Пн-Пт 8:50-19:00 / Сб 9:00-16:00
RU | UA
Кошик
Ви вибрали: 0 товарів

Шевроле Авео в обслуговуванні з двигуном 1.5

16.04.2021 | Aveo T250

Одним з поширених і популярних автомобілів в Україні є Шевроле Авео. Особливо часто можна зустріти автомобіль двигуном об'ємом 1.5 літра.

Шевроле Авео Т250

Це досить бюджетне авто з цілком непоганим зовнішнім виглядом. Салон досить просторий, хоча задні пасажири і можуть випробовувати певні незручності. Обробка салону цілком хороша, як для транспортного засобу бюджетної категорії.

Власники цієї моделі відзиваються про неї швидше позитивно, хоча нарікання на окремі блоки все-таки є присутніми. Також власниками відзначається цілком доступна вартість запчастин, що дозволяє без проблем обслуговувати авто.

Уразливі і сильні сторони Шевроле Авео

На огляді представлений Шевроле Авео в кузові Т250 2007 року випуску. Об'єм двигуна складає 1.5 літра, потужність 86 кінських сил. Встановлений звичайний атмосферний силовий агрегат з 4 циліндрами і 8 клапанами. Привід автомобіля передній.

Авто на огляді

Складання представленого екземпляра здійснювалося в Кореї. Випускалася ця модифікація автомобіля з 2006 по 2011 року. Модель замінила собою більш ранній варіант в кузові Т200.

Окрім представленого варіанту з двигуном 1.5 літра також були доступні у продажу авто з об'ємом силового агрегату 1.2 і 1.4 літра.

Ця модифікація автомобіля відрізняється від попередника повністю оцинкованим кузовом.

Кузов оцинкований

Проблеми не виникають ні з арками, ні з порогами. В той же час в Т200 вже практично на усіх авто можна знайти проблеми з гниттям днища і інших уразливих ділянок автомобіля

Арки не іржавіють

Якщо ж на Шевроле Авео Т250 ви виявили сильні вогнища корозії, то з великою вірогідністю ця ділянка була пошкоджена і відновлювався. Відповідно, якщо ви зібралися купити таке авто, то краще це не робити.

Метал кузова автомобіля досить тонкий і може прогинатися навіть під дією рукою – у точці сильного натиснення. Але віднести це до недоліку моделі не вийде.

Причина в тому, що практично усі сучасні іномарки мають приблизно таку ж товщину металу, і при перевірці опиниться, що він теж прогинається при сильному натисненні.

Автомобіль має досить високий кліренс, який складає 15 сантиметрів. Цього цілком достатньо для спокійної парковки навіть біля бордюр. Та і для їзди по звичних дорогах цілком вистачає – проблеми можуть виникнути тільки на бездоріжжі.

Кліренс 15 см

Підвіска Шевроле Авео Т250 стандартна. Спереду встановлюється амортизаційна стойка типу McPherson, ззаду стоїть торсіонна балка з циліндричними пружинами.

Передня підвіска типу McPherson

Назвати ходову частину автомобіля сильною стороною не вийде. Хоча і критичні поломки також не відбуваються часто. Зазвичай все зводиться до звичної заміни різних розходників.

Зазвичай під заміну потрапляють стойки стабілізаторів, опорні підшипники, рульові тяги. В цілому ж підвіска цілком справляється з навантаженнями. Але, як і у будь-якого бюджетного авто, проводити роботи по заміні розходників доведеться трохи частіше, ніж на дорогих автомобілях.

Стойки стабілізатора

Правда, враховуючи мінімальну вартість запчастин це не стане серйозною проблемою, а простота конструкції дозволяє проводити більшість робіт самостійно.

Передні гальма Шевроле Авео дискові. Задні гальма барабанні. Не обійшлося без певних особливостей і в цьому блоці авто.

Передні гальма

Основна проблема – стук супортів на передніх гальмах. Це пов'язано з утворенням люфта між направляючими і самим супортом. Таким чином і з'являється металевий стук в районі гальм.

Гальмівний супорт

Виправити ситуацію можна тільки шляхом придбання ремкомплектом з великим діаметром направляючих і розточуванням супортів. Це дозволить позбавитися від люфта в супорті, а відповідно і від шуму.

Є певні проблеми і із задніми барабанними гальмами. Зокрема, поширеною поломкою є закисання задніх гальмівних циліндрів, що зрештою призводить до повного виходу з ладу.

Гальмівний барабан

Розв'язати проблему можна двома способами. Перший – проводити регулярне обслуговування і змазування. Це дозволить уникнути закисання циліндрів. Другий полягає в заміні циліндра – ціна його не особливо велика, але з проведенням заміни у новачків можуть виникнути складнощі.

Шевроле Авео Т250 отримав опелевський двигун об'ємом 1.5 літра. Восьмиклапанний, чотирициліндровий силовий агрегат з потужністю 86 к.с.

