Пн-Пт 8:50-19:00 / Сб 9:00-16:00
RU | UA
Кошик
Ви вибрали: 0 товарів

Чистка дросельної заслінки Шевроле Епіка 2.5, плавають обороти двигуна

14.08.2020 | Epica

Одним з важливих елементів системи впускання двигуна Шевроле Епіка являється дросельна заслінка. Встановлюється запчастина між впускним колектором і повітряним фільтром.

Дросельна заслінка

Основним призначенням дросельної заслінки є подання і регулювання повітряного потоку для формування топливоповітрянної суміші. Відповідно, від її коректної роботи залежить стабільність режимів роботи двигуна, показники потужності і паливної витрати автомобіля.

Конструктивно модуль дросельної заслінки складається з таких елементів:

  • Корпус, на якому розташовано декілька патрубків. Вони з'єднуються з системою вентиляції, уловлювання паливного пара, а також системою охолодження, що необхідно для прогрівання заслінки.
  • Привід, який приводить клапан у рух при натисненні на педаль газу Шевроле Епіка.
  • Датчик положення дросельної заслінки, який визначає кут її відкриття і передає дані в електронний блок управління. 
  • Регулятор холостого ходу, який дозволяє підтримувати мінімальний рівень відкриття заслінки в мить, коли не відбувається натиснення педалі газу.

Місце установки дросельної заслінки

Варто відмітити, що для правильного функціонування дросельної заслінки важливим є стан усіх її складових. На наявність проблем із заслінкою можуть вказувати такі чинники:

  • Проблеми із запуском двигуна, особливо коли він не прогрітий, нестабільна робота силового агрегату.
  • Відбуваються постійні коливання оборотів двигуна, що помітно у будь-якому режимі – як на холостих оборотах, так і під різними навантаженнями.
  • Зниження показників динаміки автомобіля, погіршується розгін, істотно втрачається потужність при поїздках в гору або з вантажем.
  • З'являються провали при натисненні педалі газу, періодично втрачається потужність.
  • Росте витрата палива, навіть після заміни усіх елементів паливної системи.
  • Періодично спалахує і гасне контрольна лампочка Check Engine, ситуація постійно повторюється. 
  • Двигун несподівано глухне, після чого знову легко запускається, подібна ситуація регулярно повторюється.
  • Часто виникає детонація топливоповітрянної суміші в камері згорання.
  • У вихлопній системі Шевроле Епіка виникає характерний бензиновий запах, що зазвичай пов'язане з неповним згоранням палива.
  • Можливе самозаймання топливоповітрянної суміші.
  • У впускному колекторі або в глушнику можуть чутися неголосні хлопання.

Чиста дросельна заслінка

Важливо розуміти, що вказані проблеми можуть вказувати і на проблеми з іншими запчастинами, проте не слід відкидати і вірогідність виходу з ладу дросельної заслінки.

Серед основних несправностей заслінки можна виділити такі:

  • Вихід з ладу регулятора холостого ходу.
  • Ушкодження датчика положення дросельної заслінки.
  • Ушкодження приводу.
  • Порушення герметичності блоку. 
  • Забруднення дросельної заслінки Шевроле Епіка.
  • Збої в налаштуванні заслінки.

Брудна дросельна заслінка

Строго певного терміну заміни заслінки немає. Ремонт або заміну блоку проводять тільки при його ушкодженні. Проте періодично – раз в 15-20 тисяч км, не зайвим буде промити заслінку і відкоригувати налаштування.

Правильне промивання дросельної заслінки Шевроле Епіка

Проблема проявилася у вигляді плаваючих оборотів. Після перевірки автомобіля було прийнято рішення промити дросельну заслінку, що може вирішити виниклу ситуацію. Заздалегідь були замінені свічки, виконаний ряд інших робіт, проте обороти так і плавають.

Плавали обороти

Для відновлення працездатності дросельної заслінки виконуємо такі дії:

  • Знімаємо мінусову клему акумулятора.

Знімається клема

  • Відкручується пластикова захисна кришка.

Відкручується захисна кришка

  • Відкручується патрубок повітропроводу.

Відкручується повітропровід

  • Від'єднуємо трубку охолоджувальної системи від дросельної заслінки Шевроле Епіка.

Від'єднується патрубок охолодження

  • Щоб не біг антифриз, трубку можна заглушити з допомогою болта на 10.

Глушитися трубка болтом

  • Знімається паровідвідний патрубок.

Знімається паровідвідний патрубок

  • Від'єднуємо роз'єм датчика і прибираємо його убік.

Від'єднується датчик

Відщіпаємо кліпси

  • Знімаємо роз'єм датчика положення дросельної заслінки.

