Пн-Пт 8:50-19:00 / Сб 9:00-17:00
RU | UA
Підписка на блог
Ваше ім'я*

Email*



✓ Огромный выбор ✓ Гарантия ✓ ⏩ Подбор запчастей Шевроле, Дэу
КошикВи вибрали: 0 товарів

Регулювання паузи двірників Деу Ланос, Сенс

16.04.2020 | Lanos

Сучасні автомобілі, включаючи Деу Ланос, оснащуються склоочисниками (двірниками). Призначений цей пристрій для очищення поверхні переважно лобового скла від пилу, бруду і надмірних опадів.

Двірники

На деяких моделях авто двірник також може бути присутнім і на задньому склі.

Таким чином водій може істотно поліпшити видимість, не зупиняючи транспортний засіб і не вилазячи з салону авто.

Варто відмітити, що у разі несправності двірників експлуатація автомобіля стає небезпечною і заборонена.

Для підвищення ефективності роботи двірників Деу Ланос вони поєднуються із склоомивачами. Останні відповідають за подання спеціальній очисній рідині під великим тиском.

Таке поєднання пристроїв дозволяє істотно покращувати роботу і ефективно прибирати забруднення з лобового скла автомобіля.

Конструкція стандартного склоочисника складається з таких елементів:

  • Важільний привід (трапеція).
  • Поводок.
  • Реле управління режимами роботи.
  • ЕБУ.
  • Електродвигун з редуктором.
  • Шарнірні кріплення.
  • Щітки.

Двірник в роботі

Також додатково передбачаються пристрою для здійснення управління. У разі ручного управління вони представлені підрульовим перемикачем.

Якщо ж йдеться про автоматичне управління, то воно представлене датчиками для контролю забруднення і електронним блоком управління, який і віддає відповідні команди.

Принцип дії двірника Деу Ланос досить простий:

  • На електромагнітне реле приходить команда, що управляє, і задається певний режим роботи щіток. Режим може відрізнятися. Щітки можуть працювати в переривчастому режимі, мати невеликий інтервал в 3-5 секунд, рухатися постійно з певною швидкістю або встановлюватися на режим миття, коли додатково включаються омивачі.
  • На мотор склоочисника починає поступати електроживлення від мережі автомобіля. Схема підключення може відрізнятися залежно від моделі. 
  • Поводки двірників разом з щітками наводяться в дію спеціальним електродвигуном, який додатково комплектується редуктором (переважно черв'ячним) і важільним приводом.

Елементи двірника

Окремо слід розглянути роль трапеції в роботі двірників. Саме вона дозволяє перетворити обертальні рухи редуктора в зворотно-поступальні рухи поводків з щітками.

Варто відмітити, що багато в чому саме трапеції дозволяють синхронізувати рухи щіток за наявності 2 або подібніших елементів.

За наявності проблем в роботі трапеції Деу Ланос можливе зниження ефективності роботи двірників, а також повна втрата працездатності блоку.

Кнопка від'єднання щітки

Важливо відмітити, що при використанні ручного управління (блок під кермом) можна задати необхідну частоту роботи, проте для цього потрібно постійну участь водія.

Електронна система управління буде прийнятніша, хоча і вимагає великих фінансових вкладень.

Не останню роль в ефективності роботи двірників грає і тип використовуваних щіток:

  • Каркасні щітки є оптимальним варіантом за ціною. Вони добре підлаштовуються під поверхню лобового скла і добре його очищають. Проте їх ефективність помітно знижується на великій швидкості і при низьких температурах.
  • Безкаркасні двірники є дорожчим варіантом і забезпечують відмінний результат очищення. Є стійкішими до низьких температур. Термін експлуатації більший. Проте є необхідність в максимально правильному підборі щіток для забезпечення щільного прилягання до скла Деу Ланос.
  • Гібридні склоочисники (зимові) відрізняються закритим типом конструкції і вологостійкістю. Відмінний варіант для установки в умовах низьких температур.

Ще одним важливим моментом є установка правильної паузи в роботі двірників, що дає можливість ефективно очищати поверхню в конкретних випадках.

Регулювання двірників Деу Ланос – простіше простого або як не заплутатися

Варто відмітити, що представлений нижче спосіб підходить як для Ланоса, так і для Сенса, так що використати його можна на обох моделях авто.

Для проведення регулювання виконуємо такі дії:

  • Включаємо двірники в перше положення.

Перемикач ставиться в перше положення

  • У такому разі двірники працюють з паузою в 3 секунди.
  • Після цього натискаємо підрульовий перемикач двірника один раз на себе – швидким рухом без затримки.

Натискається важіль на себе

  • Далі слід відлічити бажаний час паузи в роботі двірників.
  • Після чого ще раз натиснути важіль на себе.

Важіль повторно натискається на себе

  • В даному випадку двірники були виставлені на паузу в 9 секунд.
  • Таким чином можна виставити паузу на будь-який бажаний час.
  • Положення двірників перед натисненням важеля на себе в процесі програмування не важливе.

Положення двірників при регулюванні не важливе

Важливо не забувати про те, що натиснення важеля на себе має бути максимально коротким. Інакше можливі збої в налаштуванні і все доведеться починати спочатку.

Розкажіть друзям

» Всі новини


.