Пн-Пт 8:50-19:00 / Сб 9:00-17:00
Підписка на блог
Ваше ім'я*

Email*



RU | UA
☎ +38 093 17-03-007
☎ +38 067 80-02-002
☎ +38 097 21-90-504
☎ +38 095 91-25-705
✓ Величезний вибір ✓ Гарантія ✓ ⏩ Підбір запчастин Шевроле, Деу
КошикВи вибрали: 0 товарів

Регулювання куліси Шевроле Авео, люфт важіля КПП

23.04.2019 | Aveo

Основним призначенням куліси Шевроле Авео можна назвати забезпечення з'єднання важеля КПП безпосередньо з коробкою. Забезпечується це різними способами, виходячи з конструкційних особливостей деталі.

Тяга приводу коробки передач є надійним вузлом. Проте періодично можуть виникати певні складнощі, викликані експлуатаційними характеристиками.

Конструктивно куліса Шевроле Авео складається з таких елементів:

  • Важіль перемикання передач.
  • Пружина.
  • Направляюча важеля.
  • Важіль вибору передачі.
  • Корпус.
  • Шарова направляюча.
  • Трос тяги перемикання.
  • Трос тяги вибору.

Куліса КПП Шевроле Авео

Розташована куліса під днищем автомобіля, біля важеля або поблизу карданного валу.

Серед основних чинників, які можуть вказувати на наявність поломки в тязі приводу коробки передач Шевроле Авео, можна виділити такі:

  • Утворення люфта у важелі КПП.
  • Перемикання передач стає складнішим, доводиться докладати більше зусиль.
  • Поява стука або хрускоту при перемиканні.
  • Не вдається перемкнути передачу або включається не та передача.

Зазвичай проблеми вдається усунути шляхом проведення регулювання куліси. Проте в деяких випадках доведеться проводити заміну пошкоджених деталей.

Термін експлуатації складає 100-150 тисяч км пробігу для МКПП. АКПП мають триваліший період служби. Більше ранній вихід з ладу механіки пов'язаний з частим використанням важеля.

Регулювання куліси Шевроле Авео і усунення люфта важеля – просто і швидко

Для проведення ремонту куліси і усунення люфта у важелі КПП знадобиться набір ключів, ряд запчастин, допоміжні матеріали і запас часу.

Щоб добитися необхідного результату виконуємо такі дії:

  • Відкручуємо ключем на 11 чотири болта, які фіксують кулісу.

Відкручуємо болти

  • Краще всього використати ключ невеликого розміру.
  • Ось так виглядає увесь механізм у зборі.

Механізм перемикання передач

  • Детальніше розглядаємо будову куліси Шевроле Авео.
  • Полягає вона з центральної втулки, у яку вставляється шток.

Центральна втулка

  • Шток дуже сильно почав бовтатися.
  • Не допомагають навіть наявні гумові втулки.
  • Також часто виникають проблеми з розбиванням ось так хрестовини.

Хрестовина куліси

  • Це пов'язано з особливостями конструкції і розподілу навантажень при експлуатації.
  • На старих деталях все зафіксовано болтом.

Фіксація болтом

  • Проте на нових вже зустрічаються штоки з пружинним фіксатором.
  • Також необхідно перевірити стан інших механізмів.
  • Зокрема, ось тут треба замінити сальник.

Замінюваний сальник

  • Це необхідно для відвертання протікання олії і попадання бруду всередину механізму.
  • До речі, болт також був встановлений самостійно, оскільки спочатку встановлений там шток дуже швидко розхитується.
  • Навіть болт вже хитається, а встановлений раніше шток мав ще менший діаметр.
  • Принцип роботи куліси полягає в тому, що шток штовхає перемикач, який і впливає на шестерні у коробці передач Шевроле Авео.
  • Тепер необхідно розглянути нові деталі.
  • Передусім необхідно купити нову прокладку.

Нове оригінальне прокладення

  • Підійде навіть оригінальна, оскільки під шаром паранита знаходиться металева вставка, що підвищує її надійність.
  • Встановлюється вона на ось цю кришку.

Місце установки нового прокладення

  • Далі слід краще ознайомитися з іншими новими елементами.
  • Також мінятимемо ось таку вилку.

Міняємо вилку

  • Можна помітити відмінності від  старої комплектуючої.
  • Ось тут все фіксувалося болтом.

Тут раніше був болт

  • Проте це не дуже надійно.
  • Має бути ось така пружина.

Пружина на новій деталі

  • Знімається вона досить просто.
  • Підводимо ось тут і здвигаємо вбік.

Знімається пружину

  • Вилка, шток і пружина з комплекту куліси Шевроле Авео зазвичай продаються окремо, проте іноді можна знайти комплекти у зборі.
  • Можна навіть порівняти отвори на старій і новій деталі – помітно дуже солідна різниця.
  • Також купили нову кулісу.

Нова куліса

  • Помітно, що одна з планок довше.
  • Це говорить про те, що перемикання передач стане трохи коротше.
  • Приступаємо до заміни вилки.
  • Робиться це досить просто.
  • Усередині є ось така пружиниста трубка.

Пружиниста трубка

  • Її необхідно вибити.
  • Для цього в корпусі куліси Шевроле Авео є невеликий паз.
  • Необхідно поєднати трубку і цей паз.
  • Після чого за допомогою якоїсь підставки вибиваємо трубку.

