Пн-Пт 8:50-19:00 / Сб 9:00-16:00
RU | UA
Кошик
Ви вибрали: 0 товарів

Заміна радіатора пічки на Деу Нексія n150

06.01.2021 | Nexia

Комфортна температура в салоні автомобіля в холодний час забезпечується завдяки установці радіатора пічки і ряду додаткових комплектуючих, які забезпечують подання теплого повітря в салон. Проте з часом виникає необхідність в проведенні обслуговування блоку.

Радіатор печі

Важливо помітити, що проблеми з радіатором пічки на Деу Нексія виникають приблизно кожні 4-5 років після його заміни. В окремих випадках цей часовий період може відрізнятися у будь-яку із сторін.

При цьому радіатор отоплювача вбудований в систему охолодження автомобіля так, щоб була можливість максимально швидко почати процес нагрівання салону.

Інші зачастини Деу Нексія від яких залежить ефективність обігріву салону крім робочого стану радіатора:

  • Блок клімат-контроля, головним призначенням якого є регуляція температури і напряму повітряного потоку, що подається. Подібні зміни стають можливими завдяки зміні об'єму антифризу, що подається в радіатор печі, або швидкості, з якою обертається вентилятор.
  • Вентилятор, який нагнітає повітря на радіатор і далі в салон після нагрівання.
  • Патрубки печі Деу Нексія, що йдуть до радіатора. Патрубка два – подання нагрітої рідини і відведення захололої. 
  • Система повітропроводів, призначених для подання нагрітого повітря в салон автомобіля.
  • Заглушка печі – відповідає за відкриття або закриття (у тому числі часткове) повітропроводів.

Вентилятор печі

Радіатор печі, по суті, є типовим теплообмінником, який складається з ряду паралельно розташованих трубок і пластин. Подібний конструктивний хід дає можливість максимально збільшити площу зіткнення розігрітих поверхонь з повітрям.

Також в конструкції радіатора печі є спеціально відведений блок, що дозволяє забезпечувати розворот потоку охолоджувальної рідини і подальше виведення в систему охолодження.

Враховуючи те, що на радіаторі Деу Нексія трубки подання і відведення рідини розташовані з одного боку, то можна стверджувати про установку на цій моделі дворядного радіатора.

Дворядний радіатор

На самому радіаторі трубки можуть бути як круглими, так і плескатими. Виготовлення деталі відбувається так, щоб забезпечити максимальні показники тепловіддачі комплектуючої.

Велике значення на тривалість терміну експлуатації радіатора має матеріал виготовлення. Для цієї деталі сьогодні використовуються два варіанти – мідь і алюміній. При цьому у кожного з них є як сильні, так і слабкі сторони і їх необхідно враховувати, підбираючи нову комплектуючу.

Серед особливостей алюмінієвих радіаторів Деу Нексія можна виділити такі:

  • Відносно невелика вартість.
  • Невелика тепловіддача, що вдається компенсувати тільки шляхом збільшення кількості пластин, встановлених на блоці.
  • Легко можна придбати.
  • Практично не піддається ремонту, у разі проблем вирушає на переплавку. 
  • Алюміній піддається окисленню, міра якого хоч і невелика, але здатна помітно понизити і без того невелику тепловіддачу, через що погіршає ефективність роботи печі.
  • Низькоякісний антифриз може привести до швидкого руйнування радіатора і утворення дір в нім, що спричинить необхідність заміни.

Алюмінієвий радіатор

Деякі особливості мають і мідні радіатори:

  • Досить висока ціна таких деталей.
  • Помітно вище тепловіддача.
  • Може бути відремонтований, зокрема відзначається можливість проведення пайки.
  • Стійкі до агресивного хімічного середовища, властивого для таких деталей.
  • Відзначаються проблеми з купівлею таких деталей, оскільки вони практично не представлені у продажу.

