Однією з важливих систем автомобіля є запалення. Серед інших запчастин Шевроле Авео, що входять в цей блок, особливу увагу необхідно приділяти високовольтним дротам.
Основним призначенням високовольтних дротів є передача електричного імпульсу високої напруги від котушки запалення безпосередньо на свічки. При цьому заряд не повинен значно знижуватися, інакше виникнуть проблеми із займанням топливоповітрянної суміші.

Важливим чинником при виборі високовольтних дротів є показник опору. Оптимальним значенням можна назвати значення до 10 кОм. У такому разі дроти без проблем проводять імпульс не сильно втрачаючи його заряд.
Занадто низьке значення опору може привести до того, що робота системи запалення створюватиме перешкоди для іншого електроустаткування Шевроле Авео.
Варто відмітити, що дроти повинні відповідати вимогам безпечного використання, бути стійкими до зовнішніх агресивних дій, включаючи високу температуру. Особливу увагу необхідно приділяти стійкості струмопровідної жили до зламу.
Конструкція високовольтного дроту багато в чому залежить від кількості ізоляційних шарів. Виділяють одношарові дроти, в яких є тільки струмопровідна жила і ізоляція, двошарові, в яких є жила, діелектричний і захисний шар.

Найнадійнішими в плані роботи є тришарові дроти. Вони складаються з жили, діелектричного і захисного шарів, а також зміцнюючого обплетення. Проте вартість таких дротів досить велика.
Також на кожному високовольтному дроті є ковпачок і наконечник, що виконує функцію контакту.
Про наявність проблем з високовольтними дротами Шевроле Авео можуть вказувати такі чинники:
- Виникли проблеми із запуском двигуна.
- Нестійка робота силового агрегату на холостих оборотах.
- Зміна параметрів вихлопу.
- Утворення радіоперешкод, що може позначитися на роботі аудіосистеми автомобіля, електронного блоку управління.
Варто періодично проводити перевірку високовольтних дротів, особливо якщо з'явилися вищеназвані симптоми, а огляд інших блоків не дав ніякого результату. Досить за допомогою тестера перевірити опір дротів, який в оптимальному випадку бути в діапазоні від 1 до 10 кОм.

Якщо ж з дротами виникли певні проблеми, то краще проводити повну заміну, оскільки ремонту і відновленню вони практично не підлягають.
Розбираємося з високовольтними дротами Шевроле Авео після установки ГБО 2-го покоління
Проблема полягає в тому, що після установки ГБО 2-го покоління почали утворюватися дивні хлопання. Зрештою це може привести до розриву колектора, який на цьому авто пластиковий. Відповідно, його доведеться замінювати і ставити новий, що досить дорого.
Щоб провести заміну високовольтних дротів, необхідно виконати такі дії:
- Відкручуємо пластикову кришку на двигуні автомобіля.

- Для цього знадобиться шестигранник з діаметром 5 мм.
- Замальовуємо схему розташування дротів на котушці, що дозволить надалі виставити все правильно.

- Самі циліндри йдуть підряд, зліва направо від 1 до 4.
- Знімаємо високовольтні дроти Шевроле Авео.

- Якщо при знятті дротів на ковпачку виявилися сліди масла, то слід перевірити і замінити прокладку кришки клапанів, яка, найімовірніше, почала протікати.
- Роз'єднуємо дроти, які скріплені між собою за допомогою спеціальних фіксаторів.

- За допомогою тестера проводимо перевірку знятих дротів.

- Підключаємо контакти до різних сторін дроту.
- 3 з 4 дротів виявилися цілком робочими, з нормальними показниками опору.

- Проте один з дротів при перевірці показував різний опір, який іноді досягав відмітки понад 50 кОм, що свідчить про його вихід з ладу.

- Причиною несправності стало пробиття графітної жили, що зрештою привело до повного ушкодження дроту. Якщо такий дріт вчасно не замінити, то можливі проблеми з котушкою запалення.
- Змочуємо у воді викрутку і вставляємо під гумку.

- Робити це потрібно акуратно, щоб не пошкодити гумку ковпачка високовольтного дроту Шевроле Авео.
- Вставити викрутку необхідно в декількох місцях, по кругу, щоб гумка добре відійшла і не прилипала.
- За допомогою круглогубців фіксуємо штир і поступово стягуємо гумку.

- У стопорний вусик вставляємо ножиці або інший предмет відповідного розміру.

- Після чого завдаємо несильного удару по основі контакту.

- Це дозволить без проблем зняти пластикову частину з високовольтного дроту.

- Викруткою розтискали фіксатор і знімаємо залізний наконечник з дроту.

- Головне не погнути круглу основу, яка одягається безпосередньо на свічку запалення.

- Відриваємо ковпачок від дроту.

- За допомогою плоскогубців витягаємо з його гільзу.

- З ковпачка залишки дроту можна видавити, підставивши металевий стержень діаметром близько 8 мм і завдовжки близько 20 см

- Вставляємо новий дріт в наконечник високовольтної проводки Шевроле Авео.

- Зачищаємо краї нового дроту від ізоляції.

- На дріт надівається металевий контакт.

- Після чого відбувається його фіксація за допомогою пасатижів.

- Опускаємо гумовий наконечник.

- З іншого боку одягається гільза.

- Затискається за допомогою пасатижів.

- Якщо утворюється виступ з ізоляції, то його можна зрізувати і краще зафіксувати інші елементи.

- Якщо пластикова деталь повністю не ставатиме на своє місце, то її можна забити об тверду поверхню.

- Ставимо на місце гумовий наконечник.

- Встановлюємо високовольтні дроти на місця.

- Перевіряємо працездатність.
Таким чином можна провести заміну високовольтних дротів на Шевроле Авео. Замість старих були встановлені нові дроти, без опору, що дозволить добитися максимальної ефективності їх роботи.
При цьому можуть виникнути деякі проблеми в роботі аудіосистеми, а також датчиків, проте у більшості випадків все функціонуватиме нормально.