Пн-Пт 8:50-19:00 / Сб 9:00-16:00
RU | UA
Кошик
Ви вибрали: 0 товарів

Плавають оберти двигуна Деу Нексія, діагностика дротів запалення

26.08.2020 | Nexia

У каталозі запчастин Деу Нексія не останнє місце займають високовольтні дроти – чи дроти запалення. Вони відповідають за передачу імпульсу від котушки запалення безпосередньо на свічку. Це дозволяє останній створювати відповідну параметрам іскру в камері згорання.

Високовольтні дроти

Таким чином вдається забезпечити займання топливоповітрянної суміші.

Високовольтні дроти повинні відповідати ряду вимог:

  • Зберігати працездатність навіть при підвищенні напруги.
  • Мати високий ККД для мінімізації втрат.
  • Мати досить хороше ізоляційне покриття.
  • Унеможливлювати пробиття ізоляції.
  • Витримувати температурні коливання регіону, в якому використовуються (зазвичай від - 30 до +100 градусів). 
  • Не створювати перешкод в роботі інших електричних облаштувань, наприклад, аудіосистеми або датчиків.

У конструкції високовольтного дроту Деу Нексія можна виділити 4 основних складових елемента:

  • Металевий контакт.
  • Струмопровідну жилу.
  • Ізоляційне покриття.
  • Захисні ковпачки.

Елементи дротів запалення

На наявність проблем з високовольтними дротами зазвичай вказують неполадки в роботі двигуна. Зокрема, можливо троїння, збої в роботі, зависання. Також може істотно вирости витрата палива (до 20%). Не виключено, що почнуть плавати обороти, що також ускладнює експлуатацію автомобіля.

Серед основних несправностей можна виділити перелом струмопровідної жили, порушення ізоляції або окислення контактів. В процесі експлуатації дротів може вирости опір, який повинен складати до 20 кОм, і тоді також доведеться міняти дріт запалення Деу Нексія.

Варто відмітити, що усі дроти запалення мають певний опір. Це робиться для захисту інших електрооблаштувань автомобіля від перешкод. Проте іноді власники виготовляють дроти без опору. Це дозволяє системі запалення працювати ефективніше, проте може зашкодити іншим блокам.

Перевірка і заміна високовольтних дротів Деу Нексія

Проблема проявилася у вигляді плаваючих оборотів. Відповідно, довелося шукати причину. Одним з варіантів стають високовольтні дроти системи запалення, через проблеми з якими можлива така поведінка двигуна.

Почали плавати обороти двигуна

Щоб перевірити роботу дротів, їх необхідно зняти з автомобіля і продзвонити. Робиться це за допомогою звичайного тестера.

Знімаються дроти

Виставляємо на тестері опір в 20 кОм і починаємо перевірку проводки.

Готується тестер

На першому дроті опір виявився в межах допустимого – 8.30 кОм. На другому дроті опір виявився на відмітці в 13,6 кОм. Цей показник ще також в нормі, проте в швидкості такий дріт краще замінити.

На деяких дротах опір нормальний

Дріт третього циліндра взагалі виявився хорошим, опір в нім на відмітці нижче 8 кОм.

Один дріт у повному порядку

При повторному вимірі опору на дроті другого циліндра опір досяг відмітки в 24,5 кОм, такий дріт хоч і працюватиме, але з перебоями.

Один дріт вимагає заміни

Самою гіршою виявилася ситуація з дротом 4 циліндра Деу Нексія. Опір на ньому склав більше 140 кОм. Такий дріт нормально зовсім не працюватиме, через що і можливі коливання оборотів.

Надмірно великий опір

Перед установкою нових дротів їх також краще перевірити. В даному випадку показники опору навіть нижче, ніж заявлено виробником і вимагається. Проте після нетривалої експлуатації показники вирівняються і прийдуть в норму.

Перевіряються нові дроти

До речі, можна зробити самостійно і дроти з нульовим опором. Проте, на представлену модель авто краще не встановлювати такий варіант, оскільки деякі електронні блоки через виниклі проблеми доведеться регулярно міняти.

Дріт з нульовим опором

Встановлюємо нові дроти на автомобіль і перевіряємо роботу двигуна.

Перевіряємо роботу двигуна

Як і очікувалося обороти плавати перестали, навіть коли двигун працює на підвищених оборотах.

Розкажіть друзям

Високовольтні провода ДЕУ НЕКСІЯ

NP1332-HAN (Korea)

425

NP1149-ONNURI (Korea)

358

NP1332-ONNURI (Korea)

425

PNP 1149-HAN (Korea)

377

NP1149-HAN (Korea)

364

96560659-GM

85

NP1332-Genuine

425

NP1149-GM (Korea)

804

90320345-GM

10

93746998-PARTS MALL

358

93746998-OEM

358

96233415-FSO

102

PNP1332-PARTS-MALL

486

93746998-VALEO

358

0 986 356 972

856

C1121

427

93746998-OEM TOPIC

358

PNP1149-LSA

488

PNP1149-Startech

377

PNP1149-PARTS-MALL

377

PNP1149-TESLA

842

92060980-SALION

448

NP1332-Koreastar (Korea)

425

12087927-General Motors

84

96213551-OEM TOPIC

151

NP1149-VALEO

358

96497773-PARTS-MALL

472

NP1332-TESLA

669

92060980-AT

448

SLN.023-SLON

651

PNP1149-VALEO PHC

377

PNP1332-VALEO PHC

415

96497773-TOPIC

226

96497773-KAP

226

96497773-Koreastar (Korea)

226

96497773-PAX (Korea)

331

96497773-General Motors

1179

96497773-CRB

254

96211948-BOSCH

226

NP1149-GENERAL MOTORS

804

96211948-TESLA

747

90320345-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

18

96211948-KAP

226

96211948-VALEO PHC

226

93746999-GM

1483

96211948-JANMOR

655

96497773-GENERAL MOTORS

1724

NP1332-GM

1483

96497773-OEM

387

90320345-DAEWOO

10

AM46-JANMOR

784

96211948-Genuine

226

» Всі новини


Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Плавають оберти двигуна Деу Нексія, діагностика дротів запалення"

Відгуки: 0




Оцініть статтю:
.