Однією з серйозних проблем, які можуть статися з Деу Сенс, являється троїння двигуна. Ще більше ситуація посилюється тим, що далеко не завжди вдається швидко встановити причину, по якій відбувається цей процес.
Переважно ця неполадка викликається такими чинниками:
Іноді встановити причину швидко не вдається. Проте спершу необхідно провести візуальний огляд силового агрегату і пов'язаних з його роботою елементів. В деяких випадках це дозволяє визначити проблемне місце і усунути поломку.
Рідше доводиться шукати проблему з використанням додаткового устаткування, наприклад, заміряти опір на високовольтних дротах, викручувати і оглядати свічки або проводити інші роботи.
Передусім проблема проявилася у вигляді троїння двигуна. Знизилася динаміка автомобіля, а також почала йти охолоджувальна рідина.
Також на наявність неполадок вказує характер вихлопу. Почав валити білий дим, при чому вихлоп схожий на чергу кулемета. При цьому у вихлопній трубі відсутні маслянисті плями, які могли б свідчити про попадання масла.
Відповідно, доведеться знімати захист двигуна, що дозволить зробити ретельніший огляд. На захисті помітні коричневі мокрі плями. Це підтверджує, що відбувається витік антифризу.
При проведенні ретельнішого огляду Деу Сенс виявилося відразу декілька вогнищ протікання. Перший – невеликий трійник, через який відбувається підключення патрубків. Можливо, він просто проржавів. Друге вогнище знаходиться в районі штанів впускного колектора.
При транспортуванні такого автомобіля до місця ремонту необхідно ретельно стежити за рівнем охолоджувальної рідини і температурою двигуна. Перед виїздом слід залити максимальний об'єм антифризу, а при надмірному зростанні температури зупинятися, не допускаючи перегрівання.
Щоб провести заміну прокладення доведеться виконати такі дії:
На цьому роботи по заміні прокладення колектора Деу Сенс можна вважати завершеними. При цьому виконати роботи можна і самостійно, для чого знадобиться декілька годин вільного часу. Проте деякі операції краще все-таки проводити з помічником.