Двигун Авео

Зазвичай проблем з роботою двигуна не виникає, він відрізняється хорошою живучістю і служить близько 400 тисяч км пробігу до капітального ремонту. Проте є деякі особливості експлуатації.

Так, при роботі силового агрегату на високих обертах клапанна кришка може пропускати масло. Це поширена проблема, з якою стикаються багато власників.

Клапанна кришка

Двигун йде на ремінному приводі. Ремінь ГРМ зазвичай служить близько 60 тисяч км пробігу, але для більшої упевненості проводити його заміну можна вже через 50 тисяч км. Замінювати ремінь краще разом з роликами.

ГРМ

Що стосується суперечок відносно того, чи стоять гідрокомпенсатори на двигуні, то в даному випадку, на силовому агрегаті від Опеля вони встановлені. Саме вони і дають певний шум в роботі мотора при пробігу понад 100 тисяч км.

Гідрокомпенсатор

Власне, шум викликаний втратою еластичності гідрокомпенсаторів. По суті, звук стає схожим на роботу дизельного двигуна. Усунути проблему можна тільки заміною гідрокомпенсаторів, яку краще не відкладати на довгий час.

Серед переваг двигуна Шевроле Авео 1.5 літра можна виділити той факт, що при обриві ременя ГРМ не гне клапана.

Клапана

Таким чином власники такого автомобіля отримують відразу дві серйозні переваги. Немає необхідності проводити вручну регулювання теплових проміжків клапанів. Також не особливо страшним буде обрив ременя ГРМ, клапана при цьому не постраждають.

Власники відмічають, що часто двигун без видимих причин починає працювати на підвищених оборотах. Особливо це проявляється на включеній п'ятій передачі, коли обороти підіймаються до критичних відміток в районі 5000 оборотів.

Поширеним явищем також можна назвати нестабільну роботу двигуна на холостих оборотах, силовий агрегат починає троїти.

Причин може бути безліч – різні датчики, дросельна заслінка, система запалення.

Дросельна заслінка

Іноді починають плавати обороти, машина сіпається. При цьому проблема як з'являється несподівано, так самостійно і зникає. Заміна свічок і котушки запалення, як і високовольтних дротів особливого результату не дає.

Котушка запалення

Увагу необхідно звернути на датчик абсолютного тиску. Тільки після цього робота двигуна Шевроле Авео стабілізувалася. Але це окремий випадок, комусь може допомогти і звичайна заміна свічок.

Датчик абсолютного тиску

Подушки двигуна також відрізняються великою живучістю без необхідності заміни навіть при великих пробігах. Бічні подушки, великі, відходжували понад 100 тисяч км пробігу.

Подушка двигуна

На середній комплектації автомобіля встановлений кондиціонер і гідропідсилювач керма. Також встановлена і антиблокувальна система – ABS.

ABS датчик

На передній панелі розташувалася стандартна магнітола з USB роз'ємом.

Штатна магнітола

На щитку приладів розташувалися тахометр, спідометр, температура двигуна, а також рівень палива в баку.

Панель приладів

Відзначається досить хороша економічність автомобіля. Багато в чому показник витрати залежить від двигуна. Але з конкретним варіантом силового агрегату показник споживання палива на трасі складає до 7 літрів на 100 км пробігу.  По місту – до 10 літрів.

У Шевроле Авео можна зіткнутися з проблемою, яка полягає в запітнінні скла. Особливо якщо на вулиці прохолодно або йдуть опади. Влітку рятує включення кондиціонера. Пізньої осені і зимою буде складніше.

Запітніває скло

Проблема може бути викликана необхідністю заміни салонного фільтру автомобіля. Також необхідно перевірити положення заслінки рециркуляції повітря. Не зайвим буде перевірити і стан повітревідвідних каналів, розташованих під задньою полицею.

Фільтр салону

Вентиляційні канали по незнанню можуть бути чимось закриті, що і веде до утворення подібних проблем. Виходять вони у багажник, так що важливо перевірити їх і з того боку. Відповідно, при забитих каналах вентиляції повітря потрапляє в салон, але не виходить.

Однією з вірогідних проблем на представленій моделі є теча радіатора отопителя. Замінювати його досить складно, хоча вартість нової запчастини і незначна.

Радіатор печі

Кермо на Шевроле Авео Т250 можна відрегулювати тільки по висоті.

Регулювання керма

Не зовсім зручно розташовані кнопки звукового сигналу. Точніше – незвично, з часом, коли звикаєш, користуватися ними комфортно. Розташовані вони з боків і представлені у вигляді кнопок, розташованих практично під великими пальцями.

Незвично розташований сигнал

Також в цій комплектації є електрорегулювання бічних дзеркал. Поруч розташований тумблер коректора фар.

Регулювання дзеркал і коректор фар

У нижній частині центральної панелі розташовані висувні підсклянники. Це дозволяє економити місце, але при необхідності користуватися зручним пристроєм.

Підсклянники

Також є штатний прикурювач і попільничка.

Прикурювач

Автомобіль комплектується п'ятиступінчастою механічною коробкою перемикання передач. Вона цілком надійна, проте в її роботі є певні особливості.

Важіль КПП

Зокрема, несподівано може перестати включатися друга передача. Видимих причин для цього немає і з часом проблема зникає – така особливість складання КПП.

Таку поведінку КПП Шевроле Авео можна пояснити зміщенням робочих зон в кулісі. Досить провести регулювання і проблем з включенням передач не буде.

До управління кліматом також є певні питання. Особливо це стосується якості пропаювання плати. У будь-який момент можуть перестати працювати кнопки. Досить відвідати електрика і перевірити плату, при необхідності додатково її пропаяти.

Управління кліматом

А взагалі частенько блок управління кліматом просто міняють зважаючи на його відносно невелику вартість. Тим паче, що пропаювання є тільки тимчасовим рішенням і надалі із-за мікротріщин все одно доведеться проводити заміну.

Бардачок відрізняється невеликими розмірами. Мікроліфта в нім немає. Досить місця для документів або дрібних речей.

Бардачок

Регулювання сидінь повністю ручне. Є ручка для регулювання рівня нахилу спинки, а також важіль для можливості відрегулювати висунення-засовування усього сидіння в цілому.

Регулювання сидінь

Задній диван досить зручний, місця вистачає, за винятком пасажирів із зростом набагато вище за середній. Є підголовники (у конкретного авто вони тимчасово демонтовані).

Задній диван

На спинках передніх сидінь є невеликі кишеньки, куди задні пасажири можуть покласти дрібні речі або документи.

Спинка задніх сидінь Шевроле Авео складається в пропорції 60 на 40, що при необхідності дозволяє збільшити місткість багажника.

Спинка складається

Місткість багажника складає 320 літрів. Досить місця для повнорозмірного запасного колеса, а також установки газобалонного устаткування.

Багажник

До речі, з боків багажника і знаходяться вентиляційні канали, забивання яких частенько і стає причиною запітніння скла в салоні автомобіля.

Вентиляційні канали

Ще одним вразливим місцем можна назвати гумові ущільнювачі на фарах. З часом вони зсихаються, з'являється безліч мікротріщин. Через це порушується герметичність фар, що може призводити до їх запітніння.

Ущільнювач фари

Що стосується вартості на вторинному ринку, то автомобіль 2007 року випуску середньої комплектації і у хорошому стані можна придбати за суму до 6500 доларів.

Висновки

В цілому, Шевроле Авео Т250 є досить надійним автомобілем, який без особливих вкладень може спокійно відїздити більше 350 тисяч км. За наявності нормального догляду і своєчасного обслуговування серйозні поломки практично не відбуваються.

Авео Т250

Звичайно, як і у будь-кого, особливо бюджетного автомобіля, є певні недоліки і уразливості. Проте враховуючи невелику вартість запчастин і простоту в обслуговуванні на такі нюанси можна закрити очі.

Особливих нарікань на автомобіль у власників немає, відгуки переважно позитивні.

Розкажіть друзям

» Всі новини


Лідери продажів - популярні автозапчастини в магазині "Шеві-Авто"

267300-Genuine

618

96535425-PH (OEM)

1051

96959997-PARTS MALL (KOREA)

297

90412277-ShinHan

125

96350674-OEM (Korea)

267

96353151-PARTS MALL (Korea)

786

96234922-GM (Korea)

8

94580614-GM (Korea)

217

95015329-GM (Korea)

981

96650541-OEM (Korea)

614

96183113-HAN (Korea)

169

96473698-GM (Korea)

2634

25180907-Daejin (Korea)

419

96550797-Genuine

322

96350168-HNH (Korea)

278

/01262-FEBI (Germany)

607

96305387-Startech (Poland)

284

90336039-KAP (Korea)

126

96205679-GM

29

96175641-GM (Korea)

114

96316525-CH

263

93741472-Koreastar (Korea)

117

96489856-Onnuri (Wonil) (Korea)

107

96391433-Koreastar (Korea)

79

96303262-FSO

586

95028604-General Motors

287

96276357-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

637

94501291-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

30

96859269/96408135-GENERAL MOTORS

397

96985327-GM Узбекистан

561

96649137-GM

983

7848737

848

96610297-General Motors

2009

94535940-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

29

96227422-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

791

96800086-OEM

839

96586887-KONNER

841

95015324-Yangji( Korea)

124

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Шевроле Авео в обслуговуванні з двигуном 1.5"

Відгуки: 0




Оцініть статтю:
.