Пн-Пт 8:50-19:00 / Сб 9:00-16:00
RU | UA
Кошик
Ви вибрали: 0 товарів

Заміна маслозйомних ковпачків Деу Матіз 0.8, притирка клапанів

09.12.2020 | Matiz

В процесі роботи розподільних валів існує велика потреба в змазуванні, яке забезпечується маслом. Проте при цьому не варто допускати, щоб масляний туман або саме масло потрапляли в камеру згорання двигуна автомобіля, оскільки це приведе до ряду проблем.

З цією метою на автомобілях використовуються маслозйомні ковпачки. Інакше дана запчастина Деу Матіз називається сальник клапана. Він виступає своєрідним бар'єром, що знімає з клапана масло, не пропускаючи його безпосередньо в камеру згорання.

Місце установки сальників клапанів

При ушкодженні маслозйомного ковпачка цілком вірогідним стає попадання масла в камеру згорання, де станеться його змішування з топливоповітрянною сумішшю і згорання. Проте наявність в маслах присадок призводить до того, що процес згорання не відбувається повністю.

Відповідно, на сідлах і тарілках клапанів починає утворюватися нагар, при збільшенні якого клапан просто не зможе нормально закриватися. Вірогідною буде і поява нагару на поршневих кільцях, стінках циліндрів, а також верхній площині поршнів.

Зрештою наявність такого нагару призводить до прискореного зносу двигуна Деу Матіз. Також вірогідним буде зниження потужності роботи силового агрегату, оскільки топливоповітряна суміш нормально не згоратиме.

У конструкції сальника клапана передбачений три основні елементи:

  • Основа, що складається із сталевої втулки, що виконує роль основного жорсткого каркаса.
  • Пружина, оскільки без неї краї сальника клапана щільно не притискатимуться до штока. 
  • Ковпачок, який є основним елементом сальника клапана. Виготовляється переважно з акрилатного або вторинного каучуку, хоча більше ранні варіанти виготовлялися переважно з фторопласту.

Сальники клапанів

Вибір саме каучуку в якості основи пов'язаний з його стійкістю до хімічно агресивних матеріалів, а також високих температур, що і дозволяє використати його в двигуні.

Зазвичай термін експлуатації маслозйомних ковпачків складає близько 100 тисяч км пробігу. На наявність проблем з сальниками клапанів Деу Матіз можуть вказувати такі чинники:

  • Зміна кольору вихлопу і його щільності. Дим стає густим, білим або синюватим.
  • Утворення сильного нагару на свічках запалення.
  • Значно збільшується витрата масла.

Також на наявність проблем з сальниками клапанів побічно можуть вказувати такі чинники:

  • Істотне зниження потужності двигуна.
  • Погіршення показників компресії.
  • Поява сильного нагару на клапанах і циліндрах.
  • Обороти починають плавати, на холостих оборотах двигун починає глухнути.

Виявити проблему з маслозйомними ковпачками можна тільки при розборі голівки блоку циліндрів.

ГБЦ в розборі

Якщо був виявлений пошкоджений сальник, то краще провести заміну усього комплекту, щоб незабаром не виникла необхідність в повторному проведенні робіт.

Розбирання ГБЦ і заміна сальників клапанів Деу Матіз, заміна розходників

Для проведення робіт знадобиться набір ключів, запас вільного часу, рідина для очищення карбюраторів, WD - 40, звичайна і ударна викрутки, місце для знятої ГБЦ, щоб клапана не упиралися в поверхню. За наявності усього необхідного виконуємо такі дії:

  • На рівній поверхні виставляємо деревяные бруски, на які ставимо ГБЦ.

Готуємо місце

  • Відкручуємо і знімаємо голівку блоку циліндрів, переставляємо її на підготовлене місце.

Знімається ГБЦ

Дросельна заслінка

  • Відкручуємо чотири болта, якими заслінка кріпиться до голівки.

Відкручуємо болти кріплення дросельної заслінки

  • Знімаємо хомути, що самозатягуються.

Знімається хомути з трубок заслінки

  • Після чого від'єднуємо шланги, які були ними зафіксовані.

Від'єднуємо шланги під ними

  • Також від'єднуємо шланги, розташовані під дросельною заслінкою Деу Матіз.

Від'єднуємо шланги внизу заслінки

  • Знімаємо дросельну заслінку і прибираємо її убік.

Знімається заслінка

Кронштейн зняти відразу не вдалося

  • Болти трохи ослабили і доки залишили кронштейн на місці.
  • Відкрутили болти, якими були зафіксовані інші елементи двигуна.

