Пн-Пт 8:50-19:00 / Сб 9:00-16:00
RU | UA
Кошик
Ви вибрали: 0 товарів

Не заводиться Деу Нексія, діагностика електрики і проводки

05.09.2020 | Nexia

Однією з поширених проблем Деу Нексія являються складнощі із запуском двигуна. Особливо коли в автомобілі підключена велика кількість додаткового устаткування, що підвищує навантаження на електромережу автомобіля.

Деу Нексія

Переважне підключення плюса в даному випадку йде до проводки замку запалення, через що виходить перевантаження блоку. Відповідно, виникають певні складнощі, які надалі доведеться вирішувати.

Варто відмітити, що далеко не кожен власник представленої моделі авто може швидко і самостійно встановити проблему. Проте у більшості випадків можна досить легко знайти проблемне місце і усунути поломку.

Відновлюємо роботу Деу Нексія і робимо розводку правильно

Проблема проявилася типово – автомобіль просто перестав заводитися. При цьому якихось серйозних нарікань на роботу двигуна або інших блоків перед цим не спостерігалося, так що їх можна виключити.

Авто не заводиться

Необхідно звернути увагу на реле, встановлене у блоці запобіжників під панеллю, а також на запобіжник в 30 А. Досить замінити їх (чи перевірити контакт, почистити його) і спробувати завести автомобіль.

Перевіряється реле і запобіжники

У більшості випадків цього виявляється досить. Зазвичай, слід спочатку перевірити справність запобіжника, який виходить з ладу частіше. В даному випадку саме заміна запобіжника дозволила позбавитися від проблеми.

Необхідно звернути увагу на запобіжник

Якщо ж при повороті ключа Деу Нексія автомобіль не реагує зовсім, то усю увагу необхідно перемкнути на замок запалення. Швидше за все в личинці замку перегорів контакт із-за надмірного навантаження.

Перевіряється замок запалення

Можна все самостійно розібрати і відновити контакт, для чого знадобиться хрестоподібна і плоска викрутки. Відкручується болт, знімається кришка у районі контактів, і припаюється дріт. Також можна замінити увесь блок, для чого досить відкрутити його і прикрутити новий.

Можуть бути проблеми з контактом

До речі, дріт на реле і запобіжники йде через двійник. Далі до нього підключається багато устаткування, через що рідний дріт може не витримати навантаження і перегоріти. Краще замінити його на сучасніший і надійніший.

Двійник на дроті

На додаткове устаткування краще заводити окремий дріт, перерізом в 10 квадратів, від якого відводити усі необхідні дроти з перерізом в 6 квадратів.

Також на Деу Нексія краще використати силіконові дроти, а не звичайні, особливо при установки додаткового устаткування. У такому разі зводиться до мінімуму вірогідність займання при виникненні короткого замикання. Силікон просто буде плавитися і диміти, а не горіти.

Краще використати силіконові дроти

Таким чином можна уникнути безлічі проблем і зберегти автомобіль. Особливо, використовуючи запобіжники максимум в 20 А за винятком випадків, коли по техпаспорту необхідно більше.

Розкажіть друзям

» Всі новини


Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Не заводиться Деу Нексія, діагностика електрики і проводки"

Відгуки: 0




Оцініть статтю:
.