Іноді власники Деу Ланос можуть зіткнутися з ситуацією, що двигун автомобіля починає глохнути відразу після його запуску. По суті, відсутній холостий хід. Зокрема, подібні проблеми виникають на 1,5-літровому двигуні від ЗАЗ Форза, проте не виключаються неполадки і на інших силових агрегатах.
Однією з ключових складнощів в даному випадку можна назвати пошук джерела поломки. Іноді доводиться замінити декілька запчастин, поки двигун не почне нормально працювати.
Варто відмітити, що двигун заводиться, але через 3-5 секунд починає глохнути, іноді це супроводжується зміною звуку роботи і сильною вібрацією, нестабільною роботою. Відповідно, необхідно знайти причину подібної поведінки агрегату і усунути її.
Перед тим, як шукати поломку, необхідно врахувати усі чинники, які впливають на роботу двигуна після його запуску. В даному випадку розглядаються такі варіанти:
Відповідно, якщо двигун заводиться, але швидко глухне, можна виключити проблеми з циліндро-поршневою групою, низькою компресією, проблемами з регулюванням газорозподільного механізму.
Виключаються такі проблеми з однієї простої причини – за наявності таких серйозних несправностей двигун Деу Ланос швидше зовсім не заведеться, ніж глохнутиме вже після запуску.
Залишається тільки детальніше розглянути можливі причини подібної поведінки двигуна:
Важливо якнайшвидше визначити причину поломки і усунути її.
Проблема проявилася у вигляді глохнучого двигуна, який хоч і заводився, але тут же переставав працювати. Проведення комп'ютерної діагностики не дало ніякого результату, як і заміна регулятора і клапана холостого ходу.
Відповідно, виникли підозри на те, що в систему втягується повітря, яке не враховується датчиками. Через це відбувається порушення роботи ЕБУ в плані формування топливоповітрянної суміші.
Встановити місце всмоктування можна, запустивши у впускний колектор дим з використанням димогенератора. Після цього буде помітно, в якому місці порушена герметичність системи.
Якщо немає димогенератора, то слід покрити вірогідні місця всмоктування повітря мильним розчином. Після цього знімаємо патрубок вентиляція газів картерів і підключаємо до нього пістолет від компресора. Подаємо повітря і уважно шукаємо місця спінювання розчину.
В даному випадку витік опинився в місці з'єднання дросельної заслонки Деу Ланос з пластиковим впускним колектором. Точніше, в місці установки спеціального гумового колечка ущільнювача.
Проблема полягає в тому, що кільце ущільнювача складно правильно виставити, оскільки його розміри не зовсім відповідають дросельній заслінці. Через це можливо і сталася розгерметизація, внаслідок чого почали потрапляти надлишки повітря. Виставити кільце досить проблематично.
Було прийнято рішення встановити кільце на місце, після чого периметр дросельної заслінки намазати герметиком перед установкою. Це дозволить усунути проблему зі всмоктуванням повітря в систему і відновити роботу двигуна.
Важливо, щоб дросельна заслонка максимально щільно прилягала до впускного колектора Деу Ланос, інакше можлива саме така проблема в роботі двигуна.
Лідери продажів - популярні автозапчастини в магазині "Шеві-Авто"
95248662GK2-GM Узбекистан
96460002-GM (Korea) нов. накл. с голограммой
96653351-GM (Korea) нов. накл. с голограммой
96184655-PARTS-MALL
96180324-EuroEx
96534637-2-GENUINE