Пн-Пт 8:50-19:00 / Сб 9:00-17:00
RU | UA
Підписка на блог
Ваше ім'я*

Email*



✓ Огромный выбор ✓ Гарантия ✓ ⏩ Подбор запчастей Шевроле, Дэу
КошикВи вибрали: 0 товарів

Заміна ременя ГРМ Ланос 1.5 з ГУР і кондиціонером

07.05.2020 | Lanos

Одним з найважливіших елементів автомобіля є ремінь ГРМ. Саме від його стану значною мірою залежить правильність роботи двигуна, своєчасне уприскування топливоповітряної суміші і виведення відпрацьованих матеріалів.

Каталог запчастин Деу Ланос містить цілий ряд пропозицій з оригіналами і аналогами. Вибір залежить безпосередньо від автовласника, який може віддати перевагу або рідній деталі, або дуже якісній заміні.

ГРМ

Ремінь ГРМ покликаний забезпечити синхронізацію роботи циліндрів і клапанів, залишаючи їх в необхідній на даний момент фазі.

Варто відмітити, що ремінь газорозподільного механізму надійно сполучає шківи розподільного і колінного валів, що і забезпечує синхронність роботи.

Важливо стежити за тим, щоб мітки на шківах відповідали міткам на деталях автомобіля. Інакше навіть при якісному ремені можливі проблеми в роботі запалення.

Ремінь ГРМ Деу Ланос є гумовим виробом, який додатково укріплений армованими вставками. З внутрішньої сторони ременя розташовані зубчики, які і відповідають за надійну фіксацію на шківах.

При цьому кількість зубчиків строго регламентована, і використання виробів з великою або меншою їх кількістю заборонене.

До кожного ременя ГРМ виставляється ряд вимог:

  • Ремінь повинен відпрацювати призначений строк, який вказується виробником.
  • Можливість експлуатації в умовах високих температурних коливань.
  • Надійність.
  • Міцність на розрив.

Термін експлуатації ременя газорозподільного механізму складає 30-50 тисяч км пробігу, проте в окремих випадках може досягати і 80 тисяч км.

Ремінь ГРМ на роликах

Важливо завжди стежити за дотриманням рекомендацій автовиробника і виготівника ременя по частоті заміни виробу, що дозволить уникнути негативних наслідків його обриву.

Варто відмітити, що частенько заміну ременя ГРМ Деу Ланос поєднують з виконанням інших ремонтних робіт – заміна роликів, помпи, інших ременів і інше.

Є декілька чинників, які можуть вказувати на необхідність проведення заміни ременя:

  • Вік ременя. Проблема полягає в тому, що навіть якщо за 5 років експлуатації пробіг до заміни ще не використаний повністю, ремінь все одно потрібно замінювати. Це пояснюється тим, що з часом ремінь втрачає свої експлуатаційні характеристики, і зрештою може порватися або перескочити, що приведе до серйозних проблем.
  • Двигун запускається важко, виникають проблеми з тягою. Із-за поступової розтяжки ременя може статися перескок на один або декілька зубів. Це призводить до виникнення проблем в системі запалення, топливоповітряна суміш своєчасно не запалюється, що і призводить до прояву несправностям. 
  • Зміна в роботі системи вихлопу. Частенько це пов'язано з руйнуванням каталізатора, який страждає від неповного згорання топливоповітряної суміші і її попадання в систему вихлопу. Це призводить до засмічення і перегрівання сотів, що і виводить каталізатор з ладу. Одній з вірогідних причин і являється збиття запалення в результаті зміщення ременя ГРМ. У системі вихлопу з'являється вібрація і чорний дим.
  • Виникнення нехарактерних звуків в двигуні. Наприклад, човгання, клацання або цокання. Виникає звук із-за поступового розшаровування ременя, елементи якого починають зачіпати інші вузли. Також проблема може бути викликана підшипниками валів або роликами, так що уважно необхідно перевірити увесь ГРМ. 
  • Утворення потьоків на кожухах приводів. Виникнути потьок може в районі помпи або сальників валів. У разі попадання масла на ремінь його слід замінити, оскільки істотно зростає вірогідність прослизання. Термін служби такого ременя скорочується в рази.
  • Поява слідів зносу – тріщин і потертостей на ремені ГРМ Деу Ланос. Знайти їх можна провівши простий візуальний огляд запчастини. Якщо були виявлені такі ушкодження, то ремінь слід максимально швидко замінити. 
  • Двигун перестав заводитися. Таке можливе в результаті обриву ременя, коли зустрічаються клапана і циліндри. Від удару вони деформуються, втрачається компресія. Краще міняти ремінь своєчасно і не допускати таких ситуацій, оскільки ремонт обійдеться досить дорого.

