Одним з ключових елементів в Шевроле Авео являється ремінь ГРМ зокрема і увесь газорозподільний механізм в цілому. Саме ремінь забезпечує синхронізацію роботи колінчатого і розподільного валів.

Таким чином забезпечується своєчасне і синхронне відкривання і закривання клапанів, що дає можливість подавати в певний момент топливоповітряну суміш в камеру згорання, після виводити з неї продукти згорання суміші.
Ремінь ГРМ являє собою гумовий виріб, на внутрішній стороні якого розташована певна кількість зубів. Саме завдяки їх наявності стає можливим хороший контакт з шківами валів і зводиться до мінімуму вірогідність прослизання.
Особлива увага при виборі нового ременя ГРМ Шевроле Авео слід звернути на кількість зубців. Якщо буде хоч би на один більше або менше, то надалі це приведе до його швидкого ушкодження, а також до некоректної роботи усього механізму.
Середній термін експлуатації ременя ГРМ зазвичай складає близько 50 тисяч км. Проте реальний термін його використання залежить від цілого ряду чинників, і краще проводити регулярну перевірку стану ременя, що дозволить своєчасно провести заміну.
До усіх ременів ГРМ виставляється ряд певних вимог:
- Висока міцність на розрив.
- Надійність.
- Хороша стійкість до температурних коливань.
- Робочі параметри ременя мають бути стабільними упродовж встановленого терміну роботи виробу на авто.

Варто враховувати, що ремінь ГРМ Шевроле Авео практично ніколи не виходить з ладу одномоментно. Зазвичай цьому передують процеси зносу, виявивши які можна уникнути проблем і провести заміну.
Звернути увагу також слід і на такі чинники:
- Вік ременя, особливо якщо йому більше 5 років. Далеко не завжди водій за такий час наїжджає визначений для заміни ременя пробіг, проте по витіканню цього періоду експлуатації ремінь все одно краще замінити. Це пов'язано з тим, що виріб сильно втрачає робочі характеристики, і подальша експлуатація стає небезпечною.
- Втрата динаміки і проблеми із запуском двигуна. Ймовірно, є проблеми із слабкою натяжкою ременя або його сильним зносом в процесі експлуатації. Ремінь міг перескочити на один або пару зубів, що привело до проблем з системою запалення і проблем що спостерігаються.
- Змінилися параметри вихлопу, зокрема – його колір. Це також пов'язано з проблемами із запаленням, що може бути викликано перескоком ременя. Частина палива в камері згорання Шевроле Авео просто не згорає і потрапляє в систему вихлопу, де відбувається займання. Дим стає чорним або сизим, спостерігаються хлопання з вихлопної.
- З'являються цокаючі звуки в двигуні. Ремінь поступово розкуйовджується, що призводить до появи тертя окремих його складових об інші поверхні. Це і стає причиною утворення характерного звуку.
- Поява течі в районі приводу ГРМ. Не слід допускати попадання робочих рідин – масла або антифризу, на поверхню ременя або шківів. Це послужить причиною швидкого зносу ременя, а також може привести до його прослизання, що приведе до важких наслідків.
- Утворення потертостей і тріщин на ремені. Щоб помітити такі ушкодження на ремені ГРМ Шевроле Авео досить провести простий візуальний огляд. Якщо були виявлені ушкодження, то замінити запчастину слід якнайшвидше.
- Двигун автомобіля не заводиться, хоча стартер працює нормально. Вірогідною причиною є обрив ременя ГРМ і втрата компресії, клапана могло загнути.

Якщо були виявлені проблеми з ременем ГРМ, то його необхідно замінити якнайскоріше. У разі обриву ременя двигуну транспортного засобу може знадобитися капітальний ремонт, що обійдеться досить дорого для власника авто.
Легко і швидко – проводимо заміну ременя ГРМ Шевроле Авео
Для проведення заміни ременя ГРМ доведеться також демонтувати деякі деталі, розташовані поблизу, що дозволить отримати зручний доступ до місця виконання робіт. З інструментів знадобляться різні ключі. Час виконання робіт складе декілька годин.
Виконуємо такі дії:

- Заздалегідь з неї необхідно зняти роз'єм датчика.

- Відкручується і знімається корпус повітряного фільтру, для чого необхідно викрутити 3 болти ключем на 10.