Відкручуємо інші болти в районі кронштейна

  • Зняли один з клапанів, що відповідають за рециркуляцію газів картерів.

Знімається один клапан рециркуляції газів

  • Послабляємо болти металевою трубки циркуляції вихлопних газів – два з них розташовані знизу, ще два згори.

Відкручуємо болти трубки циркуляції вихлопних газів

  • Відкручуємо два болти кріплення кронштейна EGR.

Відкручуємо болти кріплення кронштейна EGR

  • Зняли кронштейн EGR і сам клапан.

Знімається кронштейн і клапан

  • Після цього відкрився доступ до болтів кріплення перехідника EGR, який прикручений до впускного колектора Деу Матіз.

Відкручуємо болти кріплення перехідника EGR

  • Трохи правіше і нижче від цих болтів викручуємо ще три болти.

Правіше і нижче відкручуємо 3 болти

  • Перевернувши ГБЦ вдалося викрутити  гайки що залишилися і зняти передній кронштейн.

Викручуємо болти кронштейна

  • З боку трамблера знімаємо хомут, що самозатягується.

З боку трамблера знімаємо хомут

  • Після чого знімаємо шланг, яким він був зафіксований.

Від'єднуємо шланг під хомутом

  • Викручуємо гайку кронштейна колектора, яка була прикрита шлангом.

Викручуємо гайку кронштейна

  • З правого боку викручуємо ще одну гайку.

Викручуємо гайку з правого боку

  • Після чого вдалося зняти кронштейн впускного колектора.

Знімається кронштейн колектора

  • Колектор, що повністю відкручений, можна зняти.

Відкручуємо і знімаємо колектор

Відкручуємо фіксатор високовольтних дротів

  • Відкручуємо ще одну гайку, розташовану на корпусі розподільника.

Відкручуємо гайку на корпусі розподільника

  • Підняли ГБЦ на бік, після чого відкрутили усі болти, що залишилися в районі розподільника.

Підіймаємо ГБЦ і відкручуємо болти біля розподільника

  • Корпус розподільника Деу Матіз прикипів, і для його демонтажу довелося використати викрутки.

Зриваємо корпус розподільника

  • По черзі послабляємо фіксувальні гайки.

Послабляємо фіксувальні гайки

  • Після цього викручуємо регулювальні шпильки.

Викручуємо шпильки

  • Відкручуємо болти фіксаторів коромисел.

Відкручуємо фіксатори коромисел

  • Знімаємо фіксатори.

Знімаються фіксатори

  • Позначаємо коромисла, щоб при складанні не поплутати їх місця.

Позначаємо коромисла

  • Витягаємо осі впускних і випускних коромисел, для чого поступово їх проштовхуємо їх убік.

Витягаємо осі коромисел

  • В процесі зняття прибираємо коромисла убік.
  • Розсухарюємо клапана, для чого завдаємо різкого удару через голівку від ключа по тарілці клапана.

Розсухарюємо клапана

  • Як тільки тарілка починає з'їжджати, це означає, що сухар вийшов зі свого посадочного місця.
  • Сухарі можна легко і швидко зібрати за допомогою магніта.

Сухарі збираємо магнітом

  • Знімаємо тарілки клапанів Деу Матіз і пружини.

Знімаються тарілки з клапанів

  • Самі клапана витягаємо з посадочного місця.

Витягаємо клапана

  • За допомогою спеціального інструменту витягаємо маслозйомні ковпачки.

Витягаємо сальники клапанів

  • Опорну пластину розподільного валу відкручуємо за допомогою ударної викрутки – вона зафіксована двома болтами.

Відкручуємо опорну пластину

  • Витягаємо опорну пластину.

Витягаємо опорну пластину

  • Знімаємо розподільний вал.

Витягаємо розподільний вал

  • Очищаємо деталі від забруднення за допомогою очисника для карбюраторів.

Очищаємо деталі

  • У місцях складних забруднень можна використати гравер з м'якою металевою насадкою.

Використовуваний гравер з м'якою металевою насадкою

  • Очищаємо як сам блок ГБЦ, так і клапанні тарілки і пружини.

Очищаємо тарілки і пружини

  • Вставляємо клапан в дриль замість свердла, заздалегідь обмотавши його папером, щоб не пошкодити при затисканні.

Вставляємо клапан в дриль

  • Включаємо дриль на середні обороти і за допомогою ножа акуратно зчищаємо місця сильного забруднення на клапанах Деу Матіз.

