Пн-Пт 8:50-19:00 / Сб 9:00-16:00
RU | UA
Кошик
Ви вибрали: 0 товарів

Стук гідрокомпенсаторів Деу Нексія, убираємо стук

09.08.2020 | Nexia

Досить важливою для автомобіля є робота газорозподільного механізму. Вибираючи запчастини для Деу Нексія слід перевірити стан цього блоку, і при необхідності підібрати усе необхідне для ремонту.

Зокрема, необхідно підібрати деталі ГРМ, звернувши увагу і на стан гідрокомпенсаторів. Останні позбавляють від необхідності проводити регулювання теплового проміжку в клапанах, виконуючи цю функцію автоматично.

Гідрокомпенсатори

Сама необхідність в регулюванні проміжків клапанів виникає в процесі експлуатації, оскільки на клапана доводиться велике навантаження і висока температурна дія.

Робота гідрокомпенсаторів пов'язана з рідиною, зокрема, з маслом, яке подається у блок під певним тиском.

Наявність гідроштовхальників на Деу Нексія дає ряд помітних переваг:

  • Немає необхідності регулярно проводити регулювання клапанів.
  • Стабільна робота газорозподільного механізму.
  • Зниження рівня шуму від роботи двигуна.
  • Збільшення ресурсу деталей ГРМ.

Серед основних конструктивних елементів гідрокомпенсаторів можна виділити такі:

  • Корпус.
  • Плунжер (плунжерная пара).
  • Втулка плунжера.
  • Пружина.
  • Клапан плунжера (кулька).

Елементи гідрокомпенсаторів

Робота гідрокомпенсатора складається з декількох основних етапів:

  • Спочатку кулачок розподільного валу не чинить тиск на деталь і повернений до компенсатора тильною стороною. У цей момент між деталями є невеликий проміжок. Плунжерна пружина усередині гідроштовхальника штовхає плунжер з втулки. У цей момент під плунжером є порожнина, в якій відбувається накопичення масла під тиском. Воно поступає через поєднаний канал і отвір в корпусі. Досягши певного рівня масла кульковий клапан закривається під впливом пружини. Відбувається упор штовхальника в кулачок, що призводить до зупинки руху плунжера. У свою чергу це викликає перекриття масляного каналу, наявний проміжок зникає. 
  • У момент провертання кулачка Деу Нексія відбувається натиснення гідрокомпенсатора, який переміщається вниз. За рахунок наявного об'єму масла плунжерная пара стає жорстко, що дозволяє здійснювати передачу зусилля на клапан. Той, у свою чергу, відкривається, в камеру згорання починає потрапляти топливоповытряна суміш.
  • При русі вниз трохи масла витікає з порожнини під плунжером. Після проходження кулачком активної фази дії робочий цикл повторюється.

Гідрокомпенсатори також здійснюють регулювання проміжків, які виникають при природному зносі клапанів.

Правильність роботи гідроштовхальників багато в чому залежить від стану масла в системі Деу Нексія. При його недостатньому тиску або високій в'язкості гідрокомпенсатори, найімовірніше, працюватимуть з перебоями.

Потрібна достатня кількість масла

В'язке і холодне масло просто не зможе в потрібному об'ємі поступати через канали. А слабкий тиск понизить ефективність роботи усього механізму.

Основною ознакою проблем в роботі гідрокомпенсаторів є поява стука в них. Викликано це може бути рядом причин:

  • Проблеми безпосередньо з конструктивними елементами гідрокомпенсаторів – ушкодження плунжерной пари або клин плунжера, заклинювання кулькового клапана, природний знос комплектуючих.
  • Низький тиск масла в системі.
  • Засмічення масляних каналів в ГБЦ.
  • Завоздушування системи.

Відповідно, при появі подібних проблем знижується ефективність роботи гідроштовхальників, що зрештою може привести до істотного зниження ефективності їх роботи.