Знімається роз'єм ДПДЗ

  • Від'єднуємо другий патрубок системи охолодження, який також глушимо болтом.

Другий патрубок глушимо болтом

  • За допомогою шестигранника на 5 відкручуємо 4 болти кріплення дросельної заслінки.

Відкручується дросельна заслінка

  • Знімаємо заслінку і оглядаємо її стан.

Оглядаємо заслінку

  • Чищення дросельної заслінки проводитимемо за допомогою очисника карбюратора.

Готуємо очисник

  • Ретельно обробляємо усі внутрішні елементи засобом.

Оброблюваний внутрішні поверхні

  • Також можна очистити і зовнішні елементи запчастини.

Очищаються зовнішні поверхні

  • Оброблену очисником деталь на якийсь час залишаємо.

Залишаємо деталь на якийсь час

  • Після цього протираємо заслінку чистою ганчіркою.

Протираємо заслінку

  • При необхідності процедуру можна повторити кілька разів, до максимального очищення поверхонь.
  • Встановлюємо дросельну заслінку Шевроле Епіка на місце.

Ставимо заслінку

  • Підключаємо роз'єм датчика.

Підключається датчик

  • Ставиться на місце кришка повітряного фільтру з повітропроводом.

Ставиться повітряний фільтр

  • Підключаємо датчик рівня повітря.

Підключається датчик рівня повітря

  • Підключаються шланги системи охолодження.

Підключаються патрубки охолодження

  • Ставиться на місце захисна кришка.

Ставиться кришка

  • Підключаємо клему акумулятора.

Підключаємо клему

  • Заводимо автомобіль і прогріваємо двигун до робочої температури, без підгазування, виключно на холостих оборотах.

Заводимо автомобіль

  • Прогазовываем трохи, і вимикаємо запалення.

Вимикаємо запалення

  • Після 10 секунд очікування включаємо запалення на 2 секунди.

Включаємо запалення на декілька секунд

  • Далі чекаємо ще 10 секунд.
  • Включається запалення ще на 2 секунди.
  • Повторюємо операцію ще раз.
  • Після цього тричі включаємо і вимикаємо запалення без особливих затримок – включили-виключили.

Швидко включаємо-виключаємо запалення

  • Заводимо автомобіль і прогріваємо до робочої температури.

Прогрівається двигун

  • Обороти ще трохи стрибають.

Обороти стрибають

  • Глушимо Шевроле Епіка і чекаємо 10 секунд.
  • Включаємо запалення на 3 секунди.
  • Після чого 5 разів нажинаємо педаль газу.
  • Після п'ятого натиснення затискаємо педаль газу і утримуємо її до моменту загоряння чека.

Утримуємо педаль газу до загоряння лампочки

  • Якщо через 10-15 секунд лампочка не спалахне, то педаль можна відпустити.
  • Заводимо автомобіль.
  • Обороти повинні перестати плавати.

Обороти мають бути стабільними

Якщо ж обороти все одно плавають, то проблема викликана чимось іншим, а не неполадками дросельної заслінки. У такому разі слід провести діагностику або перевірити усі блоки, здатні вплинути на роботу двигуна. Це дозволить виявити реальну причину плаваючих оборотів на холостому ходу.

Розкажіть друзям

» Всі новини


Лідери продажів - популярні автозапчастини в магазині "Шеві-Авто"

267300-Genuine

618

96535425-PH (OEM)

1051

96959997-PARTS MALL (KOREA)

297

90412277-ShinHan

125

96350674-OEM (Korea)

267

96353151-PARTS MALL (Korea)

786

96234922-GM (Korea)

8

94580614-GM (Korea)

217

95015329-GM (Korea)

981

96650541-OEM (Korea)

614

96183113-HAN (Korea)

169

96473698-GM (Korea)

2634

25180907-Daejin (Korea)

419

96550797-Genuine

322

96350168-HNH (Korea)

278

/01262-FEBI (Germany)

607

96305387-Startech (Poland)

284

90336039-KAP (Korea)

126

96205679-GM

29

96175641-GM (Korea)

114

96316525-CH

263

93741472-Koreastar (Korea)

117

96489856-Onnuri (Wonil) (Korea)

107

96391433-Koreastar (Korea)

79

96303262-FSO

586

95028604-General Motors

287

96276357-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

637

94501291-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

30

96859269/96408135-GENERAL MOTORS

397

96985327-GM Узбекистан

561

96649137-GM

983

7848737

848

96610297-General Motors

2009

94535940-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

29

96227422-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

791

96800086-OEM

839

96586887-KONNER

841

95015324-Yangji( Korea)

124

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Чистка дросельної заслінки Шевроле Епіка 2.5, плавають обороти двигуна"

Відгуки: 0




Оцініть статтю:
.