Однією з проблем будь-якого автовласника можна назвати троїння двигуна, навіть на холодну. Пов'язано це з тим, що складно встановити яка з запчастин Шевроле Авео вийшла з ладу у такому разі, і доводиться перевіряти безліч вузлів і агрегатів у пошуках причини проблеми.
В реальності існує декілька основних джерел, в яких слід проводити перевірку троїння двигуна на холодну:
Пошук проблем може зайняти певний час і іноді вимагає серйозних фінансових вкладень.
Проблема з'явилася досить різко. Увечері автомобіль їхав нормально, а уранці вже почалися проблеми. При чому не робочим, судячи із звуку, виявився тільки один циліндр, хоча вібрація силового агрегату була дуже помітною.
В процесі пошуку причин троїння були замінені свічки запалення і високовольтні дроти. Проте проблему це не розв'язало.
Проте, в процесі регулярних перевірок і виконання робіт було помічено, що в основному проблема в 3 циліндрі, що вже помітно понизило круг можливих поломок.
Були перевірені усі датчики, здатні вплинути на роботу двигуна. Також перевірили блок управління, масу.
Ще раз звернули увагу на 3 циліндр, і на його свічку. Виявилось, що вона мокра, що свідчить про наявність проблем з прокладкою під ГБЦ.
Додатково на це вказував і антифриз, який швидко йшов з розширювального бачка Шевроле Авео.
Якщо викрутити свічку, то помітно, що вона мокра.
Також можна намотати на щось чисту ганчірочку і опустити її в колодязь. Після витягання помітні червоні сліди від антифризу, що додатково підтверджує ушкодження прокладки.
У такому разі необхідно зняти ГБЦ і замінити прокладення, після чого проблема зникне.