Пн-Пт 8:50-19:00 / Сб 9:00-16:00
RU | UA
Кошик
Ви вибрали: 0 товарів

Заміна ременя ГРМ Шевроле Лачетті 1.8. Міняємо сальники колінвала и розподілвала

22.04.2021 | Lacetti

Одним з найважливіших елементів в Шевроле Лачетті являється ремінь ГРМ 92066312. Саме ремінь дозволяє сполучати шківи колінчатого і розподільного валів, забезпечуючи таким чином дотримання фаз газорозподілу.

Ремінь ГРМ

Ремінь ГРМ для конкретної моделі автомобіля має строго встановлену кількість зубів.

Установка запчастини з більшою або меншою кількістю зубів приведе до збиття фаз регуляції, після чого почнуться серйозні проблеми в роботі двигуна. Також необхідно проводити регулярний огляд ременя на наявність ушкоджень.

Серед ознак зносу ременя ГРМ можна виділити такі чинники:

  • Поява нехарактерного звуку, писку і свисту в підкапотному просторі.
  • Розшарування ременя на окремі складові.
  • Утворення мікротріщин на поверхні деталі.

Зазвичай термін експлуатації ременя ГРМ Шевроле Лачетті складає 60 тисяч км пробігу. Принаймні саме такий термін вказує більшість виробників. Проте в реальності термін може коливатися від 50 до 80 тисяч км – необхідно періодично перевіряти стан.

Заміну проводять при виявленні перших ознак сильного зносу, інакше надалі існує вірогідність обриву ременя, що може привести до необхідності серйозного ремонту двигуна.

Виконувати заміну ременя краще разом з роликом, щоб надалі уникнути необхідності повторного розбору автомобіля.

Натяжний ролик

Разом з цими роботами можуть виконуватися і суміжні роботи. Наприклад, заміна помпи, сальників колінчатого або розподільного валів. Іноді саме вихід з ладу сальників і служить причиною заміни ременя.

Пов'язано це з попаданням на ремінь масла з протікаючих сальників. У такому разі ремінь краще замінити якнайскоріше, оскільки значно підвищується вірогідність його прослизання. Це також може привести до збоїв в роботі двигуна, що посилить знос деталей.

Міняємо ремінь ГРМ, сальники розподільного і колінного валів Шевроле Лачетті самостійно

Перед початком проведення робіт необхідно підготувати нові запчастини – відповідні сальники, новий ремінь і ролик. Також готується комплект ключів і фіксатор для шківа розподілвалу, який згодиться при його демонтажі.

Після підготовки усього необхідного виконуємо такі дії:

Відкручуємо болти кріплення повітряного фільтру

  • Послабляємо хомут повітропроводу.

Послабляємо хомут повітропроводу

Відключаємо датчик температури повітря

  • Після чого можна спокійно зняти корпус повітряного фільтру.
  • За допомогою накидного ключа віджимаємо натяжний ролик приводного ременя за годинниковою стрілкою.

Віджимаємо натяжний ролик ременя генератора

Знімається ремінь генератора

  • Також необхідно відкрутити і зняти переднє праве колесо Шевроле Лачетті, що забезпечить вільний доступ до необхідних блоків.

Знімається ліве колесо

  • Відкручуємо два болти захисного кожуха в колісній арці автомобіля і знімаємо його.

Відкручуємо кріплення захисту

  • Відкручуємо п'ять болтів кріплення верхнього захисного кожуха ременя ГРМ.

Відкручуємо верхній захисний кожух

  • Після чого знімаємо кожух і прибираємо убік.
  • Ключем на 17 провертаємо шків колінчастого валу за годинниковою стрілкою за болт кріплення шківа.

Провертаємо шків колінвала

  • Робимо це до того моменту, поки на шестернях розподільних валів не співпадуть нанесені на заводі мітки.

Мітки на шестернях розподілвалів

  • Включаємо 5 передачу і затискаємо педаль гальма, після чого відкручуємо шків колінчастого валу автомобіля.

Відкручуємо шків колінчастого валу

  • Перевіряємо мітку колінчастого валу Шевроле Лачетті, яка нанесена на зубець шестерні у вигляді трикутника. Вона повинна співпадати з рискою, нанесеною на внутрішній кожух ременя ГРМ.

Перевіряємо мітку колінчастого валу

  • Відкручуємо болт кріплення нижнього захисного кожуха ременя, після чого відщіпаючи защіпки проводимо його зняття.

Знімається нижній захисний кожух

  • Вивішуємо двигун, для чого використовуємо потужний домкрат і деревяную проставку. Остання потрібна для збільшення площі контакту і зниження вірогідного ушкодження силового агрегату.

Вивішуємо двигун

  • Відкручуємо один болт і три гайки, після чого знімаємо опорну лапу.

Знімається опорна лапа

  • Відкручуємо болт кріплення натяжного ролика ременя ГРМ.

Відкручуємо натяжний ролик

  • Після чого знімаємо сам ролик разом з пружиною.
  • Відкручуємо болти кріплення правого і лівого обвідних роликів.

Відкручуємо обвідні ролики

  • Після цього знімаємо ролики.
  • Відкручуємо три болти кріплення кронштейна двигуна і знімаємо його.

Відкручуємо кронштейн кріплення двигуна

Знімемо датчик положення розподільного валу

  • Знімаємо ремінь ГРМ.

