Правильна робота датчиків забезпечує нормальне функціонування і ряду інших блоків і пристроїв на автомобілі. У випадку з запчастинами Деу Нексія слід звернув увага на датчики, які так чи інакше пов'язані з роботою двигуна.
При виході з ладу хоч би одного з цих елементів можливе виникнення ряду проблем:
Іноді проблеми з датчиком зовсім не свідчать про його повну поломку. Цілком можливо, що просто засмітилися контакти, через що не проходить нормально сигнал. Відповідно, електронний блок управління може давати помилкові команди для приготування топливоповітрянної суміші.
Варто відмітити, що йдеться про 16-тиклапанний автомобіль, який випускався до 2007 року. На інших варіантах моделі можливі деякі відмінності в кількості і видах датчиків, а також їх розташуванні.
Передусім необхідно звернути увагу на працездатність і стан CO-потенціометра. Розташований він біля повітряного фільтру, а по суті, практично під ним. Відповідає цей датчик за кількість палива, що подається, принцип дії аналогічний з карбюратором.
Відмінність лише в тому, що датчик віддає команду на ЕБУ Деу Нексія, що і дозволяє регулювати об'єм палива, що подається, а не робить це самостійно, як карбюратор.
На датчику є місце з прорізом, за допомогою якого і здійснюється регулювання. Проте правильно відрегулювати у разі проблем датчик можна тільки за допомогою газоаналізатора. Якщо СО-потенціометр відрегулювати невірно, то можлива проблема з динамікою і істотно зросте витрата палива.
Якщо йдеться про новіші автомобілі, то цього датчика може не бути. Замість нього встановлюють лямбда-зонд, розташований в районі випускного колектора. Він виконує подібну функцію, але орієнтується на показники спалювання палива.
Також необхідно перевіряти стан датчика температури повітря Деу Нексія. Встановлюється він на патрубку повітропроводу. Якщо датчик перестане працювати, то дросель працюватиме не зовсім коректно, що також приведе до проблем з динамікою і зростанням витрати бензину.
Звернути увагу необхідно і на патрубок, який відходить від впускного колектора автомобіля. Такий патрубок є тільки на 16-тиклапанних автомобілях першого покоління – до 2007 року випуску.
Патрубок надалі з'єднується з датчиком абсолютного тиску повітря. По суті, цей датчик не може вплинути на витрату палива. При його виході з ладу ви просто, швидше за все, не зможете завести автомобіль. Проблема може бути навіть не в самому датчику, а в патрубку.
При щонайменшому ушкодженні патрубка можуть виникнути серйозні проблеми. Складність полягає в тому, що далеко не завжди звертають на нього увагу і пошук місця поломки затягується.
Проблеми з цими датчиками на Деу Нексія зазвичай супроводжуються втратою потужності двигуна і зростанням витрати палива. Так що при виникненні подібних проблем слід ретельно перевірити їх і при необхідності замінити.
96177604-General Motors
96181814-Elprom-Elhovo
96177604-Elprom-Elhovo
96177604-CRB
96181814-EuroEx
96177604-EuroEx
96183228-Elprom-Elhovo
96806010-General Motors
96182634-EuroEx