Пн-Пт 8:50-19:00 / Сб 9:00-16:00
RU | UA
Кошик
Ви вибрали: 0 товарів

Пропала компресія Деу Ланос в 3 і 4 циліндрі, прогоріла прокладка між циліндрами

14.01.2021 | Lanos

Щоб двигун автомобіля працював стабільно важливо дотримання певного тиску в циліндрах. Інакше кажучи – повинна зберігатися компресія, рівень якої визначає виробник двигуна.

Прокладка ГБЦ

Якщо ж з якоїсь причини зникає компресія, то силовий агрегат Деу Ланос не працюватиме стабільно. Є висока вірогідність і того, що мотор просто не заведеться.

На наявність проблем з компресією можуть вказувати такі чинники:

  • Двигун заводиться важче, не завжди з першого разу.
  • Нестабільна робота силового агрегату при їзді, а також на холостому ходу.
  • Істотне збільшення споживання палива.
  • Перебої в роботі циліндрів, двигун троїть.
  • Можливе підвищення тиску в патрубках охолоджувальної системи.

При цьому такі відхилення в роботі авто можуть вказувати і на інші проблеми, так що не завжди вдається вчасно встановити джерело неполадок. Оптимальним рішенням буде проведення виміру компресії, що і дозволить встановити проблемну ділянку.

Двигун в маслі

Серед головних причин втрати компресії Деу Ланос можна виділити такі:

  • У конструкції випускного клапана з'явилися тріщини, що найчастіше пов'язане з сильним зносом. 
  • Випускний клапан недостатньо щільно прилягає, через що відбувається витік в місці зіткнення клапана з сідлом.
  • Ушкодження або механічний знос сідла клапана або його повне руйнування.
  • Пробій прокладки голівки блоку циліндра. Процес може бути викликаний природним зносом, попаданням сміття на поверхні місця установки прокладки, перегріванням двигуна. У випадку з останнім чинником допускається також деформація безпосередньо ГБЦ і блоку циліндрів.
  • При перегріванні двигуна Деу Ланос відбувається утворення задир на циліндрі. 
  • Знос циліндропоршневої групи.
  • Знос впускного клапана.
  • У одному або більше циліндрах, а також на поршнях, могли утворитися тріщини.
  • На кільцях ущільнювачів поршнів і сальниках утворюється нагар, що призводить до зниження тиску в системі.
  • Збої в роботі газорозподільного механізму.
  • Обрив ременя ГРМ, що надалі могло привести до загину клапанів.

Нагар на циліндрах

Одним з найвразливіших місць при цьому є прокладка ГБЦ. Часто саме цей елемент ущільнювача призводить до втрати компресії в результаті прогорання між циліндрами. Особливо така ситуація стає вірогідною у разі перегрівання двигуна.

Наслідки прогару прокладення ГБЦ Деу Ланос і її заміна

В процесі експлуатації автомобіля виникла проблема, пов'язана з пропажею компресії в 3 і 4 циліндрах. Встановити це вдалося шляхом проведення відповідних вимірів. Також можна перевірити це по звуку, продуваючи систему компресором.

Пропала компресія в 3 і 4 циліндрах

Щоб встановити місце виникнення проблеми проводимо демонтаж ГБЦ. Реально виявилось, що проблема в прокладці, яка прогоріла між 3 і 4 циліндром. Це добре помітно навіть візуально.

Знімається ГБЦ

По-хорошому окрім підготовки ГБЦ до установки нової прокладки також необхідно обробити і поверхню блоку циліндрів. На нім, в місці пробою прокладки, також слід провести фрезерування, оскільки утворилася невелика виїмка. Якщо цього не зробити, то незабаром можливі нові проблеми з прокладкою.

Необхідно фрезерувати блок

Найімовірніше при перегріванні двигуна утворилася тріщина в прокладці ГБЦ Деу Ланос. Далі вона поступово прогорала в цьому місці і зрештою вийшла проблема з втратою компресії.

Місце ушкодження прокладки

Перегрівання сталося із-за гниття металевого фланця в районі помпи. З часом він гниє і лопається, охолоджувальна рідина починає витікати, через що двигун і не охолоджується належним чином.

Місце установки фланця

Далі проводиться очищення блоку і ГБЦ, заміна прокладки. Після цього здійснюється зворотне складання двигуна і перевірка його працездатності. В даному випадку робота силового агрегату відновлена повною мірою.

Проводимо складання двигуна

Таким чином вихід з ладу прокладки ГБЦ привів до необхідності проведення серйозного ремонту двигуна.

Розкажіть друзям

Прокладка ГБЦ ДЕУ ЛАНОС

317-1003020-04-Авто-ЗАЗ (Оригинал)

484

825.345-ELRING (Germany)

567

96391433-Genuine

77

96181218-Genuine

77

61-53300-00-Victor Reinz (Germany)

678

96391433-Autox (Korea)

77

96391433-PARTS MALL (Korea)

151

96391436-Autox (Korea)

114

96391436-Genuine

100

61-53305-00-Victor Reinz (Germany)

684

96391433-Seoul (Korea)

77

96391435-Genuine

77

96391433-GM (Korea)

909

96391436-Parts-Mall (Korea)

173

96181216-Genuine

77

96391435-ONNURI (Korea)

77

96391436-Parts-Mall

146

96103003-KAP

114

96181216-GROG

77

96391433-TOPIC

77

61-53305-00-Victor Reinz

684

96391436

100

96391433-Topic (Korea)

188

96391435-GM (Korea)

77

96391436-Seoul (Korea)

100

96391436-Koreastar (Korea)

100

96391433-KAP

77

96181318-OEM TOPIC

49

96181216-GROG

77

96391433-SGG

77

96391436-ONNURI (KOREA)

100

317-Авто-ЗАЗ (Оригинал)

914

96391436-GM

1002

96391433-OEM TOPIC

77

96391433-Koreastar (Korea)

113

317-ОРИГ.

914

96181318-KOREASTAR

57

96391433-OEM (China)

248

96391433-GM

909

317-1003020-ВАТИ

468

96391434-CORTECO

352

96103003-KAP-NA

114

96391435-SEOUL GASKET

593

96391436-PARTS-MALL

146

96391434-VICTOR REINZ

489

96391436-CORTECO

575

96391433-GENERAL MOTORS

947

96391433-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

909

96181218-CHINA

104

96391433-AURORA

179

96391435-PARTS-MALL

162

96391433-CORTECO

329

96391433-VICTOR REINZ

510

96391436-VICTOR REINZ

619

96181318-GM

245

96391433-PARTS-MALL

151

96391436-GENERAL MOTORS

1002

167.621-ELRING (Germany)

647

96391434-GENUINE

86

96181218-CRB

150

96391436-ELRING

584

96391435-VICTOR REINZ

607

96391433-ELRING

486

96391436-OEM

451

96391433-GENERAL MOTORS

944

96391433-GUMEX

151

» Всі новини


Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Пропала компресія Деу Ланос в 3 і 4 циліндрі, прогоріла прокладка між циліндрами"

Відгуки: 0




Оцініть статтю:
.