Сучасні двигуни Шевроле Авео, як і інших автомобілів, влаштовані так, щоб одночасно була можливість проводити мастило усіх необхідних деталей, а також забезпечувати охолодження силового агрегату.
Так, наприклад, у блоці циліндрів і ГБЦ виконані спеціальні канали для циркуляції охолоджувальної рідини (сорочка охолодження). Також проведені канали для масла, щоб здійснювати змазування.
При цьому в процесі експлуатації водій може зіткнутися з проблемою попадання малса в систему охолодження, що може стати причиною серйозних проблем якщо вчасно не помітити поломку і не усунути її.
Переважно виявлення масла в антифризі виявляється при перевірці рівня охолоджувальної рідини в розширювальному бачку Шевроле Авео.
На цю проблему може вказувати зміна кольору антифризу, утворення маслянистих плям або появу характерного осаду на кришці і горловині бачка.
Іноді на проблеми вказує і стан самого масла. Так, наприклад, міняється колір вихлопу, виникає утворення емульсії і піни на кришці маслозаливной горловина, відбувається зміна кольору масла, що можна помітити по щупу.
Серед поширених причин, по яких відбувається змішування антифризу і масла, можна виділити такі:
У будь-якому разі необхідно якнайскоріше знайти причину і провести ремонт Шевроле Авео. При цьому системи мастила і охолодження ретельно промиваються з використанням спеціальних засобів.
Деякі патрубки системи охолодження найімовірніше доведеться замінити, оскільки вони не маслостійкі і швидко вийдуть з ладу під впливом мастильного матеріалу.
Теплообмінник просто запаяли, таким чином уникнувши вірогідності повторного витоку через цей блок, хоча було припущення, що деталь в даному випадку працювала стабільно.
Проте основна проблема була пов'язана з прокладкою передньої кришки, де і було основне протікання масла в антифриз.
Подібна проблема веде і до того, що доводиться проводити заміну сальників валів Шевроле Авео.
Краще заздалегідь зробити запас дистильованої води, нового масла і антифризу.
Через проблему з попаданням масла в антифриз довелося проводити заміну цілого ряду механізмів в автомобілі.
Зокрема, під заміну підуть помпа термостат, ряд патрубків, які роздуло.
Також під заміну потрапила клапанна кришка, в якій також, найімовірніше, була проблема, а не в теплообміннику, як були підозри раніше.
Заразом було прийнято рішення провести заміну ременя ГРМ.
Піддон картера двигуна ставити краще без прокладки, використовуючи замість цього герметик.
Маслозливну пробку Шевроле Авео довелося трохи обробляти, зрізуючи по краях і роблячи місце фіксації для ключа. Інакше відкручувати її досить складно.
96461942-GM (Korea) нов. накл. с голограммой
96420303-General Motors
94539597-General Motors