На всіх Chevrolet Lacetti, незалежно від кузова і комплектації, реалізований гідравлічний привід зчеплення. Він вважається більш надійним, ніж привід тросом, більш ресурсним, але вимагає догляду і періодичного контролю, доливання і заміни гальмівної рідини, а також заміни пиляків, манжет та інших запчастин Шевроле Лачетті. Але сьогодні у нас розмова не про сам привід, а про вібрації і скрип педалі зчеплення.
Причин появи небажаних вібрацій на педалі може бути маса. Частина з них стосується безпосередньо педального вузла, що вирішується досить просто. Деякі скрипи і вібрації можуть бути викликані несправностями гідроприводу і вилки зчеплення, а в самих запущених випадках педаль може вібрувати через зношування кошика, веденого диска або вичавного підшипника зчеплення.
Правда, характер вібрації і час її появи будуть різними:
Пульсація, пульсуючі вібрації на педалі зчеплення під час вичавлюючи при запущеному двигуні. Такі симптоми говорять про те, що почав підклинювати вижимний підшипник. Як правило, це відбувається в двох випадках - або через природний знос, або через нестачу мастила в підшипнику.
Дрібна пульсація, брязкіт педалі при вичавлюванні зчеплення при запущеному двигуні. При наростанні оборотів двигуна частота биття збільшується. У більшості випадків це відбувається тоді, коли на первинному валу коробки передач і на корпусі вичавного підшипника утворюється корозія. Як відомо, гальмівна рідина, пролита на металеві деталі, з часом викликає появу джерел іржі.
Отже, потрібно копати в сторону протікання робочого циліндра контуру зчеплення. Або, знову-таки, винен природний знос вичавного підшипника або вилки.
Вібрація педалі зчеплення при натиснутій педалі і запущеному двигуні, при перемиканні передач на ходу. Вібрація супроводжується шумом або легким скреготом. Все говорить про те, що пелюстки кошика зчеплення або втратили номінальну пружність і геометрію, або і зовсім посипалися.
Питання вирішиться після заміни зчеплення, бажано комплектом, в каталозі запчастин Лачетті.
Тряска педалі зчеплення, що відчувається при запущеному двигуні в момент, коли диски тільки починають розмикатися або замикатися. Тобто, коли зчеплення починає «хапати».
Це симптоми, часто супроводжуються характерним запахом горілих фрикційних накладок, говорять про викривлення веденого диска, виробленні або руйнуванні накладок через перегрів або перевантаження. Таку проблему також потрібно вирішувати якнайшвидше, причому лікується це тільки заміною практично всіх запчастин Лачетті по зчепленню.
Якщо хворобу запустити, можна угробити і маховик колінвала, і сальники колінвала.
Дрібні вібрації, скрип, які проявляються при натисканні на педаль навіть при вимкненому двигуні. Очевидно, що причина криється в педальному вузлі.
Складність в тому, що дістатися до нього важкувато, як і перевірити наявність мастила на штоку головного циліндра приводу зчеплення, осі педалі, стану педалі зчеплення.
Про останню, найбільш рідкісну несправність, зараз і поговоримо, однак не варто скидати з рахунків і такі варіанти як биття педалі відразу після установки нового комплекту зчеплення або вичавного підшипника.
Все це говорить про те, що заміна була проведена неправильно, або встановлені браковані запчастини зчеплення Лачетті.
Для початку проведемо діагностику і переконаємося, що педаль дрібно вібрує при натисканні як на запущеному двигуні, в русі при перемиканні передач, так і на вимкненому моторі. Це означає, що справа в педальному вузлі. Знімати і розбирати його потрібно тільки в крайніх випадках. Для початку спробуємо розібратися в природі скрипу.
Скрипіти може шток головного циліндра контуру зчеплення. Особливо в тих випадках, коли на ньому утворилася іржа або він обріс брудом через протікання головного циліндра і пошкодження пильовика. Пірнемо під передню панель і змастимо шток педалі зчеплення мастилом або силіконовим спреєм. Якщо шум і вібрації не припинилися, шукаємо причину далі.
Скрип і вібрація можуть виходити від втулки педалі зчеплення. Її можна змастити тим же Літолом або спреєм, спробувати використовувати WD-40 хоча б для того, щоб встановити місце джерела скрипу і вібрації.
Найбільш ймовірна причина скрипу і вібрації такого характеру - поворотна пружина педалі. Усик пружини може тертися об саму педаль, тим самим видаючи характерний скрип і дрібні вібрації.
В останньому випадку також можна спробувати змастити місце контакту педалі і вусики пружини мастилом або на худий кінець моторним маслом. Якщо педаль стала м'якше, і скіп пропав - можна вживати радикальних заходів.
Наприклад, надіти на вусик пружини пластиковий циліндричний ізолятор. Відмінно підійде будівельний дюбель відповідного розміру. Капелюшок дюбеля буде обмежувати контакт пружини з педаллю з одного боку, а тіло дюбеля не дасть вусику тертися об педаль.
Так можна розв'язати проблему скрипу і дрібної вібрації педалі зчеплення на Шевроле Лачетті.
Лідери продажів - популярні автозапчастини в магазині "Шеві-Авто"
96325192-GM (Korea) нов. накл. с голограммой
96497773-CRB
52474373-GM (Korea) нов. накл. с голограммой
tr-14943-Made in UA
96415010-1-KOREA
96180859-GM (Korea) нов. накл. с голограммой
13501712-General Motors
96177604-Elprom-Elhovo