Пн-Пт 8:50-19:00 / Сб 9:00-16:00
RU | UA
Кошик
Ви вибрали: 0 товарів

Регулювання клапанів Деу Матіз

08.04.2020 | Matiz

Однією з особливостей Матіза являється необхідність проведення регулювання клапанів в процесі експлуатації автомобіля.

Проводити цю процедуру необхідно згідно з технічним регламентом, оскільки інакше можливі проблеми в роботі двигуна.

Варто відмітити, що проведення регулювання іноді потрібно частіше, особливо при установці газобалонного устаткування на авто, що пов'язано з більш високою температурою горіння цього палива.

Клапани Матіз

Сам процес регулювання клапанів на Деу Матіз проводиться з метою виставляння теплового проміжку між штовхальниками і клапанами.

Саме цей проміжок дає можливість уникнути негативних наслідків, які можуть проявитися при досягненні клапаном робочої температури.

Як відомо, метал при нагріванні розширюється, і наявність такого проміжку дозволяє нівелювати цей процес і забезпечити правильну роботу з'єднання розподілвал-штовхальник-клапан.

При порушенні проміжку в меншу сторону можлива ситуація, коли при виході клапана на робочу температуру він постійно давитиме на розподілвал, пружина буде стисла слабо, що приведе до нещільного закриття клапана.

Таким чином порушується основна функція клапана Деу Матіз – герметичне закривання камери згорання і її відділення від впускного або випускного тракту.

Однією з вірогідних причин подібної проблеми може бути знос сідл і тарілок клапанів. В даному випадку регулювання проводиться з метою відновлення щільного прилягання.

Регулювання клапанів

Проте можливий і інший варіант, коли відбувається збільшення теплового проміжку. Статися це може із-за зносу робочих елементів кулачків розподільного валу або елементів приводу клапанів.

У цій ситуації навіть вихід на робочу температуру між клапанним механізмом і розподільним валом залишатиметься надмірно великий проміжок. Торкання відбуватиметься у вигляді удару безпосередньо у момент дії кулачка.

Надалі це призводить до досить серйозних проблем з клапанним механізмом Деу Матіз. Зокрема, почне не повністю закриватися клапан, що призводить до погіршення наповнюваності топливоповітрянною сумішшю.

Клапанний механізм

Порушення теплового проміжку зрештою може привести до цілого ряду серйозних проблем:

  • Порушення герметичності камери згорання.
  • Зниження рівня компресії.
  • Прорив гарячих газів у впускній або випускній тракти (залежить від того, на якому клапані порушений проміжок).
  • Збільшення теплового навантаження на клапан, що може привести до їх прогорання (щільне прилягання клапанів є одним з чинників їх охолодження). 
  • Підвищення навантаження на каталізатор у разі прогорання випускного клапана або його нещільного прилягання, що зрештою може позначитися на стані поршнів.
  • Ударна дія розподілвалу на клапанний механізм.
  • Порушення фаз газорозподілу.

Можуть виникнути проблеми в ГБЦ

Варто відмітити, що частота проведення регулювання клапанів вказується в керівництві по експлуатації Деу Матіз. Проте провести подібну процедуру буде не зайвим при виникненні цокоту і стуків при запуску двигуна і його роботі.

Також слід перевірити проміжки і при необхідності відрегулювати їх у разі придбання уживаного автомобіля.

Регулювання клапанів Деу Матіз – деякі особливості і процес проведення робіт

Одним з негативних наслідків не проведеною своєчасно регулювання клапанів являється їх прогорання, що спричиняє за собою необхідність дорогого ремонту двигуна.

Прогорівший клапан

Зокрема, при виникненні подібної проблеми доводиться перебирати голівку блоку циліндрів з проведенням заміни клапанів, прокладок, масла. В деяких випадках проводиться звичайна дефектація клапанів і направляючих, що також вимагає часу і сил.

Доведеться перебирати ГБЦ

Варто відмітити, що на представленому автомобілі немає гідрокомпенсаторів або інших пристроїв, які дозволяли б проводити регулювання автоматично.

Згідно з вимогами виробника, проміжок випускного клапана має бути 0,32 на випуску і 0,17 на впускному клапані.

Заздалегідь потрібно підготувати нові болти клапанної кришки і прокладку, оскільки при проведенні робіт їх краще замінити, а не використати старі.

Готуємо нові оригінальні болти

Оригінальні болти клапанної кришки мають внутрішній шестигранник, який при скручуванні частенько злизує. При повторному використанні таких болтів на Деу Матіз можуть виникнути проблеми з відкручуванням.

