Прежде всего, следует проверить, поступает ли питание на бензонасос Шевроле Лачетти.
Ведь может оказаться, что причина неисправности кроется в проводке бензонасоса, а мы можем приобрести новый насос напрасно.
Проверка питания топливного насоса не представляет сложностей, однако у неопытных автовладельцев могут возникнуть трудности, которые могут привести к неправильным выводам.
Так случилось, на Шевроле Лачетти топливный насос не издавал никаких звуков при включении зажигания. Проверили напряжение на насосе и обнаружили, что его просто не было. Поэтому ошибочно решили, что проблема кроется в проводке автомобиля.
96190187-GROG
96183170-KAP
96183170-GROG
96447440-CRB
96447440-EuroEx
94580702-GM
Отзывы: 4
почало підсвистувати знизу де є бензонасос, та так голосно, що навіть у салоні було чути,: мені слюсаря кажуть що мовляв бензонасос поламався, ну я що говорю, міняйте. Змінили, нічого не заміряючи, поставили від Лексуса б/у але добрий (робили все при мені). Заводжу авто, і чую а проблема не виправилася, я вже подумавши що бензонасос від Лексуса не підходить для Лачетті, вирішили паливний фільтр змінити (хоча я його змінював 5000км тому), і про диво свист зник, все виправилося, але бензонасос якось що, ну ось якось так.
Роблю все як ви кажете, на мультиметрі 3,49 -3.50 вольт. Реле і нове і старе показують 3,5 вольт, бензонасос окремо знімав, промивав, чистив всі контакти, працює відмінно, прокачав півлітра води, все подивився, все добре. А ставлю насос на місце, повертаю ключ, тиша і 3,5 вольт показник. Гольф 4, 1.4, підкажіть будь ласка, чи можна від реле бензонасоса взяти плюс і протягнути його до бензонасосу???
Підкажи будь-ласка. Опорну напругу на датчику кисню міряю вольтметром на фішці 0.398-0.396В. скажи це норм? Бо без датчика кисню їжджу без смикань та провалів. Виявляв підсмоктування, їх немає, косу перепаяв усю, на дпрв счалка була погана, всі датчики за твоїми прикладами перевіряв мультиметром. Моторчик пищав уривчасто в Дрос вузлі. Його теж змінив. Свічки в проводи все в нормі. Тупняк проявляється на холодну або коли постоїть і охолоне гарненько. Датчик кисню на неодружених працює в діапазоні 0.3-0.7В. немає такого щоб через кожні 2 секунди він змінював положення 0.1-0.9. може підвиснути напруга та плавно спускатися. Загалом відключив його. І норм їздію. До речі, егр чистив він норм. Думаю купити датчик кисню новий, хоча мій не такий убитий на вигляд, але робоча зона у чорному шарі матовому. Я так зрозумів суміш багатій. Мене бентежить перед покупкою датчика кисню його напруга на фішці 0.38. окремо навіть провід з ЕБУ на цю фішку прокинув новий. Просто напруга начебто має 0.41-.045. у знайомого завмер 0.405в. що це ЕБУ не може довидати до датчика якихось 0.005в у моєму випадку.
Це досить об'ємне питання. На 1.8 це норма напруга, а для 1.6 трохи занижено. Але знову ж таки, яка похибка приладу... 0.3-0.7 для датчиків без підігріву це цілком нормально, а для датчиків з підігрівом трохи обмаль. Зависання датчика рідко відбуваються через самий датчик. Найчастіше він так реагує на процеси в есуді і на проблеми в чомусь іншому. Наприклад, проблеми ДПРВ можуть призводити до зависання датчика вгорі.