Ножем знімається нагар

  • Після очищення необхідно провести притирання клапанів, для чого знадобитися спеціальний інструмент або шматок шланга відповідного діаметру.

Готуємо інструмент або шланг

  • Промазуємо клапан абразивною пастою.

Наносимо на клапан абразивну пасту

  • Після чого ставимо на своє місце і починаємо обертаючі рухи в різні боки.

Ставимо клапан на місце і обертаємо

  • Після притирання серветкою прибираємо залишки мастила з поверхні клапана і посадочного місця.

Прибираємо залишки пасти

  • Для перевірки герметичності встановлюємо клапана на місця, закручуємо свічки запалення.

Закручуємо свічки запалення

  • Далі в місця прилягання клапанів наливаємо керосин – якщо з'являються бульбашки повітря, означає десь немає герметичності і необхідно додатково притерти клапана Деу Матіз.

Заливаємо керосин в площину

  • Повторне притирання проводимо з бронзовою пастою, після чого результат став вже прийнятним. Головне – не забути видалити залишки пасти з поверхонь.

Проводимо притирання з бронзовою пастою

  • Залитий керосин залишився на місці навіть після ночі простою.

Керосин залишився на рівні

  • Заклеюємо внутрішні елементи ГБЦ малярним скотчем.

Заклеюємо порожнини ГБЦ малярним скотчем

  • Після чого очищену від забруднення голівку блоку циліндрів забарвлюємо чорною термостійкою фарбою.

Забарвлюємо ГБЦ термостійкою фарбою

  • Очищаємо розподільний вал від нагару за допомогою рідини для чищення карбюраторів.

Очищаємо розподільний вал

  • Очищаємо перехідник EGR.

Очищаємо перехідник EGR

  • Знімаємо паливну рампу з впускного колектора – вона закріплена двома болтами по краям.

Знімається паливна рампа

  • Користуючись випадком, поки був знятий розподільник, було прийнято рішення замінити термостат.

Заміняємо термостат

  • Для цього відкручуються два болти.
  • Витягаємо старий термостат Деу Матіз.

Витягаємо старий термостат

  • Встановлюємо новий термостат і прикручуємо його на місце.

Ставимо новий термостат

  • У місці з'єднання елементів до ГБЦ знімаємо старі прокладки.

Прибираємо залишки прокладки

  • Отвори клапана EGR були забиті закоксованим нагаром.

Клапан забитий нагаром

  • Спочатку очищаємо його механічним шляхом, використовуючи викрутку, після чого прочищаємо рідиною для чищення карбюратора.

Прочищаємо клапан викруткою

  • Знімаємо малярний скотч з ГБЦ.

Знімається скотч з ГБЦ

  • Залишки фарби в тих місцях, де їх бути не повинно, прибираємо за допомогою серветки, змоченої у бензині.

Витираємо надлишки фарби

  • Старий сальник розподільного валу Деу Матіз прибираємо за допомогою загнутої викрутки.

Знімається старий сальник розподільного валу

  • Очищаємо посадочне місце під сальником.

Очищаємо посадочне місце

  • Встановлюємо новий сальник розподілвалу.

Встановлюємо новий сальник розподільного валу

  • Перед початком складання голівки блоку циліндрів промазуємо усі робочі поверхні монтажною пастою для складання двигуна.

Промазуємо робочі поверхні монтажною пастою

  • Ставимо розподілвал на своє місце, вводячи його акуратно і з обертаючими рухами.

Встановлюємо розподільний вал

  • Встановлюємо на місце опорну пластину.

Ставимо опорну пластину

  • Прикручуємо болти, які фіксую пластину, використовуючи ударну викрутку.

Прикручуємо пластину

  • Встановлюємо сідла від пружин, заздалегідь промазавши їх моторним мастилом.

Встановлюємо сідла і пружини

  • Поверх них встановлюємо маслозйомні ковпачки, використовуючи спеціальний інструмент.

Встановлюємо сальники клапанів

  • Різниця між старими і новими сальниками клапанів Деу Матіз цілком помітна.

Старі і нові сальники клапанів

  • Виставляємо по своїм місцям клапана, стержні яких перед установкою змастили маслом.

Встановлюємо клапана

  • Засухарюємо клапана, для чого використовується спеціальний ключ, що дозволяє притиснути тарілку.

Вдавлюємо тарілку

  • Після притиснення тарілки встановлюємо на місце сухарі.

Встановлюємо сухарі

  • Осі впускних і випускних коромисел промазуємо монтажною пастою.

Змащуємо осі монтажною пастою

  • Після чого встановлюємо їх на місце, в процесі надіваючи коромисла.