Варто відмітити, що такі болти покриваються антипригарним покриттям. Це дозволяє уникнути прикипання і надалі без зайвих проблем викручувати.

Болти покриті спеціальним мастилом

Для автомобіля з двигуном на 0.8 літрів знадобиться 6 болтів, для одинлітрового двигуна – 8 нових болтів.

При використанні старої прокладки клапанної кришки повторно виникає вірогідність протікання. Відповідно – краще відразу поставити нову, ніж через декілька тижнів повторно розбирати автомобіль.

Ставиться нова прокладка клапанної кришки

Вибираючи прокладку також слід звертати увагу на об'єм двигуна, оскільки вони відрізняються по розмірах.

Далі виконуємо такі дії:

  • Відкручуємо і знімаємо клапанну кришку Деу Матіз.

Відкручується кришка

  • При цьому краще спочатку відкручувати дальні болти, і тільки потім ближні, передні.
  • Інакше кришка буде відгинатися і відкрутити її не вийде.

Можуть виникнути проблеми зі зняттям кришки

  • Знімаємо кришку і оглядаємо прокладку, яку у будь-якому разі доведеться міняти із-за протікання.

Розглядаємо прокладку

  • Оглядаємо рокера і вали

Розглядаємо вали і рокера

  • Виставляємо у верхній мертвій точці перші клапани, що дозволить перевірити проміжок деяких клапанів автомобіля.
  • Заміряємо проміжки, використовуючи спеціальні засоби певної товщини.

Заміряється проміжки щупом

  • При необхідності регулювання зриваємо фіксувальну гайку.

Зривається фіксувальна гайка

  • Підставляємо щуп і регулювальним гвинтом підганяємо проміжок до потрібного параметра для Деу Матіз.

Гвинтом підганяємо проміжок

  • Закручуємо до того моменту, коли щуп буде рівномірно, але із зусиллям переміщатися.
  • Регулювальний гвинт фіксуємо викруткою, після чого затягуємо фіксувальну гайку.

Фіксується гвинт і підтягується гайка

  • Завжди слід перевіряти затягування гайки, навіть після завершення робіт перед установкою клапанної кришки.

Перевіряється затягування усіх гайок

  • Якщо гайка відкрутиться, то зіб'ється регулювання.
  • На клапанну кришку ставиться нова прокладка, яка повинна добре сидіти в пазі.

Ставиться нова прокладка

  • Інакше існує вірогідність того, що в процесі установки кришки її просто перекусить і почнеться теча масла.
  • Змащуємо болти мідним мастилом і закручуємо їх.

Змащуються і закручуються болти

Варто відмітити, що за регламентом регулювання проміжків клапана проводиться на Деу Матіз кожні 20 тисяч км пробігу. Зробити це можна самостійно, використовуючи спеціальні щупи. Головне – правильно виставити верхні мертві точки.

Розкажіть друзям

» Всі новини


Лідери продажів - популярні автозапчастини в магазині "Шеві-Авто"

267300-Genuine

618

96535425-PH (OEM)

1051

96959997-PARTS MALL (KOREA)

297

90412277-ShinHan

125

96350674-OEM (Korea)

267

96353151-PARTS MALL (Korea)

786

96234922-GM (Korea)

8

94580614-GM (Korea)

217

95015329-GM (Korea)

981

96650541-OEM (Korea)

614

96183113-HAN (Korea)

169

96473698-GM (Korea)

2634

25180907-Daejin (Korea)

419

96550797-Genuine

322

96350168-HNH (Korea)

278

/01262-FEBI (Germany)

607

96305387-Startech (Poland)

284

90336039-KAP (Korea)

126

96205679-GM

29

96175641-GM (Korea)

114

96316525-CH

263

93741472-Koreastar (Korea)

117

96489856-Onnuri (Wonil) (Korea)

107

96391433-Koreastar (Korea)

79

96303262-FSO

586

95028604-General Motors

287

96276357-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

637

94501291-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

30

96859269/96408135-GENERAL MOTORS

397

96985327-GM Узбекистан

561

96649137-GM

983

7848737

848

96610297-General Motors

2009

94535940-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

29

96227422-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

791

96800086-OEM

839

96586887-KONNER

841

95015324-Yangji( Korea)

124

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Регулювання клапанів Деу Матіз"

Відгуки: 0




Оцініть статтю:
.