Далеко не завжди вдається визначити причину виникнення нехарактерних звуків в різних вузлах Деу Сенс. Особливо коли його джерело знаходиться ззаду і далеко не завжди все чутно водієві в процесі руху.
Виникнення стука в задньому колесі може бути викликане проблемами з гальмівними барабанами, підвіскою чи безпосередньо самим колесом. Відповідно, необхідно проводити комплексну перевірку усіх блоків, що дозволить встановити реальне проблемне місце.
При їзді і ударі по колесу виникає дивний металевий дзвін. При цьому проблема проявляється з обох боків автомобіля.
Ставимо автомобіль на ручник, фіксуємо додатково опорами, після чого підіймаємо домкратом і знімаємо колесо. Це дозволить ретельно провести огляд усіх елементів.
Зокрема, перевіряємо гальмівний барабан. Є невеликий люфт в підшипнику заднього колеса, але причина не в нім, авто можна ще експлуатувати.
Проблема також і не з гальмівним диском, оскільки при його надійній фіксації при ударах все одно чутний металевий стук. Хоча на слух звуки чуються саме в дисках. Відповідно, необхідно шукати інші вразливі місця.
Була перевірена пружина, елементи підвіски сайлентблоки і ряд інших вузлів і з'єднань. Перевірку слід проводити з обох боків автомобіля, оскільки вірогідна причина нехарактерного звуку може бути прихована у будь-якому місці.
Варто відмітити, що стук помітний при ударах по обох задніх колесах Деу Сенс, що ще більше ускладнює пошук проблемної ділянки.
У елементах підвіски були помічені дивні гумові вставки, які явно не заводського походження. Відповідно, хтось вже стикався з подібною проблемою і тимчасово розв'язав проблему таким чином.
Місце утворення стука виявилося з протилежного боку. Суть проблеми полягала в погано закрученому болті кріплення елементів підвіски, його зношеності.
Особливо виразно помітний рух деталей при ударі по колесу.
Проте, якщо підставити палець і притиснути додатково кріпильні елементи, то стук зникає. Відповідно, нові запчастини не знадобляться, головне – замінити болт на надійніший.
Із-за хитання в районі планки і відбувається стук, який чутний при дії на колеса Деу Сенс. Місце цього кріплення слід зачистити, обробити з допомогою WD- 40, після чого затягнути болт.
При проведенні робіт заразом була підтягнута ступична гайка, що дозволить продовжити термін служби підшипника. Буквально на один виток вдалося підтягнути, але підшипник стукати перестав.
У проблемному місці складнощі виникли через те, що болт мимоволі відкрутився і не створював досить надійної фіксації.
При установці нового болта знадобиться велика гайка, якої буде досить для забезпечення хорошої фіксації і розподілу навантаження. Це пов'язано з тим, що в місці кріплення вже з'явилися вм'ятини і ушкодження.
Установка нового болта і великої шайби дозволило усунути проблему. Сильний металевий стук пропав, все працює нормально. Надалі проблему доведеться вирішувати за допомогою більшого болта або заміни пошкодженого блоку.
Після заміни кріпильних елементів проблему вдалося розв'язати, що дозволить надалі експлуатувати Деу Сенс без дискомфортного шуму.