Пн-Пт 8:50-19:00 / Сб 9:00-16:00
RU | UA
Кошик
Ви вибрали: 0 товарів

Троїть двигун Деу Сенс, Шанс. Пробило прокладку впускного колектора, тече тосол

21.10.2020 | Sens

Однією з серйозних проблем, які можуть статися з Деу Сенс, являється троїння двигуна. Ще більше ситуація посилюється тим, що далеко не завжди вдається швидко встановити причину, по якій відбувається цей процес.

Троїть двигун

Переважно ця неполадка викликається такими чинниками:

Іноді встановити причину швидко не вдається. Проте спершу необхідно провести візуальний огляд силового агрегату і пов'язаних з його роботою елементів. В деяких випадках це дозволяє визначити проблемне місце і усунути поломку.

Рідше доводиться шукати проблему з використанням додаткового устаткування, наприклад, заміряти опір на високовольтних дротах, викручувати і оглядати свічки або проводити інші роботи.

Заміна прокладки впускного колектора Деу Сенс – особливості процесу

Передусім проблема проявилася у вигляді троїння двигуна. Знизилася динаміка автомобіля, а також почала йти охолоджувальна рідина.

Також на наявність неполадок вказує характер вихлопу. Почав валити білий дим, при чому вихлоп схожий на чергу кулемета. При цьому у вихлопній трубі відсутні маслянисті плями, які могли б свідчити про попадання масла.

З'явився білий вихлоп

Відповідно, доведеться знімати захист двигуна, що дозволить зробити ретельніший огляд. На захисті помітні коричневі мокрі плями. Це підтверджує, що відбувається витік антифризу.

Плями на захисті двигуна

При проведенні ретельнішого огляду Деу Сенс виявилося відразу декілька вогнищ протікання. Перший – невеликий трійник, через який відбувається підключення патрубків. Можливо, він просто проржавів. Друге вогнище знаходиться в районі штанів впускного колектора.

Потьоки з колектора

При транспортуванні такого автомобіля до місця ремонту необхідно ретельно стежити за рівнем охолоджувальної рідини і температурою двигуна. Перед виїздом слід залити максимальний об'єм антифризу, а при надмірному зростанні температури зупинятися, не допускаючи перегрівання.

Щоб провести заміну прокладення доведеться виконати такі дії:

  • Відкручуємо зливну пробку у блоці і зливаємо з нього антифриз.

Відкручуємо пробку у блоці

  • Також відкриваємо кран в радіаторі, що дозволить злити антифриз по максимуму.

Відкриваємо зливний отвір в радіаторі

  • Пробку розширювального бачка слід відкручувати тільки тоді, коли буде злитий основний об'єм, інакше антифриз може бути розлитий.
  • Для зручності зливання довелося відкрутити бічний захист.

Відкрутили бічний захист

  • Практично увесь об'єм охолоджувальної рідини для Деу Сенс вдалося зберегти.

Злили майже усю рідину

  • Знімаємо клеми акумулятора.

Знімаємо клеми акумулятора

  • Прибрали декоративну кришку двигуна, зняли і прибрали дроти, що заважають, вбік.

Зняли декоративну кришку

  • Також повністю зняли повітряний фільтр і повітропровід, включаючи патрубки, що відходять.

Зняли повітряний фільтр

  • На трійнику тепер добре помітне вогнище протікання, ні на шлангу, ні на патрубках, а саме на трійнику, і навіть його заміна не дозволить повністю усунути течу, хоча зробить її мінімальною.

Теча на трійнику

  • Шляхом викручування свічок і перевірки компресії в циліндрах вдалося встановити, що проблема в другому циліндрі, саме туди потрапляла рідина.

Викручуємо свічки

  • Усі свічки, окрім другої, сухі.

3 свічки сухі

  • І тільки на другій є вологі сліди.

Друга свічка мокра

  • Варто відмітити, що перед такою перевіркою слід відключити фішку модуля запалення.

Відключили фішку модуля запалення

  • Викручуємо 2 довгі гайки, фіксуючі колектора. Усі супутні шланги і дроти, що заважають проведенню робіт, слід прибрати.

Викрутили 2 довгих гайки

Відключили фішку лямбда-зонда

Відкрутили приймальну трубу

  • Після чого відсовує саму трубу трохи убік.

Зрушили трубу убік

  • Відкручуємо гайки кріплення колектора. Якщо викручується з шпильками – нічого страшного немає.

Відкрутили гайки кріплення колекторів

  • Всього було 9 кріплень.
  • Паливну рампу підводимо вгору і убік.

Підвели паливну рампу

  • Випускний колектор через низ виводиться з-під автомобіля і прибираємо убік.

Зняли випускний колектор

  • За допомогою кліщів витягаємо протікаючий трійник.

Зняли старий трійник

  • При установці нового трійника тонка гілка встановлюється паралельно гайці, розташованій поруч.

Новий потрібно встановити паралельно гайці тонкою трубкою

  • Встановлюємо новий трійник на своє місце.

Встановили новий трійник

  • Очищаємо від бруду і знежирюємо частини колекторів Деу Сенс, які притискують прокладку.

Очищаємо колектор від бруду

  • Готуємо нову прокладення.

Готуємо нову прокладку

  • Встановлюємо прокладку, уважно стежачи за тим, щоб не було перекосів.

Ставимо нову прокладку

  • Не забуваємо очистити від бруду і випускний колектор.

Очищаємо випускний колектор

  • Після чого проводимо зворотне складання автомобіля.

На цьому роботи по заміні прокладення колектора Деу Сенс можна вважати завершеними. При цьому виконати роботи можна і самостійно, для чого знадобиться декілька годин вільного часу. Проте деякі операції краще все-таки проводити з помічником.

Розкажіть друзям

Прокладка впускного колектора, випускного ДЕУ СЕНС ЗАЗ

245.1008150-Made in UA

104

245-1008150-LSA

82

245-1008150-AURORA

77

245-1008150-БЦМ

77

» Всі новини


Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Троїть двигун Деу Сенс, Шанс. Пробило прокладку впускного колектора, тече тосол"

Відгуки: 0




Оцініть статтю:
.