У конструкції двигуна Деу Сенс важливе місце займає прокладка голівки блоку циліндрів. Вона відповідає за створення герметичності циліндро-поршневої групи, системи мастила і охолодження, між блоком і голівкою і встановлюється прокладка.
У більшості випадків представлена запчастина виготовляється з армованого пароніту або тонкого листового заліза. Переважно вибирати другий варіант, оскільки він відрізняється великим терміном служби і кращою надійністю, хоча і коштує дорожче.
При ушкодженні прокладки ГБЦ двигун перестає правильно працювати, а тривале ігнорування проблеми може привести до дорогого ремонту силової установки авто.
На проблеми з прокладкою ГБЦ Деу Сенс можуть вказувати такі чинники:
Серед причин прогорання прокладки ГБЦ можна виділити такі:
Пошкоджену прокладку ГБЦ необхідно замінити негайно, оскільки подальша експлуатація автомобіля може привести до серйозних несправностей.
Особливу увагу слід приділити безпосередньо ознакам проблеми і підбору нової деталі. Зняти голівку блоку циліндрів, почистити поверхні і підготувати їх до зворотного складання зазвичай досить легко, особливих проблем виникнути у автовласника не повинно.
На деталях можуть залишатися залишки прокладки, на клапанах і циліндрах нагар. Усе це вбирається за допомогою спеціальних чистячих засобів.
Проблема з пробоєм прокладки проявилася у вигляді троїння двигуна. Визначається це по зміні звуку його роботи.
Також змінився колір вихлопу Деу Сенс, який став білим. При цьому вихлоп перестав бути стабільним і більше нагадував кулеметну чергу.
У вихлопній трубі почав скупчуватися конденсат з охолоджувальної рідини. Визначити це вдалося по характерному кольору і запаху. Також з вихлопної труби починала йти пара, чого бути не повинно.
Варто відмітити, що при протіканні масла колір вихлопу міняється на синюшний, чого в даному випадку не було. Відповідно – без варіантів, через прокладку протікає антифриз.
На крайній випадок відрізнити масло від охолоджувальної рідини у вихлопній трубі можна, спробувавши на смак. Охолоджувальна рідина зазвичай має солодкуватий смак.
Також були перевірені свічки запалення, які викручувалися по черзі. На 1,3 і 4 циліндрах проблем не було. Проте свічка на 2 циліндрі була мокра. При цьому вимірювалася компресія.
Щоб при вимірі компресії Деу Сенс не завівся, можна просто відключити фішку модуля запалення.
На усіх циліндрах, за винятком другого, компресія була стабільною і в межах норми. При провертанні стартера з викрученою свічкою на 2 циліндрі звідти бризкала рідина, чого також бути не повинно.
Поршень також був мокрим. Відповідно, вдалося легко визначити місце пробою прокладення.
На старій прокладціі вдалося без проблем розглянути місце ушкодження.
До речі, сама голівка блоку циліндрів вже ремонтувалася, оскільки із-за агресивної дії рідин і температур на ній з'являються ушкодження.
При установці на таку ГБЦ нової прокладки необхідно стежити за тим, щоб місце, на якому проводився ремонт, не контактувало з металевою окантовкою, розташованою на прокладці. Інакше станеться швидкий вихід прокладки з ладу із-за механічних ушкоджень і перегрівання.
Цей чинник необхідно враховувати при виборі нової прокладки ГБЦ Деу Сенс, щоб найближчим часом не проводити повторну заміну.
Варто відмітити, що на упаковці нової прокладки ГБЦ серед іншої інформації вказані моменти затягування, що дозволить максимально правильно провести установку. Це дозволить істотно продовжити термін експлуатації комплектуючої.
Очищати поверхні необхідно ретельно, навіть отвори під болти. Інакше можуть виникнути проблеми при складанні автомобіля, що негайно позначиться на працездатності двигуна.
При виборі прокладки ГБЦ Деу Сенс необхідно враховувати способи і зусилля обтягування. Навіть старі прокладки, випущені довгий час назад, при правильному зберіганні і установці можуть прослужити довго.
Візуальне порівняння дозволяє оцінити різницю в товщині прокладок старого і нового зразків, і показник явно не на користь сучасних прокладень. Вони набагато тонші, що також не додає їм тривалості служби.
Окремо слід згадати про проблеми на цьому авто, пов'язані з прокладкою клапанної кришки, яка майже завжди протікає. Тільки окремі деталі здатні забезпечити відносно нормальну роботу, хоча говорити про 100% герметизацію не доводиться – масло трохи протікає все одно.
При установці ГБЦ не зайвим буде помітити болти і при складанні встановлювати їх на свої місця, попри те, що візуально вони однакові. Виключенням є пошкоджені болти, які краще замінити.
Встановлюється прокладка і проводиться складання Деу Сенс, після чого автомобіль можна експлуатувати.