Пн-Пт 8:50-19:00 / Сб 9:00-17:00
RU | UA
Підписка на блог
Ваше ім'я*

Email*



✓ Огромный выбор ✓ Гарантия ✓ ⏩ Подбор запчастей Шевроле, Дэу
КошикВи вибрали: 0 товарів

Заміна сайлентблока заднього амортизатора Деу Ланос, Сенс

30.06.2020 | Lanos

Ефективна робота підвіски автомобіля, а також деяких інших елементів залежить від стану сайлентблоків (резинометалічних шарнірів)які встановлюються на авто. Серед інших місць дана запчастина Деу Ланос встановлюється і в районі кріплення амортизатора.

Сайлентблок заднього амортизатора

Основним призначенням деталі є гасіння деформувальних коливань, які виникають при русі автомобіля, особливо у момент подолання нерівностей.

Виготовляються сайлентблоки з гуми або поліуретану. Подібна вставка зазвичай розташовується між двох металевих втулок, що забезпечує надійність експлуатації комплектуючої.

Варто відмітити, що саме на ці деталі зазвичай доводиться максимальне навантаження в ходовій частині автомобіля. Вони мають бути здатні витримувати їх тривалий час. Особливо це стосується гумових вставок, які і виконують функцію гасіння.

Зазвичай термін служби сайлентблоків Деу Ланос складає 70-80 тисяч км пробігу. В окремих випадках, при використанні якісного аналога, термін служби може бути вищий.

Проте є чинники, які можуть і понизити термін експлуатації сайлентблока:

  • Агресивна манера водіння.
  • Поганий стан дорожнього покриття.
  • Неполадки в інших елементах підвіски.
  • Часта їзда з перевантаженням.
  • Попадання на деталь автомобільних рідин – масла, тосола, іншого, а також інших агресивних речовин.
  • Тривала стоянка авто з підвішеними колесами.

Пошкоджений сайлентблок

Важливо відмітити, що деталь не підлягає відновленню або ремонту і при виході з ладу замінюється повністю. При цьому можна продовжити термін експлуатації наносячи на поверхню спеціальні очищаючі мастила.

На наявність проблем з сайлентблоками Деу Ланос можуть вказувати такі чинники:

  • Посилюється шум при їзді.
  • З'являються сильні вібрації.
  • Знижується стійкість автомобіля на дорожньому покритті.
  • Нерівномірний знос шин, особливо їх бічні поверхні.

При виявленні подібних ознак слід перевірити стан шарнірів, і при необхідності провести заміну. Виявити проблеми можна при візуальному огляді деталей – на них з'являються тріщини і інші сліди зносу.

Проводимо заміну сайлентблоків задніх амортизаторів Деу Ланос в домашніх умовах

Проблема з сайлентблоком проявилася за допомогою сильного стука при подоланні нерівностей на дорозі. При цьому сильніше стукає з правого боку, що свідчить про наявність несправностей саме в цьому місці авто.

Проблема з правого боку

Перевіряється стан амортизаторів. Верхнє кріплення можна легко перевірити з багажника, відкривши відповідну заглушку у обшивці. Особливих проблем в цьому місці не виявлено, заміна проводилася нещодавно.

Перевіряється верхнє кріплення

Після цього оглядається амортизатор і супутні елементи з-під автомобіля. В даному випадку стоїть проставка для збільшення кліренсу. Якщо її немає, то кріплення амортизатора Деу Ланос розташовується трохи нижче.

Перевіряється нижнє кріплення

При необхідності перевірити стан амортизаторів можна просто розгойдавши задню частину багажника. За наявності проблем авто не розгойдуватиметься і швидко відновлюватиме своє положення.

При візуальному огляді сайлентблока було виявлене відшаровування. Також з'явився сильний люфт, внаслідок чого і утворювався характерний стук.

Помітне відшаровування

Далі виконуємо такі дії:

  • Обробляємо болти кріплення з допомогою WD- 40, що робить процес їх відкручування легшим.

Обробляються болти кріплення

  • Іноді зустрічаються випадки сильного закисання цих болтів і їх доводиться зрізувати болгаркою, після чого ставити нові.
  • Відкручуємо верхній болт кріплення амортизатора Деу Ланос.

Відкручується верхнє кріплення

  • За допомогою домкрата підіймаємо автомобіль.

Підіймається авто

  • Знімаємо колесо.
  • Розбираємо амортизатор у верхній частині, що необхідно для його демонтажу з автомобіля.

Частково розбирається амортизатор

  • Процес розбирання краще запам'ятати, щоб надалі не виникло проблем із складанням.
  • Витягаємо амортизатор зі свого посадочного місця.

Витягається амортизатор

  • Металеву вставку в сайлентблоці помітно перекосило.

Втулку перекосило

  • Втулка сайлентблока при щонайменшій дії просто випала, хоча повинна надійно стояти.

Випала втулка

  • За допомогою пресу і підставок випресовуємо старий шарнір зі свого посадочного місця.

Видавлюються залишки сайлентблока

  • Прочищаємо посадочне місце в амортизаторі Деу Ланос під новий сайлентблок за допомогою наждачного паперу.

Очищається посадочне місце

  • Змащуємо посадочне місце мильним розчином.
  • Початок запрессовки відбувається при підставленій голівці на 24.

Початок запрессовки з голівкою на 24

  • При досягненні приблизно середини замінюємо голівку на 16.

Далі використовується голівка на 16

  • Запресовуємо шарнір повністю.

Встановлений сайлентблок

  • Збираємо амортизатор.

Збирається амортизатор

  • Встановлюємо його на автомобіль.

Встановлюється амортизатор

  • Проводимо остаточне складання авто.

Таким чином вдалося досить швидко відновити правильну роботу і замінити пошкоджений сайлентблок. Знадобилося всього декілька ключів, прес і нова деталь. За часом процедура може зайняти всього декілька годин.

Розкажіть друзям

» Всі новини


.