Важливо стежити за станом ременя

Важливо завжди дотримуватися термінів заміни ременя, що дозволить уникнути серйозних проблем з двигуном і іншими елементами автомобіля.

Міняємо ремінь ГРМ Деу Ланос – особливості робіт на авто з ГУР і кондиціонером

Для проведення робіт знадобиться декілька годин вільного часу, набір інструментів. Деякі складнощі створює наявність на автомобілі кондиціонера і ГУР, проте і у такому разі провести заміну можна самостійно.

Виконуємо такі дії:

  • Знімаємо корпус повітряного фільтру.

Відкручується повітряний фільтр

  • Закріплений він трьома болтами, які необхідно відкрутити.
  • Відключаємо фішку проводки, що йде до фільтру і патрубку від нього.

Відключається фішка проводки

  • Відкручуємо болти шківа гідропідсилювача керма Деу Ланос.

Відкручуються болти шківа ГУР

  • Відкручуємо болти кріплення генератора.
  • Двигун трохи зміщується убік за допомогою ломика, що потрібний для забезпечення доситатнього доступу до приводу ГРМ.

Зміщується двигун

  • Знімаємо переднє праве колесо.

Знімається колесо

Відкручується підкрилок

  • Після чого знімається захисний щиток.
  • Відкручуємо нижнє кріплення генератора.
  • Знімаємо ремінь генератора.

Знімається ремінь генератора

  • Після цього можна зняти шків ГУРа.

Знімається шків ГУР

  • Відкручуємо насос гідропідсилювача.

Відкручується насос ГУР

  • Далі відкручуємо передню захисну кришку.

Відкручується захисна кришка

  • Нижні болти на ній краще заздалегідь обробити з допомогою WD-40 або аналогів.
  • Вони часто закисають і відкрутити їх досить проблематично.
  • Іноді при відкручуванні бічних болтів також можливе відламування вух, так що краще обробити і їх.
  • Голівкою на 17 відкручуємо шків колінчастого валу Деу Ланос.

Відкручується шків колінчастого валу

  • Після зняття шківа болт укручуємо назад, оскільки надалі може виникнути необхідність в провертанні колінчастого валу.
  • Відкручуємо нижню захисну кришку.
  • Виставляємо нижню мітку ГРМ.

Виставляється нижня мітка

  • Перевіряємо верхню мітку ГРМ, вона співпадає.
  • Зводимо ролик і ставимо в нього шплінт.
  • Після чого ролик відкручується.

Відкручується ролик

  • Знімаємо ремінь ГРМ.
  • Старий ремінь вже реально вимагав заміни.

Старий ремінь вимагав заміни

  • Перевіряємо стан помпи, зокрема – наявність протікань і люфта, стан підшипника.
  • До речі, знятий раніше ролик теж шумить, так що його доведеться замінити.
  • За допомогою компресора видуваємо бруд з елементів газорозподільного механізму.
  • Ставимо шплінт в новий ролик.

Ставиться шплінт в новий ролик

  • Встановлюємо натяжний ролик ГРМ Деу Ланос на місце.
  • Надіваємо новий ремінь ГРМ.

Надівається новий ремінь ГРМ

  • Спочатку ремінь протягується через колінвал, ролик і помпу.
  • Третина ременя надівається на шків розподільного валу.

Третина ременя надівається на шків розподілвалу

  • Поступово провертаючи шестерню, надіваємо ремінь.
  • Перевіряємо мітки ГРМ.

Перевіряються мітки ГРМ

  • Витягаємо шплінт з ролика.
  • Прокручуємо колінвал і повторно перевіряємо мітки.
  • Проводимо зворотне складання автомобіля.
  • При установці шківа колінчастого валу необхідно стежити щоб спеціально проточений отвір став на своє місце.

Стежимо за установкою колінчастого валу

  • Інакше буде перекіс, що позначиться на роботі усього механізму.
  • Надіваємо приводні ремені – спочатку генератора, потім кондиціонера.
  • Після складання заводимо двигун і перевіряємо як все працює.

Запускається двигун для перевірки роботи

  • Якщо не виникло проблем – ставимо на місце колесо, після чого складання буде остаточно завершено.

Таким чином можна досить швидко замінити ремінь ГРМ Деу Ланос, незважаючи на певні перешкоди з боку ГУР і кондиціонера автомобіля.

Розкажіть друзям

» Всі новини

.