Пн-Пт 8:50-19:00 / Сб 9:00-16:00
RU | UA
Кошик
Ви вибрали: 0 товарів

Ремонт замка запалення Деу Нексія, підключення контактної групи замка запалення

30.09.2020 | Nexia

Запуск двигуна автомобіля стає можливим після подання певної напруги на ряд ключових пристроїв, наприклад стартер. Багато в чому це залежить від роботи акумулятора, проте не варто забувати і про такий важливий елемент як замок запалення і його контактну групу.

Замок запалення

Замок запалення Деу Нексія кваліфікується самим виробником автомобіля як запірний пристрій з контактною групою. Цей блок відзначається високою надійністю, замінювати запчастину доводиться рідко. Зазвичай у разі поломки проводиться ремонт, рідше – заміна окремих елементів.

Серед головних причин поломки замку запалення або контактної групи можна виділити такі:

  • Перевантаження контактної групи, що пов'язано з підключенням ряду додаткового устаткування, через що на неї подається надмірно велика напруга. З часом це призводить до перегорання контактів, а також може викликати плавлення проводки.
  • Коротке замикання, проте така поломка є украй рідкісною.
  • Знос контактних доріжок або контактної групи в цілому.
  • Облом контактів.
  • Порушення конструкції контактної групи із-за її нагрівання.

Контактна група

Основною ознакою виходу з ладу замку запалення і контактної групи Деу Нексія є неробочий стан споживачів електроенергії, які живлять від цього блоку. Стандартно в цій моделі це вентилятор печі, стартер, покажчики поворотів, магнітола.

За наявності проблем слід зняти контактну групу і перевірити її стан. Щоб уникнути проблем з нагріванням блоку можна встановити додаткові реле, які частину навантаження візьмуть на себе.

Відновлюємо роботу контактної групи і замка запалення Деу Нексія

Проблема проявилася дуже характерно – перестали працювати деякі пристрої. При розборі виявився дріт з окисленими контактами, на якому, до того ж, були незрозумілі скручування. Відповідно, доведеться все розбирати, ретельно перевіряти і відновлювати.

Перед проведенням робіт слід обрізати оплавлений шматок дроту. Оптимальним варіантом буде і зовсім його замінити, але зробити це буває проблематично. Бракуючий шматок можна припаяти, додатково захистивши місце спайки термоклеєм і спеціальною усадкою.

Обрізуємо оплавлений дріт

Це дозволить захистити місце пайки від поломки (може статися при вигині дроту) і окислення при попаданні вологи.

Готуємо схему електропроводки з урахуванням установки двох додаткових реле, які дозволять понизити навантаження на контактну групу Деу Нексія.

Готуємо схему

Частково розбираємо блок замказапалення. Це необхідно для того, щоб надалі було зручно проводити усі подальші роботи.

Розбираємо замок запалення

Від'єднуємо фішку проводки. Для цього необхідно натиснути на спеціальний вусик, після чого потягнути її на себе. Таким чином можна отримати зручний доступ до усіх необхідних дротів.

Від'єднуємо проводку

Викручуємо невеликий болт внизу замку запалення. Це дозволяє без проблем витягнути контактну групу. При її установці не виникне проблем з розташуванням, оскільки у блоці замку є спеціальна направляюча.

Витягаємо контактну групу

Після зняття контактної групи також можна буде без проблем проглянути маркіровку усіх контактів, що важливо для подальшого виконання ремонту.

Вивчаємо маркіровку контактів

Згідно з наявною схемою, розводимо дроти по реле, які будуть додатково встановлені на Деу Нексія. Таким чином вдасться понизити навантаження на контактні групи 30-15 і 30-50, пустивши їх на окремі реле.

Розводимо дроти згідно з схемою

При цьому важливо відмітити, що між 30 контактами на реле встановлена перемичка. Мінусові контакти також сполучені за допомогою перемички.

Встановлюємо перемичку

Дріт маси виводиться до найближчого зручного місця. У випадку з представленою моделлю авто цим місцем виступає болт кріплення хомута рульової колонки, під який і виводимо дріт.

Підключаємо дріт маси

Таким чином виходить, що одне реле відповідає за включення запалення, а друге за роботу стартера. Відповідно, розподілятиметься навантаження.

Навантаження розподілятиметься між реле

Після прокладення дротів з використанням реле проводимо зворотне складання контактної групи і замку запалення автомобіля. На цьому усі роботи завершені, більше не повинне відбуватися перегрівання блоку, що продовжить термін його експлуатації.

Розкажіть друзям

Стартер ДЕУ НЕКСІЯ

ZN1209-ZEN

505

10476117-DAC (Korea)

456

93740991-GM (Korea)

41

10476117-Genuine

521

93740766-GM (Korea)

146

9440923-GM (Korea)

61

96430344-Mire (Korea)

2249

10475100-GM (Korea)

848

SL3001-AS (Poland)

52

9440924-GM (Korea)

20

96430344-Tokei

2249

SD3015-AS (Poland)

375

9440924-Topic (Korea)

20

SBU9024-AS (Poland)

31

111350-Remy/Dac (Korea)

564

111350-OEM (Korea)

564

10475056-GM

36

93740997-GROG

138

93740837-KAP

564

93740766-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

146

9440923-OEM (Korea)

61

93740837-MAGNETI MARELLI

564

111350-Delco Remy (Korea)

564

10475100-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

848

96430344-AUTOPARTS

2249

93740997-OEM

221

93740991-GM

41

96430344-As-pl

2249

93740997-As-pl

138

93740997-General Motors

378

93740997-OEM

221

VCS 0563-СтартВОЛЬТ

224

93740991-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

48

93740997-GENERAL MOTORS

693

93740997-AS

386

10451980-GM (Korea) стар. накл. без голограммы

828

93740838-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

422

9440923-GM

61

10521487-GENERAL MOTORS

619

13026-D4021-CRB

207

93740997-CHINA

138

96430344-MIRE

2249

93740997-GENERAL MOTORS

787

9440923-GENERAL MOTORS

261

10521487-Delco Remy

117

9440923-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

231

9440924-PARTS-MALL

141

93740997-FYC

225

93740991-GENERAL MOTORS

41

9440924-SBR

43

93740997-OEM

221

10475062/93740991-GENERAL MOTORS

54

93745759-KOREA

399

96952005-General Motors

6088

10521484-GM

1541

93745759-OEM

399

93745760-GM

1296

96952005-General Motors

6088

SBU9023-AS (Poland)

31

SBU9025-AS (Poland)

31

» Всі новини


Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Ремонт замка запалення Деу Нексія, підключення контактної групи замка запалення"

Відгуки: 0




Оцініть статтю:
.