Пн-Пт 8:50-19:00 / Сб 9:00-17:00
RU | UA
Підписка на блог
Ваше ім'я*

Email*



✓ Огромный выбор ✓ Гарантия ✓ ⏩ Подбор запчастей Шевроле, Дэу
КошикВи вибрали: 0 товарів

Заміна сальника півосі Деу Ланос, підтікає масло КПП

13.05.2020 | Lanos

Досить важливим елементом в конструкції автомобіля є сальник. Підбирати запчастину на Деу Ланос необхідно виходячи з місця використання, оскільки конструктивно вони відрізняються.

Сальник півосі

Основним призначенням сальника є забезпечення щільного з'єднання і перешкода витіканню рідин з певних робочих блоків. Так, наприклад, на КПП є сальник півосі, який перешкоджає витіканню масла.

Варто відмітити, що зазвичай термін служби гумового виробу складає близько 100 тисяч км за умови хорошої якості запчастини і правильності функціонування суміжного блоку.

Проте з часом сальники можуть зношуватися, зсихатися і лопатися, що зрештою призводить до протікання масла з блоку. Відповідно, виникає необхідність в проведенні заміни.

Проводимо заміну сальника півосі Деу Ланос – процес і можливі складнощі

Для проведення робіт знадобиться набір інструментів для часткового розбирання автомобіля. Зокрема, зніматиметься відповідна піввісь автомобіля. Виконуємо такі дії:

  • Оглядаємо вогнище протікання, для чого необхідно спуститися під автомобіль.

Оглядається вогнище протікання

  • Помітні потьоки масла з КПП, що підтверджується відповідним запахом.
  • Знімаємо колесо з потрібного боку, в даному випадку з лівої.

Знімається колесо

  • Після чого зриваємо і відкручуємо ступичну гайку.

Зривається і відкручується гайка

Відкручується кульова опора

  • Після чого знімачем витягаємо кульову з посадочного місця.

Знімається кульова опора

  • Вдавлюємо важіль вниз до виходу кульової опори Деу Ланос з посадочного місця і відводимо убік стойку.
  • Витягаємо гранату з посадочного місця.

Витягається граната

  • Підставляємо під внутрішній ШРУС каністру.
  • За допомогою монтування витягаємо піввісь з посадочного місця.

Витягається піввісь

  • Іноді виникає необхідність підставляти металевий важіль і завдавати по ньому ударів молотком.
  • Саме витягання внутрішнього ШРУСа в даному випадку є найскладнішим процесом.
  • Якщо після витягання гранати масло не почало бігти, то слід перевірити його рівень в коробці перемикання передач, швидше за все він буде недостатнім.
  • Знаходимо і очищаємо сальник.

Очищається сальник

  • Упираємо в кромку сальника ломик і ударами молотка вибиваємо його.

Вибивається сальник

  • Новий сальник півосі Деу Ланос можна запресувати на місце, використовуючи старий ступичний підшипник.

Запресовується новий сальник

  • Для цього він підставляється по кромці, після чого молотком все забивається на своє місце.
  • Стежимо за тим, що кромка сальника добре прилягала до поверхні корпусу, просвітів бути не повинно.

Перевіряється установка нового сальника

  • Доливаємо необхідну кількість масла в коробку перемикання передач.

Доливається масло

  • Перевірити рівень масла можна, відкрутивши пробку з боку правої півосі.

Перевіряється рівень масла

  • Коли при доливанні масла з цієї пробки почне витікати, то рівень достатній.
  • Закручуємо пробку, можна долити ще максимум 100 грам.
  • Проводимо зворотне складання автомобіля.

Таким чином досить швидко можна провести заміну сальника півосі, що дозволить спокійно експлуатувати Деу Ланос надалі.

Розкажіть друзям

» Всі новини


.