При установці газобалонного устаткування на автомобіль необхідно відстежувати працездатність усіх нових елементів. З часом можливе утворення течі, в результаті якої виходитиме газ, а надалі можуть виникнути і серйозніші проблеми.
При цьому особливу увагу на Деу Сенс слід приділяти трубкам газопроводу і хомутам. У місцях фіксації трубок з часом можуть виникати ушкодження, викликані пережимом і механічною дією від хомутів.
Частенько проблема з газобалонним устаткуванням проявляється за допомогою запаху в салоні. Іноді цього не відбувається, проте при проведенні робіт в підкапотному просторі чутне характерне шипіння, що також може вказувати на певні проблеми.
Встановити орієнтовне місце витоку можна на слух. Точніше місце визначається за допомогою мильного розчину, який наноситься на передбачувану точку витоку.
Проблема спочатку проявилася у вигляді переривчастого шипіння в місці витоку. Надалі воно стало вже постійним, що свідчить про погіршення проблеми. Довелося в терміновому порядку шукати місце, в якому відбувається труїння.
В процесі пошуків вдалося встановити, що витік газу відбувається в районі редуктора.
При цьому на самому редукторі помітні маслянисті плями, розташовані якраз навпроти місця труїння. Зазвичай повністю робочий редуктор рівномірно припилений, в даному випадку є чистіші ділянки, проте покриті саме такими плямами.
Звичайно, можна було подумати на розширювальний бачок, який стравляв зайвий тиск. Проте відкручена кришка і спущений тиск повністю виключили цей варіант.
Точніше проблема локалізувалася в місці під'єднування шланга до редуктора Деу Сенс, в районі хомута.
Перед зняттям шланга з редуктора необхідно перекрити подачу з балона, розташованого у багажнику. Для цього закручується відповідний гвинт. Після цього автомобіль заводиться. Необхідно почекати доки двигун не перейде на споживання бензину.
Відкручуємо хомут, яким тримається шланг. На місце установки хомута намотуємо декілька шарів ізоляційної стрічки, після чого ставимо новий хомут.
Взагалі, оптимальним рішенням буде заміна пошкодженого шланга, проте його не завжди вдається швидко знайти, і в якості тимчасової альтернативи можна використати саме такий варіант ремонту.
Сам редуктор в процесі виконання робіт можна очистити від забруднень. Це дозволить надалі легко відстежувати, чи не пропускає шланг газ знову.
Важливо не забути після проведення ремонту відкрити подачу газу з балона. Також необхідно відразу перевірити, чи переходить Деу Сенс на газ, і чи не відбувається витік.
94501001-GM
96115995-GM