Встановлюємо осі на місце

  • Встановлюємо на місця фіксатори коромисел.

Виставляємо фіксатори коромисел

  • Прикручуємо фіксатори.

Прикручуємо фіксатори

  • Звільняємо від скотча отвори впускного колектора Деу Матіз.

Знімається скотч з отворів впускного колектора

  • Ставимо на впускний колектор нову прокладку.

Ставимо нову прокладку впускного колектора

  • Після чого встановлюємо його на місце і прикручуємо.

Встановлюємо впускний колектор

  • Встановлюємо паливну рампу, яка окрім чищення ще була і забарвлена в жовтий колір.

Встановлюємо паливну рампу

  • Встановлюємо кронштейн впускного колектора з кріпленням для шланга.

Встановлюємо кронштейн впускного колектора

  • Знімаємо стару прокладку на дросельній заслінці, після чого очищаємо посадочне місце від бруду.

Знімається стара прокладка дросельної заслінки

  • Встановлюємо нову прокладку, заздалегідь продувши посадочне місце стислим повітрям.

Встановлюємо нову прокладку дросельної заслінки

  • Замінили прокладку і на місці установки розподільника.

Замінили прокладку розподільника

  • Після чого на місце встановили і сам розподільник.

Встановлюємо розподільник

  • Встановлюємо другий кронштейн колектора Деу Матіз.

Встановлюємо другий кронштейн колектора

  • Ретельно фіксуємо деталь болтами.
  • Встановлюємо нову прокладку під перехідник EGR.

Встановлюємо нову прокладку під перехідник EGR

  • Після чого також ставимо на місце і сам перехідник і прикручуємо його до колектора.

Встановлюємо перехідник

  • Встановлюємо металеву трубку рециркуляції вихлопних газів.

Встановлюємо трубку рециркуляції

  • Після цього встановлюємо і сам клапан EGR.

Ставимо клапан EGR

  • Далі ставимо другий клапан і кронштейн з датчиком.

Ставимо другий клапан

  • Встановлюємо на місце блок дросельної заслінки.

Встановлюємо дросельну заслінку

  • Підключаємо усі шланги, які раніше були зняті з дроселя і фіксуємо хомутами.

Підключаємо шланги

  • Вдалося витягнути і розподільник запалення, який був очищений від забруднень і встановлений на місце.

Знімається і очищаємо розподільник запалення

  • Випускний колектор Деу Матіз був очищений від бруду і залишків старої прокладки.

Знімається стара прокладка випускного колектора

  • Встановили нову прокладку.

Ставимо нову прокладку випускного колектора

  • Ставимо на місце і прикручуємо випускний колектор.

Встановлюємо випускний колектор

  • Встановлюємо голівку блоку циліндрів на місце.

Таким чином можна провести комплексне обслуговування ГБЦ із заміною розхідників. При цьому особливу увагу необхідно приділити стану маслозйомних ковпачків, від яких багато в чому залежить правильність функціонування двигуна надалі.

Розкажіть друзям

» Всі новини


Лідери продажів - популярні автозапчастини в магазині "Шеві-Авто"

267300-Genuine

618

96535425-PH (OEM)

1051

96959997-PARTS MALL (KOREA)

297

90412277-ShinHan

125

96350674-OEM (Korea)

267

96353151-PARTS MALL (Korea)

786

96234922-GM (Korea)

8

94580614-GM (Korea)

217

95015329-GM (Korea)

981

96650541-OEM (Korea)

614

96183113-HAN (Korea)

169

96473698-GM (Korea)

2634

25180907-Daejin (Korea)

419

96550797-Genuine

322

96350168-HNH (Korea)

278

/01262-FEBI (Germany)

607

96305387-Startech (Poland)

284

90336039-KAP (Korea)

126

96205679-GM

29

96175641-GM (Korea)

114

96316525-CH

263

93741472-Koreastar (Korea)

117

96489856-Onnuri (Wonil) (Korea)

107

96391433-Koreastar (Korea)

79

96303262-FSO

586

95028604-General Motors

287

96276357-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

637

94501291-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

30

96859269/96408135-GENERAL MOTORS

397

96985327-GM Узбекистан

561

96649137-GM

983

7848737

848

96610297-General Motors

2009

94535940-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

29

96227422-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

791

96800086-OEM

839

96586887-KONNER

841

95015324-Yangji( Korea)

124

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна маслозйомних ковпачків Деу Матіз 0.8, притирка клапанів"

Відгуки: 0




Оцініть статтю:
.