Пн-Пт 8:50-19:00 / Сб 9:00-16:00
RU | UA
Кошик
Ви вибрали: 0 товарів

Ремонт замка запалення Деу Нексія, підключення контактної групи замка запалення

30.09.2020 | Nexia

Запуск двигуна автомобіля стає можливим після подання певної напруги на ряд ключових пристроїв, наприклад стартер. Багато в чому це залежить від роботи акумулятора, проте не варто забувати і про такий важливий елемент як замок запалення і його контактну групу.

Замок запалення

Замок запалення Деу Нексія кваліфікується самим виробником автомобіля як запірний пристрій з контактною групою. Цей блок відзначається високою надійністю, замінювати запчастину доводиться рідко. Зазвичай у разі поломки проводиться ремонт, рідше – заміна окремих елементів.

Серед головних причин поломки замку запалення або контактної групи можна виділити такі:

  • Перевантаження контактної групи, що пов'язано з підключенням ряду додаткового устаткування, через що на неї подається надмірно велика напруга. З часом це призводить до перегорання контактів, а також може викликати плавлення проводки.
  • Коротке замикання, проте така поломка є украй рідкісною.
  • Знос контактних доріжок або контактної групи в цілому.
  • Облом контактів.
  • Порушення конструкції контактної групи із-за її нагрівання.

Контактна група

Основною ознакою виходу з ладу замку запалення і контактної групи Деу Нексія є неробочий стан споживачів електроенергії, які живлять від цього блоку. Стандартно в цій моделі це вентилятор печі, стартер, покажчики поворотів, магнітола.

За наявності проблем слід зняти контактну групу і перевірити її стан. Щоб уникнути проблем з нагріванням блоку можна встановити додаткові реле, які частину навантаження візьмуть на себе.

Відновлюємо роботу контактної групи і замка запалення Деу Нексія

Проблема проявилася дуже характерно – перестали працювати деякі пристрої. При розборі виявився дріт з окисленими контактами, на якому, до того ж, були незрозумілі скручування. Відповідно, доведеться все розбирати, ретельно перевіряти і відновлювати.

Перед проведенням робіт слід обрізати оплавлений шматок дроту. Оптимальним варіантом буде і зовсім його замінити, але зробити це буває проблематично. Бракуючий шматок можна припаяти, додатково захистивши місце спайки термоклеєм і спеціальною усадкою.

Обрізуємо оплавлений дріт

Це дозволить захистити місце пайки від поломки (може статися при вигині дроту) і окислення при попаданні вологи.

Готуємо схему електропроводки з урахуванням установки двох додаткових реле, які дозволять понизити навантаження на контактну групу Деу Нексія.

Готуємо схему

Частково розбираємо блок замказапалення. Це необхідно для того, щоб надалі було зручно проводити усі подальші роботи.

Розбираємо замок запалення

Від'єднуємо фішку проводки. Для цього необхідно натиснути на спеціальний вусик, після чого потягнути її на себе. Таким чином можна отримати зручний доступ до усіх необхідних дротів.

Від'єднуємо проводку

Викручуємо невеликий болт внизу замку запалення. Це дозволяє без проблем витягнути контактну групу. При її установці не виникне проблем з розташуванням, оскільки у блоці замку є спеціальна направляюча.

Витягаємо контактну групу

Після зняття контактної групи також можна буде без проблем проглянути маркіровку усіх контактів, що важливо для подальшого виконання ремонту.

Вивчаємо маркіровку контактів

Згідно з наявною схемою, розводимо дроти по реле, які будуть додатково встановлені на Деу Нексія. Таким чином вдасться понизити навантаження на контактні групи 30-15 і 30-50, пустивши їх на окремі реле.

Розводимо дроти згідно з схемою

При цьому важливо відмітити, що між 30 контактами на реле встановлена перемичка. Мінусові контакти також сполучені за допомогою перемички.

Встановлюємо перемичку

Дріт маси виводиться до найближчого зручного місця. У випадку з представленою моделлю авто цим місцем виступає болт кріплення хомута рульової колонки, під який і виводимо дріт.

Підключаємо дріт маси

Таким чином виходить, що одне реле відповідає за включення запалення, а друге за роботу стартера. Відповідно, розподілятиметься навантаження.

Навантаження розподілятиметься між реле

Після прокладення дротів з використанням реле проводимо зворотне складання контактної групи і замку запалення автомобіля. На цьому усі роботи завершені, більше не повинне відбуватися перегрівання блоку, що продовжить термін його експлуатації.

Розкажіть друзям

» Всі новини


Лідери продажів - популярні автозапчастини в магазині "Шеві-Авто"

267300-Genuine

618

96535425-PH (OEM)

1051

96959997-PARTS MALL (KOREA)

297

90412277-ShinHan

125

96350674-OEM (Korea)

267

96353151-PARTS MALL (Korea)

786

96234922-GM (Korea)

8

94580614-GM (Korea)

217

95015329-GM (Korea)

981

96650541-OEM (Korea)

614

96183113-HAN (Korea)

169

96473698-GM (Korea)

2634

25180907-Daejin (Korea)

419

96550797-Genuine

322

96350168-HNH (Korea)

278

/01262-FEBI (Germany)

607

96305387-Startech (Poland)

284

90336039-KAP (Korea)

126

96205679-GM

29

96175641-GM (Korea)

114

96316525-CH

263

93741472-Koreastar (Korea)

117

96489856-Onnuri (Wonil) (Korea)

107

96391433-Koreastar (Korea)

79

96303262-FSO

586

95028604-General Motors

287

96276357-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

637

94501291-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

30

96859269/96408135-GENERAL MOTORS

397

96985327-GM Узбекистан

561

96649137-GM

983

7848737

848

96610297-General Motors

2009

94535940-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

29

96227422-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

791

96800086-OEM

839

96586887-KONNER

841

95015324-Yangji( Korea)

124

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Ремонт замка запалення Деу Нексія, підключення контактної групи замка запалення"

Відгуки: 0




Оцініть статтю:
.