Пн-Пт 8:50-19:00 / Сб 9:00-16:00
RU | UA
Підписка на блог
Ваше ім'я*

Email*



✓ Огромный выбор ✓ Гарантия ✓ ⏩ Подбор запчастей Шевроле, Дэу
КошикВи вибрали: 0 товарів

Троїть двигун на холодну Шевроле Авео Т250

17.09.2020 | Aveo

Однією з проблем будь-якого автовласника можна назвати троїння двигуна, навіть на холодну. Пов'язано це з тим, що складно встановити яка з запчастин Шевроле Авео вийшла з ладу у такому разі, і доводиться перевіряти безліч вузлів і агрегатів у пошуках причини проблеми.

Двигун Шевроле Авео

В реальності існує декілька основних джерел, в яких слід проводити перевірку троїння двигуна на холодну:

  • Свічки запалення, які можуть не давати необхідну іскру або вказати на проблеми в інших місцях, наприклад, при їх намоканні слід звернув увага на прокладки.
  • Необхідно виміряти компресію в циліндрах, щоб виключити вірогідність ушкодження клапанів і інших конструктивних елементів. 
  • Важливо перевірити стан високовольтних дротів Шевроле Авео, виключити наявність пробоїв і порушення ізоляційного шару.
  • Вірогідним джерелом проблем може стати забруднена дросельна заслінка і неполадки в регуляторі холостого ходу.
  • Іноді причиною троїння холодного двигуна стає вихід з ладу датчика масової витрати повітря. 
  • Не слід унеможливлювати підсос повітря на стику голівки блоку циліндрів і впускним колектором.
  • Низька якість палива, що призводить до засмічення фільтрів і форсунок.

Брудна свічка запалення

Пошук проблем може зайняти певний час і іноді вимагає серйозних фінансових вкладень.

Пошук і усунення причини троїння двигуна Шевроле Авео

Проблема з'явилася досить різко. Увечері автомобіль їхав нормально, а уранці вже почалися проблеми. При чому не робочим, судячи із звуку, виявився тільки один циліндр, хоча вібрація силового агрегату була дуже помітною.

В процесі пошуку причин троїння були замінені свічки запалення і високовольтні дроти. Проте проблему це не розв'язало.

Мінялися дроти

Проте, в процесі регулярних перевірок і виконання робіт було помічено, що в основному проблема в 3 циліндрі, що вже помітно понизило круг можливих поломок.

Були перевірені усі датчики, здатні вплинути на роботу двигуна. Також перевірили блок управління, масу.

Перевірили датчики і блок управління

Ще раз звернули увагу на 3 циліндр, і на його свічку. Виявилось, що вона мокра, що свідчить про наявність проблем з прокладкою під ГБЦ.

Мокра свічка

Додатково на це вказував і антифриз, який швидко йшов з розширювального бачка Шевроле Авео.

Йде антифриз з бачка

Якщо викрутити свічку, то помітно, що вона мокра.

Також можна намотати на щось чисту ганчірочку і опустити її в колодязь. Після витягання помітні червоні сліди від антифризу, що додатково підтверджує ушкодження прокладки.

Сліди антифризу на ганчірці

У такому разі необхідно зняти ГБЦ і замінити прокладення, після чого проблема зникне.

Розкажіть друзям

» Всі новини


Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Троїть двигун на холодну Шевроле Авео Т250"

Відгуки: 0




Оцініть статтю:
.