Пн-Пт 8:50-19:00 / Сб 9:00-16:00
RU | UA
Кошик
Ви вибрали: 0 товарів

Троїть двигун на холодну Шевроле Авео Т250

Однією з проблем будь-якого автовласника можна назвати троїння двигуна, навіть на холодну. Пов'язано це з тим, що складно встановити яка з запчастин Шевроле Авео вийшла з ладу у такому разі, і доводиться перевіряти безліч вузлів і агрегатів у пошуках причини проблеми.

Двигун Шевроле Авео

В реальності існує декілька основних джерел, в яких слід проводити перевірку троїння двигуна на холодну:

  • Свічки запалення, які можуть не давати необхідну іскру або вказати на проблеми в інших місцях, наприклад, при їх намоканні слід звернув увага на прокладки.
  • Необхідно виміряти компресію в циліндрах, щоб виключити вірогідність ушкодження клапанів і інших конструктивних елементів. 
  • Важливо перевірити стан високовольтних дротів Шевроле Авео, виключити наявність пробоїв і порушення ізоляційного шару.
  • Вірогідним джерелом проблем може стати забруднена дросельна заслінка і неполадки в регуляторі холостого ходу.
  • Іноді причиною троїння холодного двигуна стає вихід з ладу датчика масової витрати повітря. 
  • Не слід унеможливлювати підсос повітря на стику голівки блоку циліндрів і впускним колектором.
  • Низька якість палива, що призводить до засмічення фільтрів і форсунок.

Брудна свічка запалення

Пошук проблем може зайняти певний час і іноді вимагає серйозних фінансових вкладень.

Пошук і усунення причини троїння двигуна Шевроле Авео

Проблема з'явилася досить різко. Увечері автомобіль їхав нормально, а уранці вже почалися проблеми. При чому не робочим, судячи із звуку, виявився тільки один циліндр, хоча вібрація силового агрегату була дуже помітною.

В процесі пошуку причин троїння були замінені свічки запалення і високовольтні дроти. Проте проблему це не розв'язало.

Мінялися дроти

Проте, в процесі регулярних перевірок і виконання робіт було помічено, що в основному проблема в 3 циліндрі, що вже помітно понизило круг можливих поломок.

Були перевірені усі датчики, здатні вплинути на роботу двигуна. Також перевірили блок управління, масу.

Перевірили датчики і блок управління

Ще раз звернули увагу на 3 циліндр, і на його свічку. Виявилось, що вона мокра, що свідчить про наявність проблем з прокладкою під ГБЦ.

Мокра свічка

Додатково на це вказував і антифриз, який швидко йшов з розширювального бачка Шевроле Авео.

Йде антифриз з бачка

Якщо викрутити свічку, то помітно, що вона мокра.

Також можна намотати на щось чисту ганчірочку і опустити її в колодязь. Після витягання помітні червоні сліди від антифризу, що додатково підтверджує ушкодження прокладки.

Сліди антифризу на ганчірці

У такому разі необхідно зняти ГБЦ і замінити прокладення, після чого проблема зникне.

Розкажіть друзям

» Всі новини


Лідери продажів - популярні автозапчастини в магазині "Шеві-Авто"

267300-Genuine

618

96535425-PH (OEM)

1051

96959997-PARTS MALL (KOREA)

297

90412277-ShinHan

125

96350674-OEM (Korea)

267

96353151-PARTS MALL (Korea)

786

96234922-GM (Korea)

8

94580614-GM (Korea)

217

95015329-GM (Korea)

981

96650541-OEM (Korea)

614

96183113-HAN (Korea)

169

96473698-GM (Korea)

2634

25180907-Daejin (Korea)

419

96391875-Yulim (Korea)

203

96550797-Genuine

322

96350168-HNH (Korea)

278

/01262-FEBI (Germany)

607

94535523-GM (Korea)

23

96305387-Startech (Poland)

284

DB4002

903

90336039-KAP (Korea)

126

96205679-GM

29

96175641-GM (Korea)

114

96316525-CH

263

93741472-Koreastar (Korea)

117

96489856-Onnuri (Wonil) (Korea)

107

919.497-ELRING (Germany)

124

96391433-Koreastar (Korea)

79

96303262-FSO

586

95028604-General Motors

287

96276357-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

637

96437909-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

384

94501291-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

30

96859269/96408135-GENERAL MOTORS

397

96985327-GM Узбекистан

561

96400924-GM Узбекистан

151

96649137-GM

983

7848737

848

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Троїть двигун на холодну Шевроле Авео Т250"

Відгуки: 2


Сергей

Всево то, заменить прокладку Гбц, а я то думал.


Вадим

Поменял прокладку, стало троить на второй цилиндр!(((




Оцініть статтю:
.