Пн-Пт 8:50-19:00 / Сб 9:00-17:00
RU | UA
Підписка на блог
Ваше ім'я*

Email*



✓ Огромный выбор ✓ Гарантия ✓ ⏩ Подбор запчастей Шевроле, Дэу
КошикВи вибрали: 0 товарів

Заміна помпи Деу Ланос, тече антифриз

22.04.2020 | Lanos

У системі охолодження Деу Ланос використовується механічний відцентровий насос (помпа), який відповідає за перекачування охолоджувальної рідини і підтримки необхідного рівня її тиску.

Помпа Ланос

При виході помпи з ладу рідина знаходиться в неробочому стані, а двигун автомобіля починає швидко перегріватися.

Конструктивно помпа Деу Ланос складається з декількох основних елементів:

  • Герметичний металевий корпус. Має досить складну форму і виготовляється переважно з різних алюмінієвих сплавів.
  • Щоб без проблем включити помпу в систему на ній є два патрубка – напірний і всмоктуючий.
  • Перший підключається до магістралі сорочки охолодження силового агрегату, другий – до магістралі системи охолодження, що йде безпосередньо від радіатора
  • Вал, який відповідає за передачу обертання від приводу безпосередньо на крильчатку насоса.
  • Робоче колесо або крильчатка з лопатями спеціальної форми. Саме ці лопасті при обертанні і дозволяють нагнітати під потрібним тиском охолоджувальну рідину в систему.
  • Приводний шків, який наводиться в рух разом з валом за допомогою ременя.
  • Сальники (ущільнювачі) головним призначенням яких є перешкода утворенню витоків охолоджувальної рідини.
  • Підшипники.

Конструкція помпи

Принцип дії помпи Деу Ланос досить простий. При запуску двигуна через ремінну передачу відбувається передача зусилля на шків і вал помпи.

У свою чергу вони приводять в дію крильчатку, яка починає обертатися. У цей момент на вході (всмоктуючому патрубку) створюється розрідження, що сприяє всмоктуванню охолоджувальної рідини в насос.

Холодна охолоджувальна рідина, що поступає, під впливом відцентрової сили починає нагнітатися в сорочку охолодження двигуна (до голівці блоку циліндрів). Під впливом тиску рідина проходить через усі необхідні вузли і повертається в радіатор.

У радіаторі відбувається охолодження антифризу, який надалі знову використовується в охолодженні двигуна.

Серед основних несправностей помпи Деу Ланос можна виділити такі:

  • Знос сальників. В даному випадку починає протікати антифриз, що може привести до критичного зниження його рівня і перегрівання двигуна. 
  • Вихід з ладу крильчатки. В даному випадку знижується тиск в системі охолодження або зовсім пропадає. Двигун не охолоджується належним чином.
  • Заклинювання підшипників. При цьому помпа починає працювати з перебоями, швидко зношується ремінь і можливі проблеми з крильчаткою. Одна з головних причин проблеми – відсутність мастила на підшипниках. Частенько це відбувається із-за протікання антифризу з системи охолодження Деу Ланос.
  • Збільшення люфта між валом і крильчаткою. В процесі експлуатації можливим залишається розхитування крильчатки, яка кріпиться на валу. Це призводить до збоїв в роботі помпи або до інших серйозних ушкоджень. 
  • Хімічна корозія. Зазвичай подібна проблема зачіпає крильчатку, оскільки саме вона найуразливіша при контакті з антифризом. Найчастіше проблема пов'язана з використанням низькоякісної охолоджувальної рідини.
  • Руйнування кавітації. В даному випадку йдеться про бульбашки повітря, що виникають при роботі помпи. Ці бульбашки здатні істотно руйнувати внутрішні поверхні корпусу і крильчатку, що зрештою призводить до ушкодження деталей.
  • Забруднення системи. Зокрема, йдеться про відкладення хімічних речовин і звичайного бруду, які можуть потрапляти в насос. Зрештою відбувається утворення твердого нальоту на конструктивних елементах, що призводить до неможливості обертання крильчатки. 
  • Руйнування підшипників. При цьому при початку роботи насоса з'являється цілком характерний свист. Зазвичай у такому разі проводиться заміна насоса, оскільки міняти окремо підшипник досить складно.
  • Обрив приводного ременя. Особливо це актуально в тих випадках, коли його заміна не проводиться згідно з регламентом. У такому разі не лише перестає працювати насос, але і можливий попадання частин обірваного ременя в інші приводи, що може стати причиною серйозних проблем.

