Пн-Пт 8:50-19:00 / Сб 9:00-16:00
RU | UA
Кошик
Ви вибрали: 0 товарів

Ремонт гальмівних супортів Шевроле Лачетті, реставрація супорта

11.09.2020 | Lacetti

Серед важливих запчастин Шевроле Лачетті варто виділити гальмівний супорт. Саме він відповідає за притиснення гальмівних колодок до диску, що і забезпечує зупинку автомобіля.

Гальмівний супорт

При натисненні на педаль гальма відбувається утворення відповідного тиску в гальмівній системі. Він впливає на поршні, розташовані в супортах, який у свою чергу притискують колодки.

Якщо розглядати на прикладі представленої моделі авто, то тільки одна колодка притискається безпосередньо циліндром. Притиснення другої колодки відбувається завдяки спеціальній скобі, яка в процесі роботи притягує зовнішню колодку і урівноважує силу притиснення обох колодок.

У конструкції супорта Шевроле Лачетті можна виділити декілька основних елементів:

  • Корпус.
  • Направляючі.
  • Пильники направляючих і циліндра.
  • Гальмівний циліндр.
  • Скоба супорта.
  • Кільце ущільнювача, яке запобігає витіканню гальмівної рідини через циліндр.

Супорт в розборі

Для правильного функціонування супорта важливим є стан усіх елементів. На наявність несправності у блоці можуть вказувати такі чинники:

  • Збільшення зусилля натиснення на педаль, необхідного для повної зупинки автомобіля.
  • Автомобіль починає помітно тягнути убік в процесі гальмування.
  • Педаль гальма стає надмірно м'якою, натискається від легкого зусилля.
  • У педалі помітна характерна пульсація.
  • З'являється невеликий опір при натисненні педалі гальма в підлогу. 
  • Прихоплюються гальма.
  • Задні гальма можуть заблокуватися (заклинити) при надмірному натисненні педалі.

Серед головних причин несправностей супорта Шевроле Лачетті можна виділити такі:

  • Природний знос елементів.
  • Механічне ушкодження деталей.
  • Корозія в наслідку попадання вологи на важливі деталі – направляючі або поршень.
  • Розрив пильників і ущільнювача.

Корозія на циліндрі

У більшості випадків супорт вдається реставрувати, для чого використовуються спеціальні ремкомплекти. Проте в окремих випадках може знадобитися і заміна окремих його елементів.

Відновлення заклинивших гальмівних супортів Шевролі Лачетти

З часом може виникнути ситуація, що супорта просто клине. І тоді їх необхідно або замінити, або провести їх якісну реставрацію. Проте не завжди вдається відновити усі робочі поверхні, через що окремі елементи доведеться замінити.

Виконуємо такі дії:

  • Знімаємо супорта з автомобіля.

Знімається супорт

  • В даному випадку йдеться про супорт з одним поршнем і плаваючою скобою.
  • Направляючі працюють нормально, не заклинили і ходять як годиться, змащені і не розпущені.

Направляючі працюють нормально

  • Необхідно витягнути поршень, що заклинив, в чому істотно допоможе отвір для закручування шланга, розташований по центру.

Є отвір по центру

  • Проте заздалегідь необхідно зняти скобу.
  • Оскільки з направляючими все добре, то досить просто потягнути її на себе, після чого вона зніметься.

Знімається скоба

  • Якщо ж направляючі приіржавіли до скоби, то необхідно відкрутити їх, після чого зняти разом із скобою.
  • Видавлювати поршень з гальмівного супорта Шевроле Лачетті можна використовуючи звичайний болт.

Використовуємо болт для витискування поршня

  • Для цього вставляємо його в отвір для шланга і за допомогою лещат видавлюємо поршень.

Видавлюємо поршень

  • Витягаємо поршень, після чого так само можна витягнути його і з другого супорта.
  • Заклинив поршень із-за сильної корозії на його поверхні, від якої найімовірніше позбавитися вже не вийде.

Корозія на поверхні поршня

  • Усередині циліндра помітна сильна корозія, від якої доведеться позбавлятися.

Усередині циліндра також є корозія

  • Також доведеться замінити усі гумові елементи – пильники і ущільнювачі.

