Пн-Пт 8:50-19:00 / Сб 9:00-16:00
RU | UA
Кошик
Ви вибрали: 0 товарів

Заміна патрубка впускного колектора до трійника на Шевроле Авео 1.5 96536640 GM

27.01.2021 | Aveo T250

При експлуатації автомобіля необхідно приділяти увагу всім, без виключення, його елементам. І якщо, наприклад двигуну, КПП і іншим основним блокам зазвичай забезпечується належний догляд, то на дрібні деталі, як патрубок, іноді і зовсім не дивляться.

Патрубок

Така помилка в обслуговуванні Шевроле Авео може привести до розриву патрубка, що ускладнить експлуатацію авто або і зовсім зробить це неможливим. Частенько це і зовсім стає причиною серйозного ремонту двигуна або інших блоків авто.

Зокрема, через пошкодження патрубка може початися витік антифризу, і якщо проблему своєчасно не помітити і не усунути, то надалі можливе перегрівання двигуна.

Визначити наявність проблем з патрубками можна по таких чинниках:

  • Патрубок роздувся і пережимається хомутами.
  • У районі патрубка помітні сліди течі антифризу.
  • Утворення маслянистої калюжі або плям під автомобілем.
  • Рівень антифризу в розширювальному бачку нестримно знижується.
  • Поява запаху нагрітого антифризу в салоні автомобіля.

Антифриз в розширювальному бачку

Серед головних причин ушкодження патрубків Шевроле Авео можна виділити такі:

  • Використання низькоякісних рідин при обслуговуванні авто.
  • Перегрівання силового агрегату.
  • Критичне зниження рівня антифризу.
  • Забруднення внутрішньої частини патрубка.
  • Різкі зміни температури рідини, наприклад, в зимовий час.
  • Попадання на поверхню агресивних речовин.
  • Природний знос.
  • Використання низькоякісних комплектуючих.

У випадку виявлення ушкоджень патрубків їх слід відразу ж замінити, оскільки надалі можливі серйозніші проблем, аж до необхідності проведення серйозного ремонту силового агрегату або інших важливих блоків.

Проста заміна патрубка впускного колектора до трійника на Шевроле Авео

Щоб провести роботи по заміні патрубка знадобиться мінімум інструментів – плоскогубці для зняття хомутів, що самозатягуються. В окремих випадках, якщо встановлений захист двигуна – ключ для його зняття. Виконувати ремонт краще на естакаді або гаражній ямі.

Процес складається з таких етапів:

  • Виявляємо місце витоку.

Знаходимо місце протікання

  • Перевіряємо наявність забруднень на двигуні і інших деталях, зокрема, може збиратися калюжа антифризу на колекторі Шевроле Авео.

Антифриз на колекторі

Готуємо новий патрубок

  • Також знадобиться антифриз для поповнення рівня в системі охолодження. Використати краще всього такий же, як був залитий до цього.

Робимо запас антифризу

  • Відкручуємо і знімаємо захист двигуна. Знизу добре помітні сліди потьоків антифризу.

Оглядаємо авто знизу

  • При цьому на самому трійнику патрубок не протікає – теча є тільки в районі підключення до колектора.
  • Зрушуємо у бік самозажимний хомут вгору на патрубку в місці підключення до трійника.

Знімається хомут на трійнику

  • Після цього зливаємо трохи антифризу з патрубка. Слід дочекатися охолодження двигуна, щоб не обпектися в процесі виконання робіт.

Зливаємо антифриз з патрубка

  • Після чого можна знімати патрубок з трійника.
  • Далі зрушуємо хомут безпосередньо на колекторі.

Зрушуємо хомут на колекторі

  • Після чого можна зняти патрубок повністю.

Знімається патрубок

  • Новий патрубок Шевроле Авео трохи довший за рідний.

Новий патрубок довше

  • Також він має товщі стінки, що може продовжити термін експлуатації деталі.

Стінки товщі

  • До речі, усього було злито близько 700 мл антифризу, які важливо не забути долити у кінці. 

Злитий антифриз

  • За допомогою дрібного наждачного паперу очищаємо місце установки патрубка на колекторі від забруднень.

Очищаємо місце установки

  • Робити це необхідно до хорошого очищення металу.

Очищена поверхня

  • На пластиковому трійнику не обов'язково використати наждачний папір – досить просто протерти ганчірочкою, що дозволить прибрати усе забруднення.

Протираємо трійник

  • Переставляємо самозажимний хомут на новий патрубок.

Переставляємо хомути на новий патрубок

  • Для забезпечення максимальної герметичності було прийнято рішення посадити патрубок Шевроле Авео на високотемпературний герметик.
  • Поверхні місця установки додатково знежирюються.

Знежирюємо поверхню місця установки патрубка

  • Наносимо тонкий шар герметика і даємо йому трохи підсохнути.

Наноситься герметик

  • Після чого надівається патрубок.

Надіваємо патрубок

  • Важливо не переплутати напрям установки патрубка.

Важливо правильно встановити патрубок

  • Повертаємо на місця самозажимні хомути.

Ставимо на місце хомути

  • Доливаємо необхідну кількість антифризу. Важливо дати автомобілю постояти до проведення цієї дії, щоб використовуваний герметик встиг добре висохнути.

Доливаємо антифриз

  • Заводимо автомобіль і прогріваємо його до робочої температури.
  • Перевіряємо патрубки на відсутність течі.

Перевіряємо наявність течі

Таким чином можна швидко замінити патрубок від впускного колектора до пластикового трійника, витративши на це мінімум часу і засобів. Зробити все можна самостійно з мінімальним набором інструментів.

Розкажіть друзям

» Всі новини


Лідери продажів - популярні автозапчастини в магазині "Шеві-Авто"

267300-Genuine

618

96535425-PH (OEM)

1051

96959997-PARTS MALL (KOREA)

297

90412277-ShinHan

125

96350674-OEM (Korea)

267

96353151-PARTS MALL (Korea)

786

96234922-GM (Korea)

8

94580614-GM (Korea)

217

95015329-GM (Korea)

981

96650541-OEM (Korea)

614

96183113-HAN (Korea)

169

96473698-GM (Korea)

2634

25180907-Daejin (Korea)

419

96550797-Genuine

322

96350168-HNH (Korea)

278

/01262-FEBI (Germany)

607

96305387-Startech (Poland)

284

90336039-KAP (Korea)

126

96205679-GM

29

96175641-GM (Korea)

114

96316525-CH

263

93741472-Koreastar (Korea)

117

96489856-Onnuri (Wonil) (Korea)

107

96391433-Koreastar (Korea)

79

96303262-FSO

586

95028604-General Motors

287

96276357-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

637

94501291-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

30

96859269/96408135-GENERAL MOTORS

397

96985327-GM Узбекистан

561

96649137-GM

983

7848737

848

96610297-General Motors

2009

94535940-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

29

96227422-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

791

96800086-OEM

839

96586887-KONNER

841

95015324-Yangji( Korea)

124

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна патрубка впускного колектора до трійника на Шевроле Авео 1.5 96536640 GM"

Відгуки: 0




Оцініть статтю:
.