Одним з елементів додаткового устаткування в салоні Деу Ланос являється годинник, який вбудований в торпедо. Їх наявність дозволяє визначати час, а відповідно, встановлювати відповідний для себе швидкісний режим, щоб в потрібний момент дістатися до пункту призначення.
Проте з часом з годинником можуть виникнути певні складнощі. Наприклад, вони перестають працювати зовсім або порушується їх кріплення, через що виникає необхідність дістатися до механізму кріплення або проводки блоку.
Багато автовласників в таких випадках просто відмовляються від подальшого використання годинника або відкладають їх ремонт на пізніший термін. Це пов'язано з тим, що для відновлення роботи годинника потрібно їх демонтаж, а це досить складний і трудомісткий процес.
Відновлюємо кріплення годинника Деу Ланос
Найімовірніше із-за сильного натиснення ушкодилося кріплення годинника, і він почали бовтатися. При цьому вони цілком нормально функціонують, але з'явився неприємний звук в процесі їзди, що проявляється у вигляді деренчання і постукування.
Складність ремонту полягає в тому, що для його виконання потрібно буде проводити розбирання частини центральної панелі, а також корпусу приладовій панелі. Інакше дістатися до блоку годинника просто не вийде.
Щоб відновити нормальне розташування годинника і вирішити інші проблеми виконуємо такі дії:
- Висуваємо підсклянник Деу Ланос.
- Знімаємо рамку магнітоли, для чого досить потягнути її на себе – зафіксована рамка за допомогою защіпок.
- Відкручуємо болти кріплення магнітоли і шахти, а також один болтик, розташований поряд з верхнім болтом кріплення магнітоли.
- Витягаємо магнітолу з шахтою, робимо це акуратно, щоб не пошкодити проводку, відключаємо фішку і прибираємо блок убік.
- Також варто від'єднати штекер і антену, оскільки довжина дроту не дозволяє прибрати магнітолу досить далеко, щоб вона не заважала.
- Відкручуємо два гвинти, які фіксують блок управління кліматом.
- Розхитуємо і тягнемо на себе блок управління клімат-контроля, прибираємо його трохи убік.
- Видавлюємо пластикову вставку в районі коректора фар Деу Ланос.
- Відключаємо фішку проводки і прибираємо вставку убік.
- Якщо на автомобілі встановлене ГБО, то проштовхуємо вставку з фішкою проводки ГБО всередину.
- Відкручуємо 4 гвинти кріплення панелі.
- Якщо кріплення вже зламані, то можна використати шайбу щоб хоч якось зафіксувати панель.
- Підчіплюємо панель, для чого тягнемо трохи її на себе.
- Відключаємо фішки проводки аварійки і додаткового протитуманного ліхтаря.
- Ще два болти кріплення розташовані в козирку приладової панелі Деу Ланос, їх також необхідно відкрутити.
- Знімаємо панель і прибираємо її убік, після чого можна буде проводити подальші роботи.
- Фішки проводки відключаються досить легко – досить просунути руку, натиснути на фіксатори і потягнути трохи на себе.
- Знаходимо блок годинника на знятій панелі.
- Натискаємо на фіксатори блоків аварійки і ліхтаря і виштовхуємо їх вперед, щоб вони не заважали при подальшому ремонті.
- Витягаємо годинник зі свого посадочного місця.
- До речі, попутно можна усунути проблему з неробочим підсвічуванням частини приладової панелі.
- Відкручуємо 4 болти кріплення панелі приладів Деу Ланос.
- Трохи висуваємо приладову панель на себе і відключаємо фішки проводки.
- Витягаємо приладову панель.
- Перевіряємо фішки проводки, які підключалися до приборки.
- Перевертаємо панель і знаходимо необхідну лампочку.
- Викручуємо стару, неробочу лампочку.
- На її місце встановлюємо нову, яка є.
- Встановлюємо приладову панель на місце, не забуваючи при цьому підключити фішки проводки.
- Перевіряємо працездатність – тепер уся панель добре підсвічує.
- Також є проблеми з підсвічуванням блоку управління кліматом Деу Ланос.
- За допомогою пінцета витягаємо старі лампочки, після чого ставимо нові – лампочки невеликі, так що доведеться робити все акуратно.
- Перевіряємо працездатність нової лампи – увесь блок клімату підсвічує рівномірно.
- Приклеюємо годинник за допомогою супер-клея.
- Після чого проводимо зворотне складання, орієнтуючись при цьому на місця кріплення магнітоли і шахти.
- Перевіряємо працездатність усіх елементів.
Таким чином вдалося відновити кріплення годинника на своєму місці. Важливо не перетягувати болти в процесі складання, оскільки кріплення досить крихкі і можуть легко зламатися.