Вибиваємо трубку

  • Це дозволить без проблем витягнути вилку.
  • Далі необхідно дістати сальник.

Витягаємо сальник

  • Його можна просто підколупнути викруткою.
  • У корпусі також є спеціальний отвір, що дозволяє фіксувати кулісу в певному положенні.

Отвір для фіксації

  • Це необхідно для того, щоб можна було відрегулювати важіль.
  • Тут має бути кнопочка з пружинкою, але в нашому випадку її чомусь немає.

Кнопка відсутня

  • Зафіксувати можна будь-яким металевим стержнем відповідного діаметру.
  • У салоні Шевроле Авео також є подібний отвір.
  • Вставляємо новий сальник.

Вставляємо новий сальник

  • Його розміри 13х26х7 мм
  • Щоб сальник було легше встановити його можна трохи обробити герметиком.
  • Встановлюємо нову вилку.

Ставимо нову вилку

  • Вона повинна розташовуватися великим отвором вгору.
  • Відразу ж встановлюємо і ось такий квадрат, який відповідає за передачу руху.

Ставимо такий квадрат

  • Забиваємо на місце пружинисту трубку.
  • Встановлюємо на місце механізм перемикання передач Шевроле Авео і безпосередньо кулісу.

Ставимо деталі на місце

  • Заздалегідь ставимо нову прокладку.
  • Поєднуємо встановлюваний механізм так, щоб вус потрапив між двома фіксаторами в КПП.

Поєднуємо необхідні деталі

  • Перевіряємо працездатність механізму перемикання передач.
  • Для цього можна потягнути за важіль і провернути потім первинний вал.
  • Прикручуємо усі болти на місця.
  • Повертаємо на місце кулісу.
  • Для цього необхідно шток вставити у вал, що йде до важеля КПП Шевроле Авео.

Вставляємо шток у вал

  • Надалі довелося повторно проводити деякі роботи з кулісою.
  • З цією метою використовується спеціальний ремкомплект.

Ремкомплект куліси

  • Єдина проблема, яка може виникнути, це заміна ось такої хрестовини.
  • На деталі вона завальцована.

Хрестовина у зборі завальцована

  • Доведеться зрізувати, а потім підбирати болт.
  • Втулки просто витягаються викруткою.

Витягаємо втулки

  • Витягаємо штопорне кільце.
  • Це дозволить провести подальший процес розбирання.

Дістаємо штопорне кільце

  • Витягаємо пластикову втулку з куліси КПП Шевроле Авео.
  • Ставимо нову втулку.

Ставимо нову втулку

  • Встановлюємо деталь на місце і фіксуємо штопорним кільцем.
  • Міняємо втулку з іншого боку.

Міняємо другу втулку

  • Там була зламана одна пелюстка, що і послужило причиною заміни.
  • Якщо все рухається дуже туго, то необхідно втулку трохи підточити.
  • Робити це слід зовні, оскільки спроби проточити зсередини приведуть до поганих наслідків.

Підточуємо втулку

  • Після обточування втулки змащуємо її як зовні, так і зсередини.
  • Одягаємо назад тягу.

Одягаємо тягу

  • Тепер все рухається досить вільно і легко.
  • Міняємо гайку на хомуті, оскільки стара вже не справляється зі своєю функцією.

Міняємо гайку на хомуті

  • Встановлюємо кулісу Шевроле Авео на своє місце.
  • Люфтів практично немає, що вирішило ряд проблем.
  • Тепер усуваємо проблему з люфтом важеля КПП.
  • Знімаємо декоративний чохол.

Знімається чохол

  • Там знаходиться кулька, в якій і утворюється люфт.
  • Щоб зняти важіль потрібно буде зняти штопорне кільце.

Знімається штопорне кільце

  • Для цього відсовуємо важіль в крайнє положення.
  • І трохи пересуваємо кільце убік.
  • Після цього можна витягнути ось такий шків, утримуючий важіль КПП Шевроле Авео.

Витягаємо шків

  • Це дозволить без проблем витягнути важіль, для чого досить просто потягнути його вгору.
  • На важелі є ось така ось кулька.

Кулька на важелі

  • На якому є гумове кільце, яке і є джерелом проблем.
  • Кільце знімається легко – досить просто підчепити його і потягнути убік.

Підчіплюємо і знімаємо кільце

  • Замість нього можна поставити поліуретанове кільце, яке більш стійке до зносу.
  • Одягаємо нове кільце.
  • Змащуємо поверхні силіконовим мастилом.

Змащуємо поверхні

  • І встановлюємо важіль на своє місце.
  • Щоб відрегулювати кулісу необхідно послабити регулювальний болт.
  • Ставимо Шевроле Авео на нейтральну передачу.
  • Після чого виставляємо важіль в ось такому положенні.

Виставляємо важіль в такому положенні

  • Далі просто намагаємося включати передачі.
  • Якщо не виникає жодних проблем, то все зроблено правильно.
  • Затягуємо раніше відпущений болт на кулісі.
  • Після чого автомобіль повністю готовий до експлуатації.

Для проведення усіх робіт знадобиться декілька годин. Також заздалегідь необхідно підготувати деталі і ремкомплект.

Після заміни куліси КПП Шевроле Авео проблеми з нею зазвичай виникають не скоро.

Розкажіть друзям

» Всі новини

.