У каталозі запчастин Деу Нексія не останнє місце займають високовольтні дроти – чи дроти запалення. Вони відповідають за передачу імпульсу від котушки запалення безпосередньо на свічку. Це дозволяє останній створювати відповідну параметрам іскру в камері згорання.
Таким чином вдається забезпечити займання топливоповітрянної суміші.
Високовольтні дроти повинні відповідати ряду вимог:
У конструкції високовольтного дроту Деу Нексія можна виділити 4 основних складових елемента:
На наявність проблем з високовольтними дротами зазвичай вказують неполадки в роботі двигуна. Зокрема, можливо троїння, збої в роботі, зависання. Також може істотно вирости витрата палива (до 20%). Не виключено, що почнуть плавати обороти, що також ускладнює експлуатацію автомобіля.
Серед основних несправностей можна виділити перелом струмопровідної жили, порушення ізоляції або окислення контактів. В процесі експлуатації дротів може вирости опір, який повинен складати до 20 кОм, і тоді також доведеться міняти дріт запалення Деу Нексія.
Варто відмітити, що усі дроти запалення мають певний опір. Це робиться для захисту інших електрооблаштувань автомобіля від перешкод. Проте іноді власники виготовляють дроти без опору. Це дозволяє системі запалення працювати ефективніше, проте може зашкодити іншим блокам.
Проблема проявилася у вигляді плаваючих оборотів. Відповідно, довелося шукати причину. Одним з варіантів стають високовольтні дроти системи запалення, через проблеми з якими можлива така поведінка двигуна.
Щоб перевірити роботу дротів, їх необхідно зняти з автомобіля і продзвонити. Робиться це за допомогою звичайного тестера.
Виставляємо на тестері опір в 20 кОм і починаємо перевірку проводки.
На першому дроті опір виявився в межах допустимого – 8.30 кОм. На другому дроті опір виявився на відмітці в 13,6 кОм. Цей показник ще також в нормі, проте в швидкості такий дріт краще замінити.
Дріт третього циліндра взагалі виявився хорошим, опір в нім на відмітці нижче 8 кОм.
При повторному вимірі опору на дроті другого циліндра опір досяг відмітки в 24,5 кОм, такий дріт хоч і працюватиме, але з перебоями.
Самою гіршою виявилася ситуація з дротом 4 циліндра Деу Нексія. Опір на ньому склав більше 140 кОм. Такий дріт нормально зовсім не працюватиме, через що і можливі коливання оборотів.
Перед установкою нових дротів їх також краще перевірити. В даному випадку показники опору навіть нижче, ніж заявлено виробником і вимагається. Проте після нетривалої експлуатації показники вирівняються і прийдуть в норму.
До речі, можна зробити самостійно і дроти з нульовим опором. Проте, на представлену модель авто краще не встановлювати такий варіант, оскільки деякі електронні блоки через виниклі проблеми доведеться регулярно міняти.
Встановлюємо нові дроти на автомобіль і перевіряємо роботу двигуна.
Як і очікувалося обороти плавати перестали, навіть коли двигун працює на підвищених оборотах.
93746999-GROG