Пн-Пт 8:50-19:00 / Сб 9:00-16:00
RU | UA
Кошик
Ви вибрали: 0 товарів

Ремонт замка запалення Деу Нексія, підключення контактної групи замка запалення

30.09.2020 | Nexia

Запуск двигуна автомобіля стає можливим після подання певної напруги на ряд ключових пристроїв, наприклад стартер. Багато в чому це залежить від роботи акумулятора, проте не варто забувати і про такий важливий елемент як замок запалення і його контактну групу.

Замок запалення

Замок запалення Деу Нексія кваліфікується самим виробником автомобіля як запірний пристрій з контактною групою. Цей блок відзначається високою надійністю, замінювати запчастину доводиться рідко. Зазвичай у разі поломки проводиться ремонт, рідше – заміна окремих елементів.

Серед головних причин поломки замку запалення або контактної групи можна виділити такі:

  • Перевантаження контактної групи, що пов'язано з підключенням ряду додаткового устаткування, через що на неї подається надмірно велика напруга. З часом це призводить до перегорання контактів, а також може викликати плавлення проводки.
  • Коротке замикання, проте така поломка є украй рідкісною.
  • Знос контактних доріжок або контактної групи в цілому.
  • Облом контактів.
  • Порушення конструкції контактної групи із-за її нагрівання.

Контактна група

Основною ознакою виходу з ладу замку запалення і контактної групи Деу Нексія є неробочий стан споживачів електроенергії, які живлять від цього блоку. Стандартно в цій моделі це вентилятор печі, стартер, покажчики поворотів, магнітола.

За наявності проблем слід зняти контактну групу і перевірити її стан. Щоб уникнути проблем з нагріванням блоку можна встановити додаткові реле, які частину навантаження візьмуть на себе.

Відновлюємо роботу контактної групи і замка запалення Деу Нексія

Проблема проявилася дуже характерно – перестали працювати деякі пристрої. При розборі виявився дріт з окисленими контактами, на якому, до того ж, були незрозумілі скручування. Відповідно, доведеться все розбирати, ретельно перевіряти і відновлювати.

Перед проведенням робіт слід обрізати оплавлений шматок дроту. Оптимальним варіантом буде і зовсім його замінити, але зробити це буває проблематично. Бракуючий шматок можна припаяти, додатково захистивши місце спайки термоклеєм і спеціальною усадкою.

Обрізуємо оплавлений дріт

Це дозволить захистити місце пайки від поломки (може статися при вигині дроту) і окислення при попаданні вологи.

Готуємо схему електропроводки з урахуванням установки двох додаткових реле, які дозволять понизити навантаження на контактну групу Деу Нексія.

Готуємо схему

Частково розбираємо блок замказапалення. Це необхідно для того, щоб надалі було зручно проводити усі подальші роботи.

Розбираємо замок запалення

Від'єднуємо фішку проводки. Для цього необхідно натиснути на спеціальний вусик, після чого потягнути її на себе. Таким чином можна отримати зручний доступ до усіх необхідних дротів.

Від'єднуємо проводку

Викручуємо невеликий болт внизу замку запалення. Це дозволяє без проблем витягнути контактну групу. При її установці не виникне проблем з розташуванням, оскільки у блоці замку є спеціальна направляюча.

Витягаємо контактну групу

Після зняття контактної групи також можна буде без проблем проглянути маркіровку усіх контактів, що важливо для подальшого виконання ремонту.

Вивчаємо маркіровку контактів

Згідно з наявною схемою, розводимо дроти по реле, які будуть додатково встановлені на Деу Нексія. Таким чином вдасться понизити навантаження на контактні групи 30-15 і 30-50, пустивши їх на окремі реле.

Розводимо дроти згідно з схемою

При цьому важливо відмітити, що між 30 контактами на реле встановлена перемичка. Мінусові контакти також сполучені за допомогою перемички.

Встановлюємо перемичку

Дріт маси виводиться до найближчого зручного місця. У випадку з представленою моделлю авто цим місцем виступає болт кріплення хомута рульової колонки, під який і виводимо дріт.

Підключаємо дріт маси

Таким чином виходить, що одне реле відповідає за включення запалення, а друге за роботу стартера. Відповідно, розподілятиметься навантаження.

Навантаження розподілятиметься між реле

Після прокладення дротів з використанням реле проводимо зворотне складання контактної групи і замку запалення автомобіля. На цьому усі роботи завершені, більше не повинне відбуватися перегрівання блоку, що продовжить термін його експлуатації.

Розкажіть друзям

Замок запалювання, ключі запалювання ДЕУ НЕКСІЯ

93741069-Genuine

101

93741069-OEM (Korea)

110

94787854-OEM (Korea)

164

93741069-GM

583

93741069-GM (Korea)

583

94787854-Genuine

164

530395-TOPRAN (Germany)

157

530395-Topran

101

531318-CHINA

1464

94787854-OEM (Daedong) (Korea)

311

S6460002-GM

31

94787854-OEM (Daedong)

311

531318-GENERAL MOTORS

1761

S6460010-GM

396

S6460003-General Motors

164

S6460010-OEM

396

S6460002

31

530395-GENERAL MOTORS

680

93741069-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

583

94787854/S6460003-CHINA

248

95710800-GENERAL MOTORS

1032

93741069-GENERAL MOTORS

771

93741068-GM

1464

95710800-TOPIC

352

93741069-FYC

141

531318-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

1464

S6460003-CRB

327

S6460003-EuroEx

216

95710800-FYC

321

95710800-GENERAL MOTORS

1065

93741068-General Motors

1935

96238726-APK

273

96238726-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

555

96238726-OEM (Korea)

296

96238726-TOPIC-OEM

334

96238726-GENUINE

169

96238726-KAP

389

96238726-Genuine

220

13066-A2011-CRB

396

94787854/95710800-SHIN KUM

247

96238726-GENERAL MOTORS

634

96238726-GENERAL MOTORS

734

96130723-Denso

422

96238726-GM

613

S6460002-General Motors

31

96238726-SHIN KUM

244

95710800U-GM Узбекистан

591

DE.530379-DECARO

738

» Всі новини


Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Ремонт замка запалення Деу Нексія, підключення контактної групи замка запалення"

Відгуки: 0




Оцініть статтю:
.