Пн-Пт 8:50-19:00 / Сб 9:00-16:00
RU | UA
Підписка на блог
Ваше ім'я*

Email*



✓ Огромный выбор ✓ Гарантия ✓ ⏩ Подбор запчастей Шевроле, Дэу
КошикВи вибрали: 0 товарів

Глохне Ланос 1.5 при запуску, двигун ЗАЗ Форза, немає холостого ходу

11.11.2020 | Lanos

Іноді власники Деу Ланос можуть зіткнутися з ситуацією, що двигун автомобіля починає глохнути відразу після його запуску. По суті, відсутній холостий хід. Зокрема, подібні проблеми виникають на 1,5-літровому двигуні від ЗАЗ Форза, проте не виключаються неполадки і на інших силових агрегатах.

Деу Ланос

Однією з ключових складнощів в даному випадку можна назвати пошук джерела поломки. Іноді доводиться замінити декілька запчастин, поки двигун не почне нормально працювати.

Варто відмітити, що двигун заводиться, але через 3-5 секунд починає глохнути, іноді це супроводжується зміною звуку роботи і сильною вібрацією, нестабільною роботою. Відповідно, необхідно знайти причину подібної поведінки агрегату і усунути її.

Чому двигун Деу Ланос глохне після запуску

Перед тим, як шукати поломку, необхідно врахувати усі чинники, які впливають на роботу двигуна після його запуску. В даному випадку розглядаються такі варіанти:

  • Подання палива.
  • Подання повітря.
  • Наявність і якість іскри на свічках запалення.
  • Коректна робота електронного блоку управління.

Паливний насос

Відповідно, якщо двигун заводиться, але швидко глухне, можна виключити проблеми з циліндро-поршневою групою, низькою компресією, проблемами з регулюванням газорозподільного механізму.

Виключаються такі проблеми з однієї простої причини – за наявності таких серйозних несправностей двигун Деу Ланос швидше зовсім не заведеться, ніж глохнутиме вже після запуску.

Елементи ГРМ

Залишається тільки детальніше розглянути можливі причини подібної поведінки двигуна:

  • Поява проблем з РХХ і клапаном холостого ходу, які можуть утворитися в результаті забруднення цих елементів. Не зайвим буде перевірити і забрудненість дросельної заслінки автомобіля. Ще однією причиною зупинки двигуна відразу після запуску є некоректні показники датчика колінчастого валу, через що ЕБУ видає неточні команди. 
  • Використання низькоякісних паливно-мастильних матеріалів. Зокрема, проблеми можуть виникнути із-за вмісту води або присадок у бензині. Також слід дотримуватися рекомендацій виробника відносно використовуваного моторного мастила.
  • Вихід з ладу бензонасоса чи збої в його роботі, підсос повітря в паливну систему, утворення повітряних пробок або засмічення магістралей. Не варто виключати вірогідність забруднення паливного фільтру, через що не створюється необхідний тиск або не подається бензин під необхідним тиском.

Паливний фільтр

  • Забруднення повітряного фільтру Деу Ланос призводить до надмірного збагачення топливоповітрянно​ї суміші. Відповідно, двигуну бракує повітря для повноцінного спалювання бензину, свічки запалення заливаються.
  • Проблеми з датчиками. Для коректної роботи двигуна важливим є стан цілого ряду пристроїв, наприклад, датчик масової витрати повітря, положення колінчастого валу, положення дросельної заслонки і інших.

ДПДЗ

  • Слабкий заряд акумуляторної батареї, через що не може коректно працювати системи запалення і паливний насос.
  • Попадання надлишків повітря через порушення герметизації системи подання повітря.

Важливо якнайшвидше визначити причину поломки і усунути її.

Діагностика і усунення проблем в роботі двигуна Деу Ланос

Проблема проявилася у вигляді глохнучого двигуна, який хоч і заводився, але тут же переставав працювати. Проведення комп'ютерної діагностики не дало ніякого результату, як і заміна регулятора і клапана холостого ходу.

Двигун з Форзи

Відповідно, виникли підозри на те, що в систему втягується повітря, яке не враховується датчиками. Через це відбувається порушення роботи ЕБУ в плані формування топливоповітрянної суміші.

Встановити місце всмоктування можна, запустивши у впускний колектор дим з використанням димогенератора. Після цього буде помітно, в якому місці порушена герметичність системи.

Якщо немає димогенератора, то слід покрити вірогідні місця всмоктування повітря мильним розчином. Після цього знімаємо патрубок вентиляція газів картерів і підключаємо до нього пістолет від компресора. Подаємо повітря і уважно шукаємо місця спінювання розчину.

Наноситься мильний розчин

В даному випадку витік опинився в місці з'єднання дросельної заслонки Деу Ланос з пластиковим впускним колектором. Точніше, в місці установки спеціального гумового колечка ущільнювача.

Витік в місці з'єднання дросельної заслінки і впускного колектора

Проблема полягає в тому, що кільце ущільнювача складно правильно виставити, оскільки його розміри не зовсім відповідають дросельній заслінці. Через це можливо і сталася розгерметизація, внаслідок чого почали потрапляти надлишки повітря. Виставити кільце досить проблематично.

Ущільнювач не відповідає по розмірах

Було прийнято рішення встановити кільце на місце, після чого периметр дросельної заслінки намазати герметиком перед установкою. Це дозволить усунути проблему зі всмоктуванням повітря в систему і відновити роботу двигуна.

Контур дросельної заслонки промазуємо герметиком

Важливо, щоб дросельна заслонка максимально щільно прилягала до впускного колектора Деу Ланос, інакше можлива саме така проблема в роботі двигуна.

Розкажіть друзям

» Всі новини


Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Глохне Ланос 1.5 при запуску, двигун ЗАЗ Форза, немає холостого ходу"

Відгуки: 0




Оцініть статтю:
.