Знімається ремінь ГРМ

  • Фіксуємо шестерні розподільних валів.

Фіксуємо шестерні розподільних валів

  • Після чого викручуємо болти їх кріплення.

Відкручуємо шестерні

  • Знімаємо шестерні розподільних валів.
  • Демонтуємо і шестерню колінчастого валу.

Знімається шестерня колінвала

  • Відкручуємо 4 болти кріплення внутрішнього кожуха захисту ременя ГРМ.

Знімається внутрішній захисний кожух

  • Після чого знімаємо кожух.
  • Плоскою викруткою витягаємо сальники розподільних і колінного валів.

Знімаються сальники

  • За допомогою знежирювача або бензину вимиваємо поверхні від забруднень.

Очищаємо поверхні від бруду

  • На нових сальниках змащуємо робочу кромку силіконом або моторним мастилом.

Змащуємо сальники

  • Після чого встановлюємо сальники валів Шевроле Лачетті на свої місця.

Встановлюємо сальники розподільних валів

  • Запресувати новий сальник можна, використовуючи старий, розгорнувши його зворотною стороною і забивши несильними ударами молотка.

Для запрессовки використовуємо старий сальник

  • Готуємо оправляння для простішої установки сальника колінчастого валу, зробити це можна вирізавши шматок пластикової пляшки.

Вирізаємо оправляння

  • Встановлюємо сальник колінвала на своє місце.

Встановлюємо сальник колінвала

  • Встановлюємо внутрішній кожух на місце і прикручуємо його болтами.

Встановлюємо внутрішній кожух

  • Ставимо на місце шестерню колінчастого валу.

Ставимо шестерню колінчастого валу

  • Встановлюємо шестерні розподільних валів.

Ставимо шестерні розподільних валів

  • Затягуємо болти кріплення шестерень розподілвалів із зусиллям 50 Нм, після чого провертаємо їх на 60 градусів, а потім ще на 15.

Затягуємо болти кріплення шестерень розподільних валів

  • Ставимо на місце датчик положення розподільного валу Шевроле Лачетті.

Встановлюємо датчик розподільного валу

  • Після чого встановлюємо на місце кронштейн кріплення двигуна.

Встановлюємо кронштейн кріплення двигуна

  • Встановлюємо обвідні ролики, болти кріплення затягуємо із зусиллям 25 Нм. 

Ставимо обвідні ролики

  • Стежимо за тим, щоб язичок на натяжному ролику при установці зафіксувався в спеціальному пазу, розташованому на корпусі масляного насоса.
  • Встановлюємо новий натяжний ролик на своє місце.

Ставимо натяжний ролик

  • Перевіряємо відповідність міток на зубчастих шківах.

Перевіряємо мітки

  • Протягуємо ремінь через шестерню колінвала, обвідні ролики і випускний розподілвал так, щоб права сторона ременя була під натягом.

Протягуємо ремінь ГРМ

  • Після цього притримуючи ключем шестерню впускного розподілвалу надіваємо на неї ремінь ГРМ Шевроле Лачетті.

Надіваємо ремінь

  • За допомогою ключа на 6 натягуємо натяжний ролик до моменту, поки стрілка на нім не співпаде із стрілкою на станині ролика. 

Натягуємо натяжний ролик

  • Затягуємо болт натяжного ролика із зусиллям 25 Нм.
  • Укручуємо болт шківа колінчастого валу.

Укручуємо болт шківа коленвала

  • Прокручуємо колінчастий вал за годинниковою стрілкою до поєднання міток.

Перевіряємо збіг міток

  • Перевіряємо, щоб співпадали і усі інші мітки.

Звіряємо усі мітки

  • Якщо ця умова дотримана, то проводимо складання автомобіля в зворотному порядку.

Таким чином можна самостійно і без зайвих проблем провести заміну ременя ГРМ і сальників колінвала і розподільних валів Шевроле Лачетті.

Розкажіть друзям

» Всі новини


Лідери продажів - популярні автозапчастини в магазині "Шеві-Авто"

267300-Genuine

618

96535425-PH (OEM)

1051

96959997-PARTS MALL (KOREA)

297

90412277-ShinHan

125

96350674-OEM (Korea)

267

96353151-PARTS MALL (Korea)

786

96234922-GM (Korea)

8

94580614-GM (Korea)

217

95015329-GM (Korea)

981

96650541-OEM (Korea)

614

96183113-HAN (Korea)

169

96473698-GM (Korea)

2634

25180907-Daejin (Korea)

419

96550797-Genuine

322

96350168-HNH (Korea)

278

/01262-FEBI (Germany)

607

96305387-Startech (Poland)

284

90336039-KAP (Korea)

126

96205679-GM

29

96175641-GM (Korea)

114

96316525-CH

263

93741472-Koreastar (Korea)

117

96489856-Onnuri (Wonil) (Korea)

107

96391433-Koreastar (Korea)

79

96303262-FSO

586

95028604-General Motors

287

96276357-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

637

94501291-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

30

96859269/96408135-GENERAL MOTORS

397

96985327-GM Узбекистан

561

96649137-GM

983

7848737

848

96610297-General Motors

2009

94535940-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

29

96227422-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

791

96800086-OEM

839

96586887-KONNER

841

95015324-Yangji( Korea)

124

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна ременя ГРМ Шевроле Лачетті 1.8. Міняємо сальники колінвала и розподілвала"

Відгуки: 0




Оцініть статтю:
.