Керованість автомобіля забезпечується за допомогою рульового механізму, який включає цілий ряд важливих елементів. По суті, в цей механізм включається великий перелік комплектуючих, починаючи від рульового колеса, і закінчуючи поворотними кулаками і тягою.
Уся конструкція призначена для того, щоб передати обертання керма Деу Матіз на передні колеса, забезпечивши необхідний (заданий водієм) кут повороту. При цьому в конструкції існує відразу декілька вразливих місць:
Відносно валу, прийнято вважати, що при його виході з ладу необхідно придбавати нову запчастину і проводити заміну. Багато хто упевнений в тому, що відновити блок не вдасться навіть при незначній несправності. Відповідно, доводиться замінювати у зборі усю рульову колонку.
Зазвичай у випадку з валом проблема проявляється дуже характерно – утворюється помітний люфт в місці його кріплення до інших елементів рульового управління, а також при їзді виникає стук.
Проте подібну проблему можна усунути, трохи внісши самостійні зміни в конструкцію.
Для виконання необхідних робіт знадобиться наявність напівавтоматичного зварювального апарату, гайка на 13, невеликий болт для неї, а також демонтаж рульової колонки з валом. Час виконання робіт складе 30-60 хвилин, іноді трохи більше.
Щоб відновити нормальну роботу рульового валу виконуємо такі дії:
Після проведення робіт стук в рульовому валу Деу Матіз зник. Відповідно, незначні роботи дозволили вирішити дану проблем без істотних фінансових вкладень.
Лідери продажів - популярні автозапчастини в магазині "Шеві-Авто"
94539597-TOPIC-OEM
96316581-EuroEx
96251069-GM (Korea) нов. накл. с голограммой
96144431-GM (Korea) нов. накл. с голограммой
96230798-EuroEx
95018104-GM
96518977-GENUINE
94580553-General Motors
90236634-GM (Korea) нов. накл. с голограммой