Якщо з якихось причин виникла необхідність зняття або заміни гідрокомпенсатора Деу Нексія, то слід дотримуватися декількох простих рекомендацій:

  • Нові гідрокомпенсатори продаються з маслом усередині. Видаляти його не слід – воно просто змішається із вже наявним в системі мастила, що дозволить уникнути попадання повітря в систему.
  • Не можна встановлювати порожні компенсатори без масла після їх промивання і розбирання, оскільки в систему потрапить повітря.
  • Після установки нових компенсаторів слід кілька разів провернути колінчастий вал. Це дозволить привести плунжерні пари в робочий стан і підвищити тиск. 
  • При заміні гідрокомпенсаторів не зайвим буде проведення заміни масляного фільтру.

Істотно понизить вірогідність виникнення проблем з гідроштовхальниками використання якісного моторного мастила.

Усуваємо стук гідрокомпенсаторів Деу Нексія без особливих проблем

Для проведення необхідних робіт потрібно буде зняти гідрокомпенсатори з автомобіля. З нестандартних інструментів для цього знадобиться тільки пристосування для розсухарювання клапанів.

Далі необхідно виконати такі дії:

  • Знімаємо металеве кільце.

Знімається кільце

  • Роз'єднуємо деталь на 2 частини.

Розділяємо гідрокомпенсатор

  • Акуратно зливаємо масло.
  • Необхідно стежити за тим, щоб не загубилася пружина.

Важливо не втратити пружину

  • Ретельно промиваємо деталі з використанням чистого бензину.

Промиваємо деталі чистим бензином

  • Внутрішню частину можна промити, пропихнув ганчірочку викруткою.

Усередині промиваємо ганчірочкою на викрутці

  • Підчіплюємо викруткою клапан гідрокомпенсатора і знімаємо його.

Знімається клапан

  • Витягаємо з клапана кульку і пружинку.
  • Все ретельно промивається бензином.
  • Встановлюємо кульку і пружину клапана на своє місце.

Збираємо клапан

  • Після чого ставимо сам клапана.
  • Змащуємо деталі маслом.

Змащуються деталі

  • Проводимо складання гідрокомпенсатора Деу Нексія.

Збирається гідрокомпенсатор

  • Ставимо металеве кільце.
  • Встановлюємо гідрокомпенсатори на свої місця.

Таким чином можна досить швидко позбавитися від проблеми із стукаючими гідрокомпенсаторами на автомобілі, звівши обслуговування практично до мінімуму.

Розкажіть друзям

ГРМ ремінь ДЕУ НЕКСІЯ

94500397-GM (Korea)

33

96352407-Gates (Korea)

306

96182951-OEM (Korea)

107

530000410-INA (Germany)

1688

96182952-OEM (Korea)

162

K015310XS-GATES

1430

96183353-ONNURI (Korea)

231

K015310XS-Genuine

567

96183353-Genuine

70

94650-DAYCO

423

GT 5310XS-Gates

231

K015310XS-Gates (Europe)

1430

CT874-CONTITECH (MEXICO)

174

GT 5310XS-Gates (Europe)

231

530000410-INA

1688

96144932-GATES

166

96182950+96182951+961852-Genuine

562

96144932-CONTINENTAL

112

96183352-KAP

298

96182952-GM (Korea)

209

96144932-CONTITECH

174

96352407-GM (Korea)

838

96182951-GM (Korea)

174

96183352-GATES

298

95990232-BRECO

349

96182951-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

174

KBKD-004-Koreastar (Korea)

639

96182952-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

209

96182950-OEM (Korea)

514

96182950+96182951+961852-OEM (Korea)

562

96352407-INA

1429

96144932-GM

349

96144933-CONTINENTAL

108

96352407-CONTITECH (KOREA)

174

96182951-Genuine

107

96352407-GATES

418

90499401-HSC (Korea)

413

LTB 0563-Luzar

426

96352407-DAYCO

367

96183353-GATES

306

94500397-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

33

96184322-GENERAL MOTORS

581

96182951-GENERAL MOTORS

214

25183772-GM

2568

96417177-GM

2007

96351891-General Motors

98

93744702-GM

2623

96182950-GM

665

96182950-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

665

96182951-KOREA

119

90499401-Genuine

258

96352739-KOREA

233

96182950-Genuine

514

96352407-FEBI BILSTEIN

1150

96352407-BOSCH

392

90499401-Koreastar (Korea)

258

» Всі новини


Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Стук гідрокомпенсаторів Деу Нексія, убираємо стук"

Відгуки: 0




Оцініть статтю:
.