле Лачетти

Расскажите друзьям

Насос топливный ШЕВРОЛЕ ЛАЧЕТТИ

96447442-OEM (Korea)

1670

96447442-Genuine

1670

313011300004-Magneti Marelli

759

96447442-GM (Korea)

1670

HS110051-Genuine

59

96447442-GM

1670

96447440

1782

96190189-OEM (Sinwon)

83

EFP380210G-Genuine

553

EFP380210G-Bosch (Germany)

553

96554009-GM (Korea)

123

96190189-Taiwan

83

96190189-OEM (Sinwon) (Korea)

83

96183169-GM (Korea)

165

EFP380210G-DAEWOO MOTOR

553

96190187-OEM (Корея)

131

96144690-GM

33

42352998-Topic (Korea)

1029

42353011-KOREASTAR

6120

05804-53453-OEM TOPIC

401

42353011-KAP

6120

96447440/95349302-KRAUF

2990

96447440-DL KOREA

1782

HS110051-GROG

59

05804-53453-AURORA POLAND

401

/0580453453-Bosch (Germany)

1123

05804-53453-FSO

401

96344001-OEM (Корея)

60

96183170-KOREA

61

96183170-ZAZ

20

96190187-GM

193

96344792-KAP

1720

96447440-GROG

1782

96190187-HIK

123

96447440-QAP

1782

96447440/95349302-PARTS-MALL

2990

42353012-KAP

3217

96554009-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

123

993762061-KONNER

583

PDC-M008

2854

96183170-GENERAL MOTORS

263

96183170-GM

263

96190187-KOREA

146

96554009-GENERAL MOTORS

172

96183169-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

165

96344792-Genuine

1720

96183170-OEM (Корея)

20

96190187-GENERAL MOTORS

227

96344792-QAP

1720

96183169-GENERAL MOTORS

165

96183170-Parts-Mall (Korea)

20

96344792-KAFUS

1720

96183170-KOS (Korea)

42

96344001-GM Узбекистан

109

96334401-GM Узбекистан

109

HS110051-GM Узбекистан

109

5300301-GM Узбекистан

109

2112-1139007-QAP

484

42353011-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

6120

13092080-GM Узбекистан

109

2112-1139007-BOSCH

484

» Все новости


Поделитесь Вашими впечатлениями о ремонте "Как проверить бензонасос Шевроле Лачетти"

Отзывы: 4


Зеник

почало підсвистувати знизу де є бензонасос, та так голосно, що навіть у салоні було чути,: мені слюсаря кажуть що мовляв бензонасос поламався, ну я що говорю, міняйте. Змінили, нічого не заміряючи, поставили від Лексуса б/у але добрий (робили все при мені). Заводжу авто, і чую а проблема не виправилася, я вже подумавши що бензонасос від Лексуса не підходить для Лачетті, вирішили паливний фільтр змінити (хоча я його змінював 5000км тому), і про диво свист зник, все виправилося, але бензонасос якось що, ну ось якось так.


Автослюсар

Роблю все як ви кажете, на мультиметрі 3,49 -3.50 вольт. Реле і нове і старе показують 3,5 вольт, бензонасос окремо знімав, промивав, чистив всі контакти, працює відмінно, прокачав півлітра води, все подивився, все добре. А ставлю насос на місце, повертаю ключ, тиша і 3,5 вольт показник. Гольф 4, 1.4, підкажіть будь ласка, чи можна від реле бензонасоса взяти плюс і протягнути його до бензонасосу???


Микола

Підкажи будь-ласка. Опорну напругу на датчику кисню міряю вольтметром на фішці 0.398-0.396В. скажи це норм? Бо без датчика кисню їжджу без смикань та провалів. Виявляв підсмоктування, їх немає, косу перепаяв усю, на дпрв счалка була погана, всі датчики за твоїми прикладами перевіряв мультиметром. Моторчик пищав уривчасто в Дрос вузлі. Його теж змінив. Свічки в проводи все в нормі. Тупняк проявляється на холодну або коли постоїть і охолоне гарненько. Датчик кисню на неодружених працює в діапазоні 0.3-0.7В. немає такого щоб через кожні 2 секунди він змінював положення 0.1-0.9. може підвиснути напруга та плавно спускатися. Загалом відключив його. І норм їздію. До речі, егр чистив він норм. Думаю купити датчик кисню новий, хоча мій не такий убитий на вигляд, але робоча зона у чорному шарі матовому. Я так зрозумів суміш багатій. Мене бентежить перед покупкою датчика кисню його напруга на фішці 0.38. окремо навіть провід з ЕБУ на цю фішку прокинув новий. Просто напруга начебто має 0.41-.045. у знайомого завмер 0.405в. що це ЕБУ не може довидати до датчика якихось 0.005в у моєму випадку.


chevyavto.com.ua

Це досить об'ємне питання. На 1.8 це норма напруга, а для 1.6 трохи занижено. Але знову ж таки, яка похибка приладу... 0.3-0.7 для датчиків без підігріву це цілком нормально, а для датчиків з підігрівом трохи обмаль. Зависання датчика рідко відбуваються через самий датчик. Найчастіше він так реагує на процеси в есуді і на проблеми в чомусь іншому. Наприклад, проблеми ДПРВ можуть призводити до зависання датчика вгорі.




Оцените статью:
.