- Віджимається затискний хомут в районі клапанної кришки, на шлангу, що йде від гофри повітряного фільтру Шевроле Авео.

- Від'єднується шланг в задній частині впускного колектора (шланг також йде від гофри).
- Корпус повітряного фільтру разом з гофрою і шлангами витягається з підкапотного простору автомобіля.

- Знімається пластиковий захист, що обмежує доступ до ременя.

- Зафіксований він з допомогою болтів на 10.

- Після відкручування болтів витягаємо захист.
- Знаходимо ролик натяжителя.

- Надіваємо на болт кріплення натяжного ролика ключ на 14.

- Провертаємо болт за годинниковою стрілкою, що дозволяє послабити рівень натягнення ременя навісного устаткування і зняти його.
- Відкручується 4 болти на пластиковій кришці захисту ГРМ Шевроле Авео.

- Послабляємо болти подушки двигуна.
- Після чого підводимо двигун за допомогою домкрата.
- Відкручується шків колінчастого валу.

- Щоб без проблем відкрутити шків колінвала необхідно поставити автомобіль на 4 передачу і затиснути педаль тормозу. Болт шківа відкручується проти годинникової стрілки з використанням великого важеля, оскільки треба сильне зусилля.
- Знімаємо шків колінвала і прибираємо його убік.
- Оглядаємо шестерню і ремінь ГРМ.

- Помітно, що на старому ремені ГРМ практично не залишилося зубців в цьому місці, що робило роботу газорозподільного механізму практично неможливою.

- Відкручуємо нижню захисну кришку, яка зафіксована болтами на 10.

- Залишки зірваних зубів із старого ременя ГРМ Шевроле Авео були виявлені під нижньою захисною кришкою.

- Ключем на 13 відкручуємо натяжний ролик газорозподільного механізму.

- До речі, домкрат можна встановити під кріплення кондиціонера, де якраз розташований досить великий і масивний кронштейн, здатний витримати навантаження.

- Відкручуємо подушку двигуна.

- Інші 2 гайки і болт спочатку не відкручуємо, цілком імовірно, що ремінь вийде вивести і так.

- Проводимо ремінь під кріпленням подушки двигуна.

- Тепер добре помітне місце, на якому були зірвані зуби ременя ГРМ.

- Оглядаємо інший ремінь, і стає помітно, що відшаровуватися почали практично усі зуби, що свідчить про тривалу експлуатацію цього ременя і несвоєчасно проведену заміну.

- Натяжний ролик ременя ГРМ Шевроле Авео також необхідно замінити, оскільки при перевірці чутно шелест і спостерігається люфт, що говорить про вихід запчастини з ладу.

- За допомогою компресора продуваємо усі елементи системи ГРМ, таким чином избавляясь від пилу і дрібних засмічень.

- Виставляємо розподільний вал по відповідній мітці – є виріз на шківі і пластиковій кришці, що дозволить зробити все без проблем.

- Також необхідно по мітці виставити і колінчастий вал.
- Заводимо новий ремінь на своє місце.

- Натяжний ролик відводиться і фіксуємо пружину за допомогою металевого стержня.

- Встановлюємо натяжний ролик на своє місце і закручуємо болт кріплення.

- На шестерні колінчастого валу є спеціальна мітка, зроблена за допомогою фарби.

- Друга мітка знаходиться на пластиковій кришці.
- Виставляємо мітку колінчастого валу.

- Одягається новий ремінь газорозподільного механізму Шевроле Авео.

- Щоб одягнути ремінь на розподілвал довелося трохи провернути його ключем.

- Витягаємо стержень, який фіксував натяжний ролик.

- Провертаємо декілька кругів вали і перевіряємо, щоб мітки все одно співпадали.

- Якщо проблем не виникло, то можна проводити зворотне складання авто.
- Одягається ремінь навісного устаткування.

- Заводимо автомобіль і перевіряємо як все працює.
Особливу увагу необхідно звернути на натяжний ролик, який повинен також стояти по мітці. Якщо виникли проблеми і він стоїть на 0, то доведеться проводити зняття помпи, оскільки на цьому авто натяжка ременя ГРМ відбувається саме шківом цього блоку.
Таким чином можна досить швидко і без зайвих проблем провести заміну ременя газорозподільного механізму на Шевроле Авео. Робиться все просто і виконати такі роботи зможе кожен уважний автовласник.