Зношена і нова помпи

Навіть короткочасна зупинка в роботі помпи Деу Ланос (більше 5 хвилин) може послужити причиною перегрівання двигуна. Зрештою може знадобитися дорогий ремонт.

Заміна помпи Деу Ланос – усунення течі і процес робіт

Для виконання заміни помпи знадобиться набір інструментів, новий приводний пас (якщо старий давно не мінявся), нова деталь (частенько половина корпусу з крильчаткою) і прокладка.

Також знадобиться запас вільного часу, оскільки процес досить довгий і складний, вимагаючий уважності. Виконуємо такі дії:

  • Знімаємо приводний пас.

Знімається приводний пас

  • Для цього можна зрушити його викруткою з шківа в декількох місцях.

Можна зрушити ремінь викруткою

  • Відщіпаємо защіпки на проміжному захисному корпусі.
  • Після чого корпус витягаємо.

Знімається захисний корпус

  • Перевіряємо стан шківа помпи, в якому виявився невеликий люфт.

Перевіряється шків помпи

  • Також помітні сліди підтікання антифризу.
  • Відкручуємо біля акумулятора Деу Ланос патрубок і зливаємо усю охолоджувальну рідину в ємність.

Відкручується патрубок біля акумулятора

  • При цьому посилилася теча в районі помпи, так що там також слід заздалегідь підставити місткість.
  • Відкручуємо кріплення генератора.

Відкручується кріплення генератора

  • Після чого знімаємо ремінь генератора, що дозволить збільшити доступ до місця проведення робіт.
  • Також необхідно зняти переднє колесо з боку установки помпи.

Знімається переднє колесо

  • Відкручуються болти кріплення помпи.
  • Якщо помпа прикипіла і просто витягнути її не вдається, то можна використати невеликий лом.

Помпа зривається ломом

  • Оскільки натяжка ременя ГРМ регулюється помпою, то орієнтуючись на спеціальні вирізи при установці нової деталі доведеться натягувати ремінь.
  • При витяганні помпи можливе витікання залишків антифризу з системи, так що місткість знизу краще не прибирати.
  • Після зливу залишків антифризу витягаємо помпу Деу Ланос з автомобіля.

Витягається помпа з автомобіля

  • На старій помпі помітна безліч ушкоджень, що може бути пов'язано з використанням низькоякісної охолоджувальної рідини.

Помітне ушкодження

  • Очищаємо поверхню посадочного місця помпи від забруднень.

Очищається посадочне місце

  • Готуємо нову помпу до установки.

Готується нова помпа

  • У комплекті обов'язково має бути гумка ущільнювача.

Перевіряється наявність гумки

  • На самій помпі є спеціальна канавка для установки гумки.
  • Помпу в місці зіткнення до інших деталей змащуємо літолом, що дозволить уникнути прикипання.

Помпа змащується літолом

  • Ставимо помпу на своє місце.
  • Наживляємо болти на свої місця.

Помпа ставиться на місце

  • Ставимо на місце знятий на початку захист.
  • Накидаємо ремінь ГРМ Деу Ланос.

Накидається ремінь

  • Перевіряємо відповідність міток.

Перевіряється відповідність мітки

  • В даному випадку ремінь довелося переставляти наново, оскільки під час перевірки виявилось, що мітка на розподільному валу не співпадає на 1 зуб.

Ремінь перескочив на 1 зуб

  • Перевіряється рівень натяжки ременя, він не повинен вивертатися навиворіт і бовтатися.

Перевіряється натяжка ременя

  • Проводимо зворотне складання, включаючи встановлення на місцеположення ременя генератора.

Проводиться зворотне складання

  • Запускаємо двигун і перевіряємо роботу.
  • Заздалегідь необхідно залити новий антифриз.

Заливається антифриз

Таким чином можна досить швидко замінити помпу Деу Ланос. При цьому важливо стежити за мітками ГРМ і правильно все виставити. Інакше надалі доведеться проводити повторне розбирання і коригування.

 
Розкажіть друзям

» Всі новини


.