Кошик
Ви вибрали: 0 товарів

Масло в антифризі Шевроле Авео, причини чому є масло в бачку антифриза

11.03.2020 | Aveo

Сучасні двигуни Шевроле Авео, як і інших автомобілів, влаштовані так, щоб одночасно була можливість проводити мастило усіх необхідних деталей, а також забезпечувати охолодження силового агрегату.

Так, наприклад, у блоці циліндрів і ГБЦ виконані спеціальні канали для циркуляції охолоджувальної рідини (сорочка охолодження). Також проведені канали для масла, щоб здійснювати змазування.

ГБЦ

При цьому в процесі експлуатації водій може зіткнутися з проблемою попадання малса в систему охолодження, що може стати причиною серйозних проблем якщо вчасно не помітити поломку і не усунути її.

Переважно виявлення масла в антифризі виявляється при перевірці рівня охолоджувальної рідини в розширювальному бачку Шевроле Авео.

На цю проблему може вказувати зміна кольору антифризу, утворення маслянистих плям або появу характерного осаду на кришці і горловині бачка.

Іноді на проблеми вказує і стан самого масла. Так, наприклад, міняється колір вихлопу, виникає утворення емульсії і піни на кришці маслозаливной горловина, відбувається зміна кольору масла, що можна помітити по щупу.

Серед поширених причин, по яких відбувається змішування антифризу і масла, можна виділити такі:

  • Проблеми в роботі масляного радіатора.
  • Вихід з ладу теплообмінника.
  • Пробій в прокладці ГБЦ.
  • Дефекти і ушкодження гільз блоку циліндрів.
  • Тріщини між каналами в ГБЦ.
  • Вихід з ладу помпи.
  • Ушкодження інших прокладок.

Прокладка ГБЦ

У будь-якому разі необхідно якнайскоріше знайти причину і провести ремонт Шевроле Авео. При цьому системи мастила і охолодження ретельно промиваються з використанням спеціальних засобів.

Деякі патрубки системи охолодження найімовірніше доведеться замінити, оскільки вони не маслостійкі і швидко вийдуть з ладу під впливом мастильного матеріалу.

Що відбувається при попаданні масла в антифриз на Шевроле Авео

Теплообмінник просто запаяли, таким чином уникнувши вірогідності повторного витоку через цей блок, хоча було припущення, що деталь в даному випадку працювала стабільно.

Запаяли теплообмінник

Проте основна проблема була пов'язана з прокладкою передньої кришки, де і було основне протікання масла в антифриз.

Проблема була з прокладкою передньої кришки

Подібна проблема веде і до того, що доводиться проводити заміну сальників валів Шевроле Авео.

Краще заздалегідь зробити запас дистильованої води, нового масла і антифризу.

Через проблему з попаданням масла в антифриз довелося проводити заміну цілого ряду механізмів в автомобілі.

Зокрема, під заміну підуть помпа термостат, ряд патрубків, які роздуло.

Серед іншого заміняємо патрубки

Також під заміну потрапила клапанна кришка, в якій також, найімовірніше, була проблема, а не в теплообміннику, як були підозри раніше.

Міняємо клапанну кришку

Заразом було прийнято рішення провести заміну ременя ГРМ.

Піддон картера двигуна ставити краще без прокладки, використовуючи замість цього герметик.

Піддон картера ставимо на герметик

Маслозливну пробку Шевроле Авео довелося трохи обробляти, зрізуючи по краях і роблячи місце фіксації для ключа. Інакше відкручувати її досить складно.

Розкажіть друзям

Бачок розширювальний Шевроле Авео Т250

94539597-GM (Korea)

261

96817343-KAP (Korea)

546

96467384-GM (Korea)

699

96442441-GM (Korea)

608

/01211-FEBI (Germany)

142

96817343-GM (Korea)

546

96442441-OEM (АвтоЗАЗ)

608

94539597-OEM (Korea)

128

96461942-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

230

96467384-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

699

96930818-GM (Korea)

467

96420303-Genuine

89

94539597-GM (Korea) стар. накл. без голограммы

261

96442441-Genuine

608

95048411-GM (Korea)

1029

96930818-KAP (Korea)

462

13502353-GM (Korea)

181

96420303-GM (Korea)

261

96817343-HNH (Korea)

546

96420303-OEM (Korea)

79

94530064-GM

6

96930818-OEM (Korea)

347

94530060-GM

6

94539597-Genuine

91

96467384-General Motors

699

42609220-GM

850

96817343-OEM (Korea)

546

94539597-Topic (Korea)

91

13598760-GM

181

96817343-GM

546

96930818-GM

572

96930818-KAP

462

96817343-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

633

96442441-GM

608

94539597-OEM (Корея)

199

96930818-HNH (Korea)

347

96930818-GROG

347

96817343-HNH

546

95048411-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

1084

94539597-OEM

91

94539597-GM

261

96461942-GENERAL MOTORS

247

13502353-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

181

96930818-General Motors

467

96930818-KAP

462

96930818-Автозаз

347

96442441-GM (Korea) стар. накл. без голограммы

608

96420303-VERNET

89

96420303-LUZAR

120

94539597-GM

261

96930818-GENERAL MOTORS

675

96442441-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

605

94539597-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

329

96930818-Ракета

347

96467384-GENERAL MOTORS

699

13502353-VERNET

181

96420303-GM

261

13598760-GM

181

» Всі новини


Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Масло в антифризі Шевроле Авео, причини чому є масло в бачку антифриза"

Відгуки: 0




Оцініть статтю:
.