Пн-Пт 8:50-19:00 / Сб 9:00-16:00
RU | UA
Кошик
Ви вибрали: 0 товарів

Тече тосол з-під тройника головки блока циліндрів Деу Сенс, Шанс, Ланос 1.4

18.07.2020 | Sens

При експлуатації Деу Сенс варто регулярно перевіряти кількість і стан тосола в розширювальному бачку автомобіля. При недоліку охолоджувальної рідини або її поганій якості вірогідним буде перегрівання двигуна авто, що приведе до дорогого ремонту.

Розширювальний бачок

Головним призначенням тосола є охолодження робочих елементів силового агрегату автомобіля в процесі його використання. Охолоджувальна рідина з розширювального бачка під тиском проходить по спеціально проведеній системі, забираючи надлишки тепла з двигуна.

Надалі нагріта рідина потрапляє в радіатор охолодження, в якому відбувається охолодження. Після цього тосол повторно спрямовується на охолодження двигуна.

Варто відмітити, що попри те, що тосол, по суті, також є антифризом, змішувати його з іншими типами охолоджувальної рідини не слід. Це може привести до утворення різних побічних реакцій, які швидко виведуть з ладу систему охолодження Деу Сенс і двигун.

Дізнатися про необхідність заміни тосола можна, просто визначивши його колір. Якщо рідина набула рудувато-помаранчевого кольору, то самий час злити стару і залити нову.

Перед заливкою нового тосола потрібно звернути увагу на наявну буквену абревіатуру:

  • А – повністю готовий до заливки.
  • М – модернізована рідина з додаванням різних додаткових елементів.
  • До – концентрований тосол, який перед заливкою слід розвести з дистильованою водою в певній пропорції.

Оптимальним терміном заміни тосола, як і будь-якій іншій охолоджувальній рідині, являється 2 роки, незважаючи на різні заяви виробників про 5-10 роки. Саме через 24 місяці рідина починає втрачати робочі характеристики, що призводить до прискорення зносу помпи і інших елементів.

Злив старої рідини помаранчевого кольору

При виборі тосола для Деу Сенс важливо звернути увагу на такі параметри як температура замерзання і кипіння, що дозволить підібрати відповідний варіант під кліматичні умови і показники експлуатації автомобіля.

Ще одним великим плюсом використання як охолоджувальної рідини тосола є його невелика вартість. Це дозволяє не лише економити на обслуговуванні авто, але і знижує вірогідність того, що попадеться підробка, оскільки підробляти недорогий продукт не особливо вигідно.

Іноді в системі охолодження можуть виникати проблеми, пов'язані з ушкодженням трубопроводів. Із-за цього тосол може виливатися, його необхідно буде постійно підливати, а краще просто відновити цілісність системи, що також дозволить підтримувати і необхідний рівень тиску.

Усуваємо течу тосола в ГБЦ Деу Сенс

Для усунення проблем з протіканням тосола в районі ГБЦ автомобіля доведеться проводити часткове розбирання. Передусім необхідно визначити проблемну ділянку, після чого знайти спосіб усунення проблеми – ремонт певної деталі або купівля нової запчастини.

Виконуємо такі дії:

  • Знаходимо місце підключення системи охолодження в районі голівки блоку циліндрів, яке представлене у вигляді трійника.

Знаходиться місце підключення

  • Незважаючи на щільну посадку шлангів і самого трійника в ГБЦ на деталі поступово з'являється тосол.

Старий трійник в тосолі

  • Особливо рідина проступає на частини трійника, яка вставляється в ГБЦ Деу Сенс, тоді як на інших елементах ця проблема рідкісніша.

Рідина протікає з боку ГБЦ

  • При цьому рідина стікала на випускний колектор, випаровувалася, створювала неприємних запах, який іноді потрапляв і в салон.

Рідина стікає вниз

  • Забезпечується вільний доступ до місця проведення робіт.

Забезпечується доступ

  • Витягається старий трійник, що можна зробити будь-яким зручним інструментом.

Витягається старий трійник

  • Готується новий трійник і герметик.

Готується усе необхідне

  • Прочищається посадочне місце під запчастину.
  • Запресовуємо на місце новий трійник, заздалегідь обробивши поверхню, яка входить в ГБЦ, рівномірним шаром герметика.

Встановлюється новий трійник

  • Надлишки герметика, які видавило назовні, краще залишити, що дозволить створити додаткову герметизацію системи.

Надлишки герметика залишаються

  • Підключаються шланги системи охолодження.

При заміні представленого трійника антифриз з системи можна не зливати. Досить знятий шланг завести вгору і заглушити. Після виконання робіт проблема з протіканням тосола через трійник ГБЦ Деу Сенс повністю зникла.

Розкажіть друзям

» Всі новини


Лідери продажів - популярні автозапчастини в магазині "Шеві-Авто"

267300-Genuine

618

96535425-PH (OEM)

1051

96959997-PARTS MALL (KOREA)

297

90412277-ShinHan

125

96350674-OEM (Korea)

267

96353151-PARTS MALL (Korea)

786

96234922-GM (Korea)

8

94580614-GM (Korea)

217

95015329-GM (Korea)

981

96650541-OEM (Korea)

614

96183113-HAN (Korea)

169

96473698-GM (Korea)

2634

25180907-Daejin (Korea)

419

96550797-Genuine

322

96350168-HNH (Korea)

278

/01262-FEBI (Germany)

607

96305387-Startech (Poland)

284

90336039-KAP (Korea)

126

96205679-GM

29

96175641-GM (Korea)

114

96316525-CH

263

93741472-Koreastar (Korea)

117

96489856-Onnuri (Wonil) (Korea)

107

96391433-Koreastar (Korea)

79

96303262-FSO

586

95028604-General Motors

287

96276357-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

637

94501291-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

30

96859269/96408135-GENERAL MOTORS

397

96985327-GM Узбекистан

561

96649137-GM

983

7848737

848

96610297-General Motors

2009

94535940-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

29

96227422-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

791

96800086-OEM

839

96586887-KONNER

841

95015324-Yangji( Korea)

124

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Тече тосол з-під тройника головки блока циліндрів Деу Сенс, Шанс, Ланос 1.4"

Відгуки: 0




Оцініть статтю:
.