Щоб двигун автомобіля працював стабільно важливо дотримання певного тиску в циліндрах. Інакше кажучи – повинна зберігатися компресія, рівень якої визначає виробник двигуна.
Якщо ж з якоїсь причини зникає компресія, то силовий агрегат Деу Ланос не працюватиме стабільно. Є висока вірогідність і того, що мотор просто не заведеться.
На наявність проблем з компресією можуть вказувати такі чинники:
При цьому такі відхилення в роботі авто можуть вказувати і на інші проблеми, так що не завжди вдається вчасно встановити джерело неполадок. Оптимальним рішенням буде проведення виміру компресії, що і дозволить встановити проблемну ділянку.
Серед головних причин втрати компресії Деу Ланос можна виділити такі:
Одним з найвразливіших місць при цьому є прокладка ГБЦ. Часто саме цей елемент ущільнювача призводить до втрати компресії в результаті прогорання між циліндрами. Особливо така ситуація стає вірогідною у разі перегрівання двигуна.
В процесі експлуатації автомобіля виникла проблема, пов'язана з пропажею компресії в 3 і 4 циліндрах. Встановити це вдалося шляхом проведення відповідних вимірів. Також можна перевірити це по звуку, продуваючи систему компресором.
Щоб встановити місце виникнення проблеми проводимо демонтаж ГБЦ. Реально виявилось, що проблема в прокладці, яка прогоріла між 3 і 4 циліндром. Це добре помітно навіть візуально.
По-хорошому окрім підготовки ГБЦ до установки нової прокладки також необхідно обробити і поверхню блоку циліндрів. На нім, в місці пробою прокладки, також слід провести фрезерування, оскільки утворилася невелика виїмка. Якщо цього не зробити, то незабаром можливі нові проблеми з прокладкою.
Найімовірніше при перегріванні двигуна утворилася тріщина в прокладці ГБЦ Деу Ланос. Далі вона поступово прогорала в цьому місці і зрештою вийшла проблема з втратою компресії.
Перегрівання сталося із-за гниття металевого фланця в районі помпи. З часом він гниє і лопається, охолоджувальна рідина починає витікати, через що двигун і не охолоджується належним чином.
Далі проводиться очищення блоку і ГБЦ, заміна прокладки. Після цього здійснюється зворотне складання двигуна і перевірка його працездатності. В даному випадку робота силового агрегату відновлена повною мірою.
Таким чином вихід з ладу прокладки ГБЦ привів до необхідності проведення серйозного ремонту двигуна.
Лідери продажів - популярні автозапчастини в магазині "Шеві-Авто"
96325192-GM (Korea) нов. накл. с голограммой
96497773-CRB
52474373-GM (Korea) нов. накл. с голограммой
tr-14943-Made in UA
96415010-1-KOREA
96180859-GM (Korea) нов. накл. с голограммой
13501712-General Motors
96177604-Elprom-Elhovo