Доведеться замінити гумові елементи

  • Іноді іржавіти можуть і направляючі, але в даному випадку все цілком нормально.
  • Знімаємо пильник циліндра.

Знімається пильник циліндра

  • При цьому в одному місці він вже не прилягав щільно, через що утворилося велике вогнище корозії.

Корозія під пильником

  • Витягаємо кільце ущільнювача, розташоване в поршні супорта Шевроле Лачетті.

Знімається кільце

  • Так само проводиться розбирання другого супорта.
  • Знімаються пильники направляючих.

Знімаються пильники направляючих

  • До речі, ці гумки досить м'які, і виявити на них ушкодження вдалося тільки випадково, а так, була вірогідність їх подальшого використання.

Гумки пошкоджені

  • Відкручуємо болт направляючої.

Відкручуються болти направляючих

  • Після чого витягаємо направляючу з супорта.
  • Викручуємо спусковий штуцер.

Викручується штуцер

  • Якщо виникне проблема з його викручуванням, то можна розігріти місце його установки.
  • Супорта відправляємо в камеру піскоструя для проведення очищення.

використовуватиметься піскоструй

  • Очищаємо деталі гальмівного супорта Шевроле Лачетті від забруднення.

Очищаємо деталі

  • Витягаємо очищені деталі.

Витягаємо очищені деталі

  • Поверхня без забруднень, навіть проявилася виразно читана маркіровка.

Можна прочитати написи

  • Також очистили внутрішній простір циліндра.

Очистили внутрішню частину циліндра

  • Промиваємо деталі від пилу за допомогою бензину.

Промиваємо деталі бензином

  • Після чого продуваємо поверхні стислим повітрям.

Продуваємо повітрям

  • Готуємо деталі до фарбування.
  • Зокрема, фарба ні в якому разі не повинна потрапляти всередину циліндра.

Фарба не повинна потрапити всередину циліндра

  • В той же час фарба повинна потрапити на верхній борт.
  • Обертаємо харчовою плівкою кільце ущільнювача.

Обертається ущільнювач плівкою

  • Після чого встановлюємо його на місце.

Ставимо ущільнювач на місце

  • Таким чином вдасться забарвити посадочне місце під пильником, але всередину циліндра гальмівного супорта Шевроле Лачетті фарба не потрапить.
  • Перед фарбуванням необхідно вкрутити штуцер.

Вкручуємо штуцер

  • У впускний отвір, куди вкручується шланг, вкручуємо болт відповідного діаметру.

В отвір вкручуємо болт

  • Обробляємо поверхні деталі спеціальною грунтовкою.

Використовуємо грунтовку

  • Після чого на поверхню наноситься звичайна універсальна чорна глянсова фарба емаль.

Забарвлюємо деталі емаллю

  • Останнім кроком стане покриття деталей акриловим автомобільним лаком, що дозволить істотно підвищити захист і надасть блиск.

Покривається все лаком

  • Готуємо ремкомплект.

Готуємо ремкомплект

  • В даному випадку в ньому усе необхідне для подальшого відновлення супорта.
  • Тюбик з мастилом.

Мастило

  • Новий гальмівний поршень.

Новий поршень

  • Велика захисна гумка (пильник).

Новий пильник

  • Кільце ущільнювача на гальмівний поршень Шевроле Лачетті.

Нове кільце

  • Два пильники направляючих.

Новий пильник направляючих

  • У комплекті також є болт з новим спусковим клапанному.

Новий болт із спусковим клапаном

  • І навіть є ковпачок на цей клапан.

Ковпачок клапана

  • Готуємо спеціальне мастило для елементів гальмівної системи.

Готуємо спеціальне мастило

  • Щоб зручніше було наносити мастило можна видавити його з тюбика в шприц.

Видавлюємо мастило в шприц

  • Після чого наносимо його на посадочні місця під гумки.

Наноситься мастило на посадочні місця гумок

  • Встановлюємо гумку ущільнювача поршня.

Встановлюємо ущільнювач

  • Змащуємо поверхню гальмівного поршня.

Змащується поверхня поршня

  • Надіваємо пильник на поршень – робити це необхідно починати із зовнішньої сторони.

Надіваємо пильник на поршень

  • Додаємо в пильник мастило.