Проблеми з радіатором можуть виникати з різних причин, і далеко не завжди для їх вирішення потрібне проведення заміни. Проте деякі з них надалі все-таки потребують виконання заміни радіатора отоплювача Деу Нексія:

  • Попадання в систему повітря і утворення повітряних пробок. Головні причини – порушення герметичності системи або помилки, допущені при заміні охолоджувальної рідини. Зрештою піч починає гріти слабкіше або не гріє зовсім.
  • Засмічення трубок радіатора із-за утворення осаду і накипу. Це явище особливо характерно при використанні антифризу низької якості або води. У випадку з останньою можливо і додаткове утворення корозії, що ще більше скоротить термін служби радіатора.
  • Утворення окислювальних процесів на радіаторі з алюмінію, що помітно знижує площу контакту з повітрям, а надалі можливе порушення герметичності системи. 
  • Засмічення сотів в результаті осідання пилу, сміття або попадання жирних речовин на поверхню деталі. Це веде до зниження тепловіддачі, а як результат – ефективності роботи печі.

Засмічений радіатор

При цьому можна зіткнутися з ситуацією, коли піч Деу Нексія гріє досить слабо, а з радіатором все гаразд. Відповідно, необхідно звернути увагу і на інші елементи, від яких прямо або побічно залежить робота печі:

  • Термостат. Його може заклинити в закритому або відкритому положенні. У першому випадку піч грітиме досить добре, але виникне проблема зі швидким перегріванням двигуна, оскільки антифриз ефективно не остигатиме. У другому випадку піч прогріватиметься слабо, як і двигун – на це знадобиться досить багато часу.
  • Салонний фільтр. З часом він засмічується і втрачає можливість пропускати достатню кількість повітря, у тому числі теплого. Міняти його краще раз на рік або частіше. 
  • Вентилятор печі. Можуть зношуватися його окремі елементи датчики, проводка чи інше, через що не подається достатня кількість повітря.
  • Блок клімат-контроля. Може порватися трос або статися інша поломка, через що команди, віддані водієм, не виконуватимуться.

Термостат

Попри те, що проблеми в роботі печі не завжди пов'язані з радіатором, виключати цей блок не варто. Зокрема, на проблеми саме в цьому елементі можуть вказувати такі чинники:

  • Піч практично не працює або нагріває повітря слабо.
  • Поява сильного запаху антифризу в салоні авто після включення печі.
  • Поява калюжі з антифризу в салоні Деу Нексія.
  • Великі втрати антифризу, що помітно при контролі рівня в розширювальному бачку.

Для продовження терміну служби радіатора печі необхідно заливати в систему охолодження тільки якісну охолоджувальну рідину, періодично здійснювати чищення системи із застосуванням спеціальних засобів, а також проводити обслуговування авто або відвідувати СТО.

Проведення заміни радіатора печі Деу Нексія без зайвих проблем

Проблема із заміною радіатора отоплювача полягає в тому, що розташований він у важкодоступному місці. Для виконання робіт доведеться розбирати частину торпедо, що досить трудомістко і вимагає деяких навичок.

Доведеться розбирати торпедо

Заздалегідь необхідно придбати новий радіатор і підготувати його до установки. Також слід потурбуватися про те, щоб був запас якісного антифризу, який після завершення робіт буде залитий в систему охолодження.

Готуємо заздалегідь новий радіатор

Далі виконуємо такі дії:

  • Відсовуємо до упору переднє пасажирське сидіння.

Відсовуємо пасажирське сидіння

  • Відкручуємо і знімаємо водійське сидіння Деу Нексія.

Знімається водійське сидіння

  • При знятті водійського сидіння важливо не відірвати дріт, розташований під ним, оскільки він відповідає за передачу даних про те, чи пристебнутий водій. Дріт відключається від фішки досить легко – головне не забути зробити це.

Відключаємо фішку під водійським сидінням

  • Викручуємо болти у бічній частині центральної консолі.

Викручуємо болти у бічній частині консолі

  • Знімаємо рамку блоку магнітоли, клімату і кармашика.

Знімається рамка блоку магнітоли

  • Витягаємо магнітолу зі свого посадочного місця.

Витягаємо магнітолу

  • Робимо це акуратно, щоб не пошкодити дроти.
  • Від'єднуємо фішку проводки і штекер від магнітоли.

Від'єднуємо проводку від магнітоли

  • Відкручуємо 4 саморіза якими фіксується металевий каркас блоку магнітоли Деу Нексія.

Відкручуємо кріплення каркаса

  • Після чого тягнемо каркас на себе – стежимо за тим, щоб ніде не зачепилися дроти.

Витягаємо каркас стежачи за дротами

  • Звільняємо трос блоку клімат-контролю.

Знімається трос клімату

  • Підчіплюємо блок плоскою викруткою і тягнемо його на себе.

Витягаємо блок клімату

  • Від'єднуємо від блоку дроти і вакуумні шланги, заздалегідь запам'ятавши порядок їх підключення.

Від'єднуємо від блоку проводку

  • Викручуємо саморізи пластикової панелі консолі.

Відкручуємо саморізи панелі

  • Викручуємо 2 саморіза в задній частині центральної консолі – для чого і потрібно зняття сидіння, оскільки по-іншому дістатися до них практично неможливо.

Відкручуємо кріплення в задній частині консолі

Знімається центральна консоль

  • Зсередини на кожзамі буде хомут, який необхідно послабити. Також він може бути замінений на стягування або дріт якщо раніше вже проводилося зняття кожуха.

Знімається хомут у внутрішній частині

  • Відключаємо проводку прикурювча, яка йде до центральної консолі Деу Нексія. Робити це краще ближче до торпедо.

Відключаємо проводку прикурювача

  • Знімаємо грати з центральних повітропроводів.

Знімаються грати повітропроводу

  • Відкручуємо саморізи, що утримують сопло повітропроводу.

Відкручуємо кріплення сопла

  • Тягнемо на себе і витягаємо сопло повітропроводу.

Витягаємо сопло

  • Викручуємо 2 саморіза, які розташовані трохи нижче демонтованої магнітоли, а також один саморіз на бічній стінці торпедо (зліва від ніг пасажира).

Викручуємо саморізи в районі знятої магнітоли

  • Також відкручуємо 2 саморіза з лівого боку від центральної консолі.

Відкручуємо саморізи з лівого боку панелі

  • Необхідно викрутити і 2 саморіза, розташованих за рульовим колесом автомобіля.

Відкручуємо саморізи за кермом

  • Відкручуємо саморізи підрульового кожуха.

Відкручуємо підрульовий кожух

  • Знімаємо підрульовий кожух. Робити це необхідно акуратно, щоб не пошкодити місця кріплень – деякі проблеми можуть виникнути в районі замочної щілини.

Знімається кожух

Відсовуємо рамку панелі приладів

  • Під рамкою розташований саморіз, який необхідно викрутити.

Викручуємо саморіз під рамкою

  • Це дозволить зрушити убік нижню пластикову накладку.

Відсовуємо пластикову накладку

  • Після чого можна буде відкрутити саморіз, що утримує центральну консоль.

Відкручуємо саморіз під накладкою

  • Знімаємо пластик з центральної частини торпедо.

Знімається пластик з центру торпедо

  • Для зняття металевої основи голівкою на 10 відкручуємо 2 болти, розташованих в нижній частині.

Відкручуємо 2 болти кріплення металевого каркаса

  • Згори основа додатково закріплена 2 саморізами, які також необхідно викрутити.

Згори викручуємо 2 саморіза

Відкручуємо болти кронштейна

  • Знімаємо металевий каркас і прибираємо його убік – важливо при складанні правильно встановити його на місце, щоб не виникло проблем з проміжками пластикових елементів.

Знімається металевий каркас

  • Відкручуємо болти і знімаємо сполучний пластиковий корпус.

Знімається сполучний пластиковий корпус

  • Прибираємо убік вакуумні шланги і дроти Деу Нексія, щоб вони не заважали подальшим роботам.

Прибираємо у бік дроти і шланги

  • Відгинаємо металеві кріплення і знімаємо пластиковий корпус.

Відгинаємо кріплення і знімаємо корпус

  • Додатково він закріплений саморізом, який заздалегідь необхідно викрутити.

Викручуємо додаткові кріплення

  • Голівкою на 7 викручуємо болти кріплення пластикового захисту радіатора печі.

Відкручуємо болти кріплення захисту радіатора

  • Ще одні болт розташований по центру захисту, а також у виїмці в нижній частині – дістати його важко, знадобиться дуже коротка викрутка або г-образний невеликий ключ.

Частина болтів у важкодоступних місцях

  • Знімаємо захист, для чого досить трохи потягнути його вниз, після чого на себе.

Знімається захист радіатора печі

  • Прибираємо сміття, яке скупчується на дні захисного кожуха.

Прибираємо сміття із захисту

  • Викручуємо болти кріплення радіатора печі Деу Нексія.

Відкручуємо радіатор

  • Зливаємо антифриз з системи охолодження.
  • Ставимо машину на яму або на естакаду. Якщо такої можливості немає, то підводимо авто з боку водія за допомогою домкратів.

Забезпечуємо доступ до патрубків

  • Послабляємо хомути на патрубках, що йдуть до радіатора печі.

Послабляємо хомути і знімаємо патрубки

  • Після чого знімаємо патрубки з трубок радіатора.
  • Старий радіатор усередині забитий іржею, так що нормально він вже працювати не міг.

Радіатор забитий

  • При виборі нового радіатора звертайте увагу на наявність кріплень, щоб надалі не довелося приробляти їх самостійно з підручних засобів.

Оглядаємо новий радіатор

  • Утепляємо новий радіатор по ребрах, використовуючи для цього поролон з самоклейкою.

Утепляємо новий радіатор

  • Встановлюємо новий радіатор печі Деу Нескія на своє місце і фіксуємо його.

Встановлюємо новий радіатор

  • Одягаємо патрубки на трубки радіатора і затягуємо хомути.

Одягаємо патрубки і затягуємо хомути

  • Заливаємо антифриз і перевіряємо систему на предмет наявності течі до проведення складання металевих і пластикових елементів.
  • Проводимо зворотне складання автомобіля.

Проводимо зворотне складання авто

Таким чином можна провести процес заміни радіатора печі. Спеціальні інструменти для цього не знадобляться, проте об'єм робіт досить переконливий, а їх виконання вимагає наявності певних навичок.

Розкажіть друзям

Радіатор пічки ДЕУ НЕКСІЯ

/03059812-Genuine

1086

96148970-Bosung (Korea)

148

96179610-Geun Young (Korea)

127

D60002TT-Termotec (Poland)

1416

3059812-Genuine

1034

76511

1642

03059812-10-GROG

1115

LRh DWEs94312-Luzar

2136

96462337-BOSUNG

153

000118793-LUZAR

464

96148970-GENERAL MOTORS

476

3059812-GM Узбекистан

928

03059812-NISSENS

1795

96462337-GENERAL MOTORS

202

3059812-EuroEx

928

96179610-GENERAL MOTORS

350

96462337-Made in UA

116

3059812-CRB

1183

LRhDWEs94312-Luzar

2136

96179610-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

408

96179610-GEUN YOUNG

146

96462337-Bosung (Korea)

153

42359503-GM Uzbekistan

3034

76511-Nissens

1642

42359503-General Motors Uzbekistan

3034

42359503-General Motors

3034

» Всі новини


Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна радіатора пічки на Деу Нексія n150"

Відгуки: 1


Валерій

Радіатор пічки купував бренду EvroEx в цьому магазині, відправили мені за 1 день, досить високої якості




Оцініть статтю:
.