Пн-Пт 8:50-19:00 / Сб 9:00-16:00
RU | UA
Кошик
Ви вибрали: 0 товарів

Заміна задніх барабанних колодок Шевроле Авео Т250, Т255

25.02.2021 | Aveo T250

Одним з чинників безпечної експлуатації автомобіля є стан гальмівної системи. Серед важливих запчастин Шевроле Авео у цій системі слід зазначити гальмівні колодки. При цьому увагу необхідно приділяти як переднім, так і заднім колодкам.

Задні гальма

У випадку з цією моделлю задні гальмівні колодки необхідно міняти рідше – встановлені гальмівні барабани. Знос колодок у такому разі відбувається довше, іноді досягаючи відмітки в 50-60 тисяч км.

Конструктивною задні гальмівні колодки складаються з металевої основи, на якій за допомогою клею або заклепок зафіксована фрикційна накладка. Варіант із заклепками зазвичай надійніший, ніж клейовий, але все залежить від якості вибраної комплектуючої.

На знос гальмівних колодок можуть вказувати такі ознаки:

  • Збільшення довжини гальмівного шляху.
  • Поява нехарактерних звуків в процесі гальмування.
  • При нерівномірному зносі колодок можливий знос Шевроле Авео при гальмуванні.

Варто відмітити, що проблеми з експлуатацією гальмівних колодок не завжди пов'язані з їх повним зносом. В окремих випадках може йтися про відшаровування фрикційної накладки або її ушкодження. У таких ситуаціях також можуть виникати проблеми із зупинкою авто.

Краще періодично проводити перевірку гальмівних колодок, що дозволить своєчасно виявити виникнення проблем і провести заміну. У таких випадках вдасться уникнути серйозних наслідків, наприклад, ДТП.

Поетапна заміна барабанних гальмівних колодок Шевроле Авео

Для проведення робіт по заміні колодок знадобиться набір ключів, плоскогубці, круглогубці, плоска і фігурна викрутки. Зробити все швидко не вийде, так що краще мати запас часу хоч би в декілька годин, особливо якщо уперше самостійно проводитимете такі роботи.

Готуємо авто до ремонту

При підготовці усього необхідного виконуємо такі дії:

  • Підводимо кожух важеля гальма стоянки, оскільки заздалегідь необхідно послабити трос ручника.

Підчіплюємо кожух ручника

  • Відкручуємо гайку на 10, якою зафіксований трос в салоні автомобіля. Відкручувати повністю її не слідує – максимально, але не знімаючи з різьблення.

Відпускаємо гайку регулювання

  • Знімаємо заднє колесо з боку проведення робіт. Важливо розуміти, що заміну краще проводити з обох боків відразу, що забезпечить рівномірність гальмування. Так що по черзі виконуємо роботи з двох сторін.

Знімається колесо

  • Перед відкручуванням гальмівного барабана необхідно обстукати його трохи несильними ударами молотка. Це дозволить спростити процес зняття барабана Шевроле Авео.

Обстукуємо барабан

  • Відкручуємо два гвинти, якими кріпиться гальмівний барабан. При виникненні складнощів з відкручуванням слід скористатися ударною викруткою.

Відкручуємо гвинти кріплення барабана

  • На внутрішній частині барабана є невелике вироблення, яке краще при нагоді прибрати за допомогою болгарки або іншими доступними способами.

На барабані є вироблення

  • Колодки ще в цілком робочому стані, але оскільки з другого боку вони розшарувалися, то було прийнято рішення провести заміну відразу усіх 4.

Колодки у нормальному стані

  • Знімаємо солдатики. Для цього використовувані круглогубці, якими беремося за тарілки і тягнемо на себе. Важливо робити все обережно, щоб не пошкодити при демонтажі важливі деталі.

Знімається солдатик

  • Пружини солдатиків поржавіли, так що доведеться замінювати і їх, щоб незабаром із-за їх зносу не проводити повторне розбирання.

Пружини солдатиків поржавіли

  • Знімаємо стягуючу пружину. Доведеться докласти певні зусилля, оскільки зробити це досить важко і незручно.

Знімається стягуюча пружина

  • Після цього відводимо барабанні гальмівні колодки Шевроле Авео в сторони – при цьому механізм гальм може остаточно розсипатися на окремі деталі. Це не страшно, так і повинно бути.

Відводяться колодки в сторони

  • Витягаємо прапорець, який можна відразу закрутити в мінімальне положення.

Витягаємо прапорець

  • Далі необхідно від'єднати трос ручника, але робити це слід максимально акуратно. Він знаходиться в капроновому обплетенні, ушкодження якого приведе надалі до заїдання троса. Тому акуратно зрушуємо пружину і витягаємо трос.

Знімається трос ручника

  • Проблема опинилася всього в одній колодці. Фрикційна накладка на ній почала відклеюватися, через що періодично підклинювало гальма. На колодці помітна тріщина. Була вірогідність, що незабаром її б відірвало, що могло б привести до ДТП.

Знайшлася проблемна колодка

  • Щіткою по металу очищаємо поверхню диска від забруднень.

Чистимо диск щіткою

  • Перевіряємо роботу циліндра. Все цілком нормально, можливо його нещодавно міняли, оскільки пильники виглядають досить добре.

Перевіряємо роботу циліндра

  • Слід уважно вибирати ремкомплект при проведенні обслуговування задніх гальм Шевроле Авео. Інакше можна зіткнутися з проблемою, коли одні деталі не відповідатимуть по розмірах, а інших в нім може зовсім не виявитися. Наприклад, можуть відрізнятися за параметрами солдатики або інші елементи. Якщо встановити дуже довгий солдатик, то він тертиме об барабан.

Солдатики різної довжини

  • Перевагою вибраного ремкомплекта виявилася наявність важливої шайби.

Є шайба

  • Встановлюється вона під прапорець.

Місце установки шайби

  • Згори ставиться безпосередньо прапорець. У такому разі він нормально працюватиме і клацатиме механізм підтяжки, що забезпечить стабільність роботи гальм у міру зносу колодок.

Місце установки прапорця

  • Готуємо до установки нові гальмівні колодки.

Готуємо нові колодки

  • Також готуємо нові пружини і інші елементи, які за наявності ремкомплекта краще замінити.

Готуємо запчастини

  • Встановлюємо шайбу на гальмівну колодку Шевроле Авео.

Встановлюємо шайбу

  • Після цього підставляємо голівку відповідного діаметру і несильними ударами молотка набиваємо шайбу на своє посадочне місце.

Підбиваємо шайбу через голівку

  • Перед установкою гальмівної колодки краще встановити пружину, яка фіксуватиметься за прапорець. Зробити так слід з тієї причини, що установка здійснюватиметься з внутрішньої сторони колодки. Якщо ж відразу встановити колодку, то виконувати подальші роботи буде проблематичне.

Ставимо пружину

  • Фіксуємо трос ручника на новій колодці.

Фіксуємо трос ручника

  • Встановлюємо колодку на солдатика.

Встановлюємо колодку

  • Після чого протягуємо пружину і притискуємо її тарілкою.

Протягуємо пружину з тарілкою

  • Готуємо до установки планку розпору.

Готуємо планку

  • Заздалегідь перевіряємо, щоб шайба вільно крутилася.

Перевіряємо хід шайби

  • Після чого вставляємо планку в трубку і встановлюємо в механізм гальм – частиною з розрізом назовні.

Протягуємо планку в трубку і встановлюємо

  • Одягаємо прапорець на храповик, перевіряємо, щоб все нормально стало на свої місця.

Встановлюємо прапорець на храповик

  • Встановлюємо на місце стягування гальм Шевроле Авео.

Встановлюємо стягування

  • Защипуємо край пружини за прапорець. Робити це незручно із-за ступиці, але допомагаючи викруткою і плоскогубцями можна добитися бажаного результату.

Фіксуємо прапорець пружиною

  • Встановлюємо на місце стягуючу пружину. Розтягнути її для монтажу можна плоскогубцями або викруткою.

Встановлюємо стягуючу пружину

  • Ставимо на місце нижню стягуючу пружину.

Ставимо нижню пружину

  • За допомогою болгарки прибираємо з поверхні гальмівного барабана фаску.

Прибираємо вироблення з барабана

  • Встановлюємо гальмівний барабан і перевіряємо працездатність прапорця і храповика.

Перевіряємо роботу прапорця і храповика

  • Викруткою кілька разів впливаємо на прапорець, що необхідно для розміщення колодок по своїх місцях.

Викруткою поправляємо прапорець

  • Змащуємо гвинти, якими буде кріпиться гальмівний барабан, що дозволить надалі без проблем відкрутити його.

Змащуємо гвинт

  • Закручуємо гвинт.

Закручуємо гвинт

  • Іноді зі зняттям барабанів можуть виникати проблеми. Пов'язано це з ушкодженням гальмівної колодки, яка блокує вільне зняття.

Іноді складно зняти барабан

  • При цьому можуть виникати і інші проблеми. В даному випадку був пошкоджений пильник гальмівного циліндра Шевроле Авео, а точніше його просто зірвало.

Пошкоджений пильник циліндра

  • Відповідно, окрім іншого доведеться проводити і заміну пильника з повною перевіркою циліндра на працездатність.

Міняємо пильник

  • Після заміни колодок і складання барабанів не забуваємо про необхідність підтяжки і регулювання ручного гальма. Підтягуємо його до того моменту, коли при постановці авто на ручник буде 3-5 клацань.

Регулюємо ручник

  • Встановлюємо на місце кожух ручника.

Встановлюємо кожух ручника

На цьому роботи по заміні барабанних гальмівних колодок можна вважати завершеними. Після цього можна спокійно експлуатувати автомобіль, не переживаючи про працездатність задніх гальм.

Розкажіть друзям

» Всі новини


Лідери продажів - популярні автозапчастини в магазині "Шеві-Авто"

267300-Genuine

618

96535425-PH (OEM)

1051

96959997-PARTS MALL (KOREA)

297

90412277-ShinHan

125

96350674-OEM (Korea)

267

96353151-PARTS MALL (Korea)

786

96234922-GM (Korea)

8

94580614-GM (Korea)

217

95015329-GM (Korea)

981

96650541-OEM (Korea)

614

96183113-HAN (Korea)

169

96473698-GM (Korea)

2634

25180907-Daejin (Korea)

419

96550797-Genuine

322

96350168-HNH (Korea)

278

/01262-FEBI (Germany)

607

96305387-Startech (Poland)

284

90336039-KAP (Korea)

126

96205679-GM

29

96175641-GM (Korea)

114

96316525-CH

263

93741472-Koreastar (Korea)

117

96489856-Onnuri (Wonil) (Korea)

107

96391433-Koreastar (Korea)

79

96303262-FSO

586

95028604-General Motors

287

96276357-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

637

94501291-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

30

96859269/96408135-GENERAL MOTORS

397

96985327-GM Узбекистан

561

96649137-GM

983

7848737

848

96610297-General Motors

2009

94535940-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

29

96227422-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

791

96800086-OEM

839

96586887-KONNER

841

95015324-Yangji( Korea)

124

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна задніх барабанних колодок Шевроле Авео Т250, Т255"

Відгуки: 0




Оцініть статтю:
.