Запуск двигуна автомобіля стає можливим після подання певної напруги на ряд ключових пристроїв, наприклад стартер. Багато в чому це залежить від роботи акумулятора, проте не варто забувати і про такий важливий елемент як замок запалення і його контактну групу.
Замок запалення Деу Нексія кваліфікується самим виробником автомобіля як запірний пристрій з контактною групою. Цей блок відзначається високою надійністю, замінювати запчастину доводиться рідко. Зазвичай у разі поломки проводиться ремонт, рідше – заміна окремих елементів.
Серед головних причин поломки замку запалення або контактної групи можна виділити такі:
Основною ознакою виходу з ладу замку запалення і контактної групи Деу Нексія є неробочий стан споживачів електроенергії, які живлять від цього блоку. Стандартно в цій моделі це вентилятор печі, стартер, покажчики поворотів, магнітола.
За наявності проблем слід зняти контактну групу і перевірити її стан. Щоб уникнути проблем з нагріванням блоку можна встановити додаткові реле, які частину навантаження візьмуть на себе.
Проблема проявилася дуже характерно – перестали працювати деякі пристрої. При розборі виявився дріт з окисленими контактами, на якому, до того ж, були незрозумілі скручування. Відповідно, доведеться все розбирати, ретельно перевіряти і відновлювати.
Перед проведенням робіт слід обрізати оплавлений шматок дроту. Оптимальним варіантом буде і зовсім його замінити, але зробити це буває проблематично. Бракуючий шматок можна припаяти, додатково захистивши місце спайки термоклеєм і спеціальною усадкою.
Це дозволить захистити місце пайки від поломки (може статися при вигині дроту) і окислення при попаданні вологи.
Готуємо схему електропроводки з урахуванням установки двох додаткових реле, які дозволять понизити навантаження на контактну групу Деу Нексія.
Частково розбираємо блок замказапалення. Це необхідно для того, щоб надалі було зручно проводити усі подальші роботи.
Від'єднуємо фішку проводки. Для цього необхідно натиснути на спеціальний вусик, після чого потягнути її на себе. Таким чином можна отримати зручний доступ до усіх необхідних дротів.
Викручуємо невеликий болт внизу замку запалення. Це дозволяє без проблем витягнути контактну групу. При її установці не виникне проблем з розташуванням, оскільки у блоці замку є спеціальна направляюча.
Після зняття контактної групи також можна буде без проблем проглянути маркіровку усіх контактів, що важливо для подальшого виконання ремонту.
Згідно з наявною схемою, розводимо дроти по реле, які будуть додатково встановлені на Деу Нексія. Таким чином вдасться понизити навантаження на контактні групи 30-15 і 30-50, пустивши їх на окремі реле.
При цьому важливо відмітити, що між 30 контактами на реле встановлена перемичка. Мінусові контакти також сполучені за допомогою перемички.
Дріт маси виводиться до найближчого зручного місця. У випадку з представленою моделлю авто цим місцем виступає болт кріплення хомута рульової колонки, під який і виводимо дріт.
Таким чином виходить, що одне реле відповідає за включення запалення, а друге за роботу стартера. Відповідно, розподілятиметься навантаження.
Після прокладення дротів з використанням реле проводимо зворотне складання контактної групи і замку запалення автомобіля. На цьому усі роботи завершені, більше не повинне відбуватися перегрівання блоку, що продовжить термін його експлуатації.
93741069-General Motors