Додаємо в пильник мастило

  • Продавлюємо пальцем пильник у своє посадочне місце.

Продавлюємо пильник на місце

  • При правильній установці пильник ніде не випинає, по кругу все йде рівно.

Пильник став нормально

  • Вдавлюємо гальмівний поршень Шевроле Лачетті.

Вдавлюємо поршень

  • Трохи змащуємо верхівку направляючої.

Змащуємо верхівку направляючої

  • Також змащуємо різьблення на болті.

Змащуємо різьблення болта

  • Встановлюємо направляючі на свої місця і фіксуємо їх болтами.

Встановлюємо направляючі

  • Додаємо трохи мастила в посадочне місце направляючих.

Додаємо мастило в посадочне місце

  • Також змащуємо посадочне місце під пильники направляючих.

Змащуємо місця під пильниками

  • Встановлюємо на місце скобу.

Встановлюємо скобу

  • Можливо, доведеться докласти зусилля, що пов'язано з наявністю в пильниках направляючих ущільнювачів.
  • Важливо перевіряти щоб направляючі не виглядали з-під пильників, інакше поширюватиметься корозія.

Перевіряємо як встали направляючі

  • Про всяк випадок оцинковуємо поверхню направляючих.

Оцинковуємо направляючі

  • Для цього готується ємність з відповідним розчином і цинковим корпусом батарейки.

Готується усе необхідне

  • Після цього забарвлюємо відповідну ділянку направляючих супорта Шевроле Лачетті.

Забарвлюємо частини направляючих

  • Готуємо упорні пружини гальмівних колодок.

Готуємо пружини

  • Змащуємо місця зіткнення пружини з колодками і гальмівним супортом.

Наноситься мастило на пружину

  • Встановлюємо пружини на свої місця.

Встановлюємо пружини

  • Внутрішню поверхню поршнів також змащуємо, що дозволить уникнути появи там корозії.

Змащуємо внутрішню частину поршня

  • Готуємо нові гальмівні колодки.

Готуємо нові колодки

  • На цих колодках є датчик зносу, який починає видавати характерний звук, що пищить, при критичному стиранні фрикційної накладки.

Є датчик зносу

  • Змащуємо гальмівні колодки із зовнішнього боку – металеву основу.

Наноситься мастило на основу колодки

  • Це необхідно для відвертання утворення корозійних процесів.
  • Інакше корозія може проникнути під фрикційну накладку гальмівної колодки Шевроле Лачетті, що іноді призводить до обриву накладки.

Іноді корозія проникає під накладку

  • Встановлюємо на місця гальмівні колодки.

Встановлюємо колодки

На цьому відновлення супорта можна назвати завершеним. Залишається встановити його на автомобіль і підключити шланг. Перед початком експлуатації авто слід прокачати гальма і перевірити їх працездатність у безпечному місці.

Розкажіть друзям

» Всі новини


Лідери продажів - популярні автозапчастини в магазині "Шеві-Авто"

96325192-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

309

96235956-GENERAL MOTORS

116

94580808-GM

139

93741072-Genuine

161

94501985-General Motors

35

QR513MHA-1702301-AfterMarket

626

T395S-TESLA

572

90235948-CRB

433

96328685-Bosung (Korea)

215

96635861-GM

427

96335754-Shikoo

133

96184569-1-OEM (Корея)

107

96985730-General Motors

350

94535319-GENERAL MOTORS

37

94525041-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

4

52474373-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

83

96455626-HAN (Korea)

1356

96272640-GM

1588

96415010-1-KOREA

316

96180859-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

1291

94515437-General Motors

109

96307663-GENERAL MOTORS

685

96144874-GENERAL MOTORS

625

94515062-DAEWOO

6

96503395-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

221

96248143-FSO

466

96264738-GM (Korea)

115

96440021-GM (Korea)

433

QR513MHA-1701302-NSK

216

90157379-DAEWOO

33

96467384-GM (Korea)

642

EL919497-ELRING (Germany)

197

13501712-General Motors

685

96182933-GMP

72

96335754-GM

554

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Ремонт гальмівних супортів Шевроле Лачетті, реставрація супорта"

Відгуки: 0




Оцініть статтю:
.