Пн-Пт 8:50-19:00 / Сб 9:00-17:00
Підписка на блог
Ваше ім'я*

Email*



RU | UA
☎ +38 093 17-03-007
☎ +38 067 80-02-002
☎ +38 097 21-90-504
☎ +38 095 91-25-705
✓ Величезний вибір ✓ Гарантія ✓ ⏩ Підбір запчастин Шевроле, Деу
КошикВи вибрали: 0 товарів

Шевроле Лачетті: мінуси та переваги

26.05.2019 | Lacetti

Починаючи з 2004 року, Chevrolet Lacetti був доступний в Україні в трьох типах кузовів, в трьох комплектаціях і з двома моторами — 1,6-літровим бензиновим ЕТЕС-II і 122-сильним бензиновим 1,8-літровим мотором.

Стерпна ціна і ремонтопридатність дозволили автомобілю зайняти нішу мало не найпопулярнішого корейця. Для тих, хто хотів платити за дизайн, відправною точкою служили Кіа Сід і Хендай Соляріс. Лачетті ж цілком влаштовує господарських людей без амбіцій.

Мотори від Opel. Що це означає

Всі двигуни, з якими продавали Шевроле Лачетті, мають опельовськіє коріння. З одного боку, це непогано — уніфікація і купа запчастин, досить недорогих.

З іншого боку — букет хвороб, з якими втомилися боротися німецькі бюргери.

Більшість користувачів відзначають ненажерливість доісторичних двигунів, течія масла з-під клапанної кришки, які також перейшли в спадок корейцям.

Більшість користувачів відзначають ненажерливість доісторичних двигунів, течія масла з-під клапанної кришки, які також перейшли в спадок корейцям.

Однак обидва двигуни непогані. Кожен з них здатний пройти понад 250 тисяч до капіталки.

Правда, при цьому бажано використовувати оригінальні масла і фільтри, хороші прокладки, а найменш проблемним вважається двигун об'ємом 1,8 л.

Втім, незалежно від об'єму, купуючи Лачетті, ми підписуємося на добровільну боротьбу з такими проблемами:

Низький ресурс приводних ременів ГРМ. Як правило, це 55-60 тисяч пробігу. При заміні ременя добре б поміняти і натяжний, і обвідний ролики. 

Низький ресурс приводних ременів ГРМ. Як правило, це 55-60 тисяч пробігу. При заміні ременя добре б поміняти і натяжний, і обвідний ролики.

Ресурс помпи також обмежений 60-ма тисячами. Заспокоює те, що помпа змінюється разом з ременем не дивлячись. 

Уваги заслуговує і ремінь генератора. У більшості випадків він не здатний пережити приводний ремінь ГРМ, тому їх заміна після 60 тисяч пробігу для Лачетті — норма.

Вдвічі більше, близько 100-120 тисяч, може прослужити розширювальний бачок системи охолодження. Після закінчення цього терміну він починає нагадувати про себе течією антифризу.

Крім цього, при заміні не завадить звернути увагу і на верхній патрубок радіатора. Найчастіше він роздувається і розтріскується.

Крім цього, при заміні не завадить звернути увагу і на верхній патрубок радіатора. Найчастіше він роздувається і розтріскується.

Практично всі корейські мотори обладнуються не найякіснішими датчиками.

Раптова поява Check Engine на 90-110 тисяч пробігу може говорити про вихід з ладу датчика тиску масла.

Не звертати увагу цю проблему небезпечно, оскільки тільки візуальний огляд двигуна при знятому піддоні може надати повну картину.

Є і менш радикальні проблеми, з якими власники справляються самостійно.

Повторимося, що в загальному опелівські двигуни працюють стерпно навіть на нашому, далеко не першокласному, паливі і таких же маслах.

Електрообладнання Chevrolet Lacetti

Ахіллесова п'ята моделі — непродумана проводка. Ні до, ні після випуску Лачетті подібних проблем не спостерігалося.

Якість скруток, (і їх кількість), ізоляція, прокладка джгутів і контакти на кожному з конекторів повинні постійно оглядатися.

Багато діагности звинувачують саме систему управління двигуном в підвищеній витраті палива.

 Багато діагности звинувачують саме систему управління двигуном в підвищеній витраті палива.

Помилок може і не бути, пробіг значення не має, але з витратою палива боротися можна тільки шляхом радикального перегляду тих же скруток, контактів електропроводки.

При уважному огляді системи електрообладнання, заміни всіх підозрілих контактів новими, мотор почне показувати свої кращі сторони та більш економно витрачати бензин. 

Трансмісія Chevrolet Lacetti

Відзначають кілька неприємних особливостей КПП, з якими можна боротися.

Перша-вібрація і шум, особливо в холодну пору року.

Друга-складності з включенням передач. Втім, змінюючи масло в коробці кожних 60 тисяч, попри рекомендації виробника, ми позбудемося більшості з них.

Втім, змінюючи масло в коробці кожних 60 тисяч, попри рекомендації виробника, ми позбудемося більшості з них.

Ресурс зчеплення залежить від стилю водіння. В середньому, зчеплення Chevrolet Lacetti ходить до 140 тисяч.

У деяких випадках вижимний підшипник може зажадати заміни вже на 60 тисячах пробігу, а особливості системи кріплення робочого циліндра призводять до посиленого зносу кошика.

Частково це викликано перегрівом робочого циліндра з закипанням рідини, звідси і поява повітря у системі приводу, і провал педалі. 

Заміна гальмівної рідини і прокачування системи вирішують проблему.

Проте краще не доводити головний циліндр до істерики на 100 тисячах пробігу і провести заміну раніше.

Деренчання важеля коробки передач лікується заміною втулки куліси.

Вона зношується, не надто міцне гумове кільце розривається, тому пластик при контакті з металом починає видавати неприємні звуки. Як варіант, можна прибрати зайвий зазор між кулісою і втулкою підмотуванням ізоляційної стрічки. 

Проблеми з підвіскою і ходової

Поки ще не придумали таку підвіску, яка здатна пережити наші дороги. Лачетті в першу чергу демонструє стукіт стійок стабілізатора.

Максимум, який вони можуть показати-70 тисяч. Як правило, стук починається вже при пробігу 50-60 тисяч. Краща заміна оригіналу — стійки стабілізатора CTR.

Інші матеріали по ходовій (ступичні підшипники, передні і задні стійки, опорні підшипники) живуть близько 80 тисяч км пробігу. Кульові опори можуть дотягнути і довше. 

Інші матеріали по ходовій (ступичні підшипники, передні і задні стійки, опорні підшипники) живуть близько 80 тисяч км пробігу. Кульові опори можуть дотягнути і довше.

Рульова рейка стукає вже після перших 20 тисяч, а текти може почати ще раніше. Головний біль більшості власників — кардан рульового вала.

Він скрипить і постукує, але варто його обробити силіконовим мастилом і замінити Пильовик, як він замовкає надовго. 

Звичайно, не факт, що весь букет несправностей проявиться на певному примірнику. Але готуватися до цього потрібно.

Проте за свої гроші Chevrolet Lacetti забезпечить гідний комфорт пересування і завидну витривалість, про яку можуть тільки мріяти більш нові автомобілі.

Розкажіть друзям

» Всі новини

.