Іноді може виникати необхідність в запуску двигуна Деу Нексія без ключа. Зокрема, це може бути пов'язано з різними поломками автомобіля, особливо в його проводці.
Пов'язана подібна проблема переважно з сильним перевантаженням контактної групи в районі замку запалення. При цьому може відбуватися нагрівання блоку і його плавлення, після чого замок запалення перестає стабільно працювати.
При цьому далеко не кожен водій знає як можна у такому разі завести автомобіль і дістатися до того місця, де можна провести ремонт транспортного засобу.
Запобігти виникненню подібної проблеми можна, встановивши розвантажувальне реле, яке частина навантаження забере на себе, що і дозволить уникнути нагрівання контактної групи надалі.
Заводимо Деу Нексія без ключа – ремонт контактної групи і установка розвантажувального реле своїми руками
Для проведення усіх необхідних робіт знадобиться невеликий шматок дроту, реле, додаткові дроти при його установці, нова контактна група.
Передусім слід завести автомобіль, що дозволить доїхати до гаража. Для цього знадобиться невеликий дріт. При його наявності виконуємо такі дії:
- Зачищаємо дріт від ізоляції.
- При цьому краї слід зачистити трохи більше.
- І невеликий шматок зачищається по центру.
- Складаємо кінці дроту щоб вони стали трохи товще, що необхідно для забезпечення хорошого контакту і надійної фіксації в місці установки.
- Відкручуємо нижню пластикову панель.
- Витягаємо роз'єм контактної групи Деу Нексія.
- Вставляємо один кінець дроту в контакт 15.
- Другий кінець дроту вставляємо в контакт 30.
- Після цього відбувається включення запалення, про що свідчить відповідний звук і загоряння лампочок на приладовій панелі автомобіля.
- Загнутим центром дроту торкаємося контакту 50, що дозволить запустити двигун.
- Щоб заглушити автомобіль досить витягнути один з країв дроту.
- Якщо виникла необхідність включити піч, то центр дроту після запуску двигуна загинаємо і притискаємо до контакту 15А.
- Після чого виставляємо на панелі управління клімату необхідний режим.
З таким «жучком» можна їздити досить довго. При цьому роз'єм може трохи нагріватися, але контролювати його температуру буде цілком зручно. При виникненні загрози перегрівання і плавлення пластика при нагоді слід просто відключити усе додаткове устаткування, прибравши контакти.
Важливо не забути провернути ключ в замку запалення до упору, інакше кермо буде заблокованим і управляти автомобілем буде неможливе.
Таким чином можна без проблем доїхати до гаража, де виконуватимуться подальші роботи по обслуговуванню Деу Нексія.
Далі виконуємо такі роботи:
- Готуємо нову контактну групу.
- Готуємо невелику плоску викрутку, яка знадобиться при демонтажі старої контактної групи і установці новій.
- Готуємо реле.
- Також до нього підбирається роз'єм мама.
- Викручуємо болт кріплення контактної групи.
- Після чого можна зняти контактну групу.
- До речі, в посадочному місці є направляюча, так що поплутати розташування при установці нової деталі просто не вийде.
- Встановлюємо запчастину на своє місце.
- Фіксуємо контактну групу Деу Нексія болтом, закручувавши його до упору.
- Для більшої зручності можна зробити маркера на дротах з позначенням назви контактів, до яких вони йдуть.
- Крайній лівий контакт, 50, йде безпосередньо на стартер.
- Поруч розташований контакт АСС, який в окремих випадках може бути підписаний Ка – він йде до магнітоли.
- Далі йде контакт 30 – живлення від акумулятора автомобіля, в даному випадку він вже пущений на реле.
- Далі, з внутрішньої сторони, розташований контакт 15, що відповідає за запалення.
- Вилучаємо з рідної колодки Деу Нексія контакти 30 і 15, що необхідно для їх підключення до розвантажувального реле.
- Підключаємо їх до колодки реле до контактів 30 і 87.
- Контакт запалення (15) йде на 87.
- Контакт 30 відповідно залишається на 30.
- З контакту 85 реле виводимо дріт і підключаємо його до контакту 15 на рідній колодці авто.
- Дріт з контакту 30 на реле роздвоюємо і виводимо другий на рідну колодку, також до 30 контакту.
- До контакту 86 на реле підключаємо дріт, на кінці якого ставимо контактну клему.
- Це дріт маси, який необхідно розмістити на добре контактній поверхні. Одним з таких місць, розташованих поруч, є болт кріплення хомута під рульовою колонкою Деу Нексія.
- Ставимо клему і фіксуємо її болтом.
- Встановлюємо контакти на місце.
- Ставимо на місце клему акумулятора, яку слід знімати перед проведенням подібного ремонту.
- Перевіряємо працездатність запалення і заводимо автомобіль.
На цьому роботи можна вважати завершеними. Контактна група більше не повинна перегріватися, а відповідно вона і не згоратиме.