Пн-Пт 8:50-19:00 / Сб 9:00-16:00
RU | UA
Кошик
Ви вибрали: 0 товарів
Шановні клієнти!
Відправка ТІЛЬКИ Новою Поштою! Пунтків самовивозу та магазинів немає! Ціни, Наявність, Оплату уточнюйте!

Троїть двигун Деу Сенс, Шанс. Пробило прокладку впускного колектора, тече тосол

21.10.2020 | Sens

Однією з серйозних проблем, які можуть статися з Деу Сенс, являється троїння двигуна. Ще більше ситуація посилюється тим, що далеко не завжди вдається швидко встановити причину, по якій відбувається цей процес.

Троїть двигун

Переважно ця неполадка викликається такими чинниками:

Іноді встановити причину швидко не вдається. Проте спершу необхідно провести візуальний огляд силового агрегату і пов'язаних з його роботою елементів. В деяких випадках це дозволяє визначити проблемне місце і усунути поломку.

Рідше доводиться шукати проблему з використанням додаткового устаткування, наприклад, заміряти опір на високовольтних дротах, викручувати і оглядати свічки або проводити інші роботи.

Заміна прокладки впускного колектора Деу Сенс – особливості процесу

Передусім проблема проявилася у вигляді троїння двигуна. Знизилася динаміка автомобіля, а також почала йти охолоджувальна рідина.

Також на наявність неполадок вказує характер вихлопу. Почав валити білий дим, при чому вихлоп схожий на чергу кулемета. При цьому у вихлопній трубі відсутні маслянисті плями, які могли б свідчити про попадання масла.

З'явився білий вихлоп

Відповідно, доведеться знімати захист двигуна, що дозволить зробити ретельніший огляд. На захисті помітні коричневі мокрі плями. Це підтверджує, що відбувається витік антифризу.

Плями на захисті двигуна

При проведенні ретельнішого огляду Деу Сенс виявилося відразу декілька вогнищ протікання. Перший – невеликий трійник, через який відбувається підключення патрубків. Можливо, він просто проржавів. Друге вогнище знаходиться в районі штанів впускного колектора.

Потьоки з колектора

При транспортуванні такого автомобіля до місця ремонту необхідно ретельно стежити за рівнем охолоджувальної рідини і температурою двигуна. Перед виїздом слід залити максимальний об'єм антифризу, а при надмірному зростанні температури зупинятися, не допускаючи перегрівання.

Щоб провести заміну прокладення доведеться виконати такі дії:

  • Відкручуємо зливну пробку у блоці і зливаємо з нього антифриз.

Відкручуємо пробку у блоці

  • Також відкриваємо кран в радіаторі, що дозволить злити антифриз по максимуму.

Відкриваємо зливний отвір в радіаторі

  • Пробку розширювального бачка слід відкручувати тільки тоді, коли буде злитий основний об'єм, інакше антифриз може бути розлитий.
  • Для зручності зливання довелося відкрутити бічний захист.

Відкрутили бічний захист

  • Практично увесь об'єм охолоджувальної рідини для Деу Сенс вдалося зберегти.

Злили майже усю рідину

  • Знімаємо клеми акумулятора.

Знімаємо клеми акумулятора

  • Прибрали декоративну кришку двигуна, зняли і прибрали дроти, що заважають, вбік.

Зняли декоративну кришку

  • Також повністю зняли повітряний фільтр і повітропровід, включаючи патрубки, що відходять.

Зняли повітряний фільтр

  • На трійнику тепер добре помітне вогнище протікання, ні на шлангу, ні на патрубках, а саме на трійнику, і навіть його заміна не дозволить повністю усунути течу, хоча зробить її мінімальною.

Теча на трійнику

  • Шляхом викручування свічок і перевірки компресії в циліндрах вдалося встановити, що проблема в другому циліндрі, саме туди потрапляла рідина.

Викручуємо свічки

  • Усі свічки, окрім другої, сухі.

3 свічки сухі

  • І тільки на другій є вологі сліди.

Друга свічка мокра

  • Варто відмітити, що перед такою перевіркою слід відключити фішку модуля запалення.

Відключили фішку модуля запалення

  • Викручуємо 2 довгі гайки, фіксуючі колектора. Усі супутні шланги і дроти, що заважають проведенню робіт, слід прибрати.

Викрутили 2 довгих гайки

Відключили фішку лямбда-зонда

Відкрутили приймальну трубу

  • Після чого відсовує саму трубу трохи убік.

Зрушили трубу убік

  • Відкручуємо гайки кріплення колектора. Якщо викручується з шпильками – нічого страшного немає.

Відкрутили гайки кріплення колекторів

  • Всього було 9 кріплень.
  • Паливну рампу підводимо вгору і убік.

Підвели паливну рампу

  • Випускний колектор через низ виводиться з-під автомобіля і прибираємо убік.

Зняли випускний колектор

  • За допомогою кліщів витягаємо протікаючий трійник.

Зняли старий трійник

  • При установці нового трійника тонка гілка встановлюється паралельно гайці, розташованій поруч.

Новий потрібно встановити паралельно гайці тонкою трубкою

  • Встановлюємо новий трійник на своє місце.

Встановили новий трійник

  • Очищаємо від бруду і знежирюємо частини колекторів Деу Сенс, які притискують прокладку.

Очищаємо колектор від бруду

  • Готуємо нову прокладення.

Готуємо нову прокладку

  • Встановлюємо прокладку, уважно стежачи за тим, щоб не було перекосів.

Ставимо нову прокладку

  • Не забуваємо очистити від бруду і випускний колектор.

Очищаємо випускний колектор

  • Після чого проводимо зворотне складання автомобіля.

На цьому роботи по заміні прокладення колектора Деу Сенс можна вважати завершеними. При цьому виконати роботи можна і самостійно, для чого знадобиться декілька годин вільного часу. Проте деякі операції краще все-таки проводити з помічником.

Розкажіть друзям

» Всі новини


Лідери продажів - популярні автозапчастини в магазині "Шеві-Авто"

267300-Genuine

312

96236253-ОРИГ.

666

90215491

143

96238285-OEM (Korea)

364

96179844-OEM (АвтоЗАЗ)

44

96330399-OEM (Poland)

160

96391875-US'TECH (GERMANY)

381

94580614-GM (Korea)

268

96333421*1-Made in UA

15

/01262-FEBI (Germany)

777

90336039-KAP (Korea)

157

96205679-GM

37

24412A78B00-000-GM

72

96175641-GM (Korea)

125

96316525-CH

155

96489856-Onnuri (Wonil) (Korea)

140

96350161-POS

85

96353039-KORUTECH

22

96650540-1-Genuine

108

96180732-OEM (Korea)

11

700651-YJC (Korea)

8290

92067383-General Motors

17921

96336671-GM (Korea) стар. накл. без голограммы

50

96143112-GM (Korea) стар. накл. без голограммы

24

94501361-General Motors

43

96567407-General Motors

409

95367103-GM Uzbekistan

5182

94720894-General Motors

620

96084713-General Motors

220

96610297-General Motors

2390

95390381-General Motors

1960

96227422-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

1072

96800086-OEM

1426

96297968-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

2178

96874571-GM (Korea) стар. накл. без голограммы

380

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Троїть двигун Деу Сенс, Шанс. Пробило прокладку впускного колектора, тече тосол"

Відгуки: 0




Оцініть статтю:
.