Щоб двигун Деу Ланос почав свою роботу, потрібний пристрій, який надасть кривошипно-шатуновому механізму необхідні обороти. Зазвичай таким блоком і є стартер автомобіля, який задає маховику необхідний імпульс.
За своєю суттю стартер є електродвигуном. Він відповідає за перетворення електроенергії від акумулятора в механічну енергію, яка відповідає за рух маховика і колінвала. Це дозволяє привести в рух поршні. Далі починається робота ДВЗ.
На представленій моделі авто використовується простий варіант стартера. По суті, це металевий корпус, в якому розташований чотири магнітні сердечники (черевики). Власне, вони є статором електричного двигуна. Використовуються звичайні магніти.
Ще однією важливою складовою стартера Деу Ланос являється якір. Він являється валом, на який напресований сердечник з електротехнічної сталі. Безпосередньо у пазах сердечника розташовуються рамки, які і обертатимуться навколо полюсів магніта.
При цьому кінці рамок з'єднуються з колектором, до якого підходять відповідні щітки від акумулятора і маси.
У задній кришці, що закривається, розташований щіткотримач з притискними пружинами. Останні відповідають за забезпечення постійного притиснення щіток до колектора, що гарантує наявність контакту.
Також в задній кришці стартера Деу Ланос розташовується опорная втулка якора або підшипник.
На металевому корпусі розташовується вхідний контакт, на який відбувається підключення плюса від акумулятора. Струм, що подається, проходить по рамках якоря, після чого виходить на негативну щітку маси. Остання у свою чергу сполучена з негативною клемою АКБ.
Таке підключення дозволяє створити магнітне поле навколо рамок якоря, що приводить його в обертання.
Варто відмітити, що плюсовий дріт від АКБ, що підключається до стартера, має більшу товщину, ніж інші. По ньому подається струм, рівний значенню приблизно в 400А.
З огляду на те, що струм від акумулятора на стартер не повинен подаватися постійно, встановлюються так званий мідний п'ятак. Він забезпечує контакт проводки у момент запуску двигуна Деу Ланос, після чого перериває подання.
На якірному валу виконується шліцьове з'єднання, де розташовані втулка направляючої і бендикс відповідна шестернею, які мають можливість здійснювати осьове переміщення.
Такий рух дозволяє забезпечувати контакт шестерні із зубчастим вінцем маховика. Таким чином бендикс стартера Деу Ланос приводить в рух маховик і провертає його необхідний час.
За переміщення бендикса в потрібному напрямі відповідає втягуюче реле. Від нього до шестерні йде спеціальна вилка, що забезпечує його рух. Коли відбувається включення запалення котушка намагнічується і втягує сердечника, який пов'язаний з вилкою.
Робота стартера розпочинається з включення водієм запалення автомобіля.
Серед основних несправностей блоку можна виділити:
Навіть незначна поломка може позначитися на працездатності стартера, через що автомобіль просто перестане заводитися.
Проблема із стартером проявилася досить характерно – при поверненні ключа в третє положення, запуск двигуна, блок просто не спрацьовував. При цьому двигун можна було запустити при штовханні автомобіля.
Для проведення ремонту стартера його необхідно демонтувати з автомобіля. Для цього відкручуються болти кріплення, а також клеми.
Задня кришка була прикручена на своєму місці, а також додатково закріплена і клемою. Проте її необхідно відкрутити і зняти. Проблема швидше за все під нею, в щітковому вузлі.
Виконуються такі дії:
В даному випадку стартер Деу Ланос почав нормально працювати, що дозволило без проблем заводити автомобіль. При цьому ремонт не потребував багато часу і особливих витрат.
Лідери продажів - популярні автозапчастини в магазині "Шеві-Авто"
94580080-EuroEx
94500750-General Motors
93741730-GM (Korea) нов. накл. с голограммой
985327-OEM (Korea)
93184458-GENERAL MOTORS
96180071U10-GM Узбекистан
94500779-GM
96305412-GM (Korea) нов. накл. с голограммой
94520983-GM
96273730-GM (Korea) нов. накл. с голограммой
96182634/96181508-KAP