Пн-Пт 8:50-19:00 / Сб 9:00-16:00
RU | UA
Кошик
Ви вибрали: 0 товарів

Деу Ланос заміна кошика зчеплення, диска зчеплення і вижимного підшипника

23.04.2021 | Lanos

При експлуатації автомобіля з механічною коробкою передач особливу увагу необхідно приділити ще і такому елементу Деу Ланос, як зчеплення.

Диск зчеплення

Цей блок відповідає за короткочасне роз'єднання і подальше плавне з'єднання коробки перемикання передач і двигуна. В цілому ж блок служить для передачі обертаючого моменту з двигуна авто на приводи КПП.

При цьому із-за підвищених навантажень в першу чергу зазвичай виходять з ладу вижимний підшипник і зчеплення. Особливо, якщо не дотримуватися елементарних правил експлуатації. Надалі знