Пн-Пт 8:50-19:00 / Сб 9:00-16:00
RU | UA
Кошик
Ви вибрали: 0 товарів

Тече масло з під голівки Авео, Ланос 1.5. Чому треба ставити прокладку ГБЦ з мідним кільцем

Для коректної роботи двигуна важливим є стан усіх його конструктивних елементів. При цьому в півторалітрових двигунах Шевроле Авео і Деу Ланос можна зіткнутися з однією поширеною проблемою – пробій прокладки голівки блоку циліндрів.

Прокладка ГБЦ

Ця запчастина виконує функцію герметизації і розташовується між двома основними елементами силового агрегату – блоком циліндрів і ГБЦ. Наявність цієї прокладки дозволяє уникати витікання масла, а також його змішування з охолоджувальною рідиною, яка циркулює по спеціальних каналах.

Варто відмітити, що на прокладку впливає ряд негативних чинників, які частенько і призводять до виникнення певних проблем:

  • Різкі температурні коливання і робота в умовах високих температур.
  • Дія агресивних хімічних речовин, які міститися в технічних рідинах – маслі і антифризі.
  • Помилки, допущені у момент установки нової прокладки або обробки поверхонь ГБЦ і блоку циліндрів Шевроле Авео.

Місце прогорання прокладки

За наявності проблем з прокладкою ГБЦ єдиним правильним рішенням стане заміна комплектуючої на нову. Відновити функціонал деталі якимсь способом не представляється можливим.

Переважно проблеми з прокладкою ГБЦ можна визначити при проведенні візуального огляду, а також за деякими непрямими ознаками. Зокрема, на наявність несправності на цій ділянці можуть вказувати такі чинники:

  • Вихід газів з-під голівки блоку циліндрів, що частенько супроводжується характерним звуком.
  • Регулярне перегрівання силового агрегату навіть при незначній тривалості експлуатації авто.
  • Антифриз швидко міняє свій колір навіть при проведенні регулярної заміни і промивання системи. 
  • За відсутності яких-небудь ознак течі відбувається швидке зниження рівня антифризу в розширювальному бачку Шевроле Авео.
  • Колір вихлопу змінюється, стає білим.
  • Утворюються бульбашки газу в розширювальному бачку охолоджувальної системи.
  • Збільшується рівень масла в картері двигуна, досягаючи нехарактерних для автомобіля відміток.
  • З'являються перебої в роботі циліндрів, можливо троїння двигуна, втрата потужності і динаміки, плаваючі холості обороти.

Виникають проблеми в роботі циліндрів

Якщо своєчасно не усунути проблему, то досить скоро можна зіткнутися з такими неприємностями:

  • Антифриз починає потрапляти в масляну систему або камеру згорання.
  • Масло просочується в систему охолодження автомобіля.
  • Попадання вихлопних газів в систему охолодження.

При продовженні експлуатації автомобіля з пошкодженою прокладкою ГБЦ можливі серйозні проблеми з двигуном, системою охолодження і рядом інших блоків авто.

Заміна прокладки ГБЦ Шевроле Авео – важливість вибору прокладки з мідним кільцем

Проблема проявилася дуже характерно – з-під голівки ГБЦ почало гнати масло. Відповідно, виникла необхідність в проведенні заміни прокладки, яку, мабуть пробило. Особливо ця проблема характерна для автомобілів, на яких стоїть заводська прокладка.

З'явилася теча з-під ГБЦ

Виконуємо такі дії:

  • Готуємо автомобіль до виконання робіт.
  • Знімається випускний колектор. Після цього проблема з протікаючою прокладкою стає очевиднішою.

Знімається випускний колектор

  • Далі проводиться розбирання авто. Зокрема, демонтуємо голівку блоку циліндра Шевроле Авео.

Знімається ГБЦ

  • Однією з теорій, чому пропускає прокладка, полягає в досить посередньому фрезеруванні блоку. Дійсно, якість обробки залишає бажати кращого, але проблема не в цьому.

Заводське фрезерування

  • Більше того, не варто точково намагатися виправити ситуацію, шліфувати окремі ділянки – таким чином утворюється невелика, практично непомітна яма, яка надалі реально може стати джерелом великих проблем.

Ямка при точковій шліфовці

  • При установці на заводі використовується проста прокладка. У районі масляного каналу є тільки герметик, і усе – більше ніяких зміцнюючих елементів більше немає. Така прокладка не здатна довго витримувати навантаження, особливо в районі підвищеного навантаження – як результат, утворюється теча.

Заводська прокладка

  • Краще віддавати перевагу прокладці зі встановленим мідним кільцем в районі масляного каналу. Воно забезпечує додаткову жорсткість і дозволяє істотно збільшити термін експлуатації прокладки ГБЦ Шевроле Авео.

Прокладка з мідним кільцем

  • Було прийнято рішення провести фрезерування поверхні ГБЦ. Зняли 0,15 міліметрів. Можна було б зняти і менше, просто прибравши заводські дефекти. Проте в районі масляного каналу при знятті меншої товщини залишається незначна ямка, прибрати яку можна тільки при ретельній обробці поверхні.

Фрезеруємо ГБЦ

  • Варто відмітити, що ГБЦ на Авео ходить значно довше, ніж у того ж Ланоса. Пов'язано це з тим, що на останньому встановлені клапана 7 мм, вони важчі. Клапан на першому всього 6 мм, він легший, що дозволяє продовжити термін експлуатації ГБЦ і ряду інших елементів, що наприклад, направляючих.

Клапана Авео і Ланос

  • Очищаємо і знежирюємо поверхню ГБЦ, після чого встановлюємо прокладку.
  • Проводимо зворотне складання автомобіля і перевіряємо роботу двигуна, а також відсутність нової течі в районі прокладки.

Проводимо складання авто

Таким чином можна досить швидко усунути проблему з течею масла, а також провести доопрацювання ГБЦ, що дозволить на довго позбавитися від повторного виникнення поломки в цьому місці.

Розкажіть друзям

» Всі новини


Лідери продажів - популярні автозапчастини в магазині "Шеві-Авто"

267300-Genuine

618

96535425-PH (OEM)

1051

96959997-PARTS MALL (KOREA)

297

90412277-ShinHan

125

96350674-OEM (Korea)

267

96353151-PARTS MALL (Korea)

786

96234922-GM (Korea)

8

94580614-GM (Korea)

217

95015329-GM (Korea)

981

96650541-OEM (Korea)

614

96183113-HAN (Korea)

169

96473698-GM (Korea)

2634

25180907-Daejin (Korea)

419

96550797-Genuine

322

96350168-HNH (Korea)

278

/01262-FEBI (Germany)

607

96305387-Startech (Poland)

284

90336039-KAP (Korea)

126

96205679-GM

29

96175641-GM (Korea)

114

96316525-CH

263

93741472-Koreastar (Korea)

117

96489856-Onnuri (Wonil) (Korea)

107

96391433-Koreastar (Korea)

79

96303262-FSO

586

95028604-General Motors

287

96276357-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

637

94501291-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

30

96859269/96408135-GENERAL MOTORS

397

96985327-GM Узбекистан

561

96649137-GM

983

7848737

848

96610297-General Motors

2009

94535940-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

29

96227422-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

791

96800086-OEM

839

96586887-KONNER

841

95015324-Yangji( Korea)

124

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Тече масло з під голівки Авео, Ланос 1.5. Чому треба ставити прокладку ГБЦ з мідним кільцем"

Відгуки: 2


Генадий

отлично, все сделали по вашей инструкции


Леонид

Все понятно,но вот бы понимать на сколько это панацея поможет и почему возникает эта проблема.Спасибо за статью!)




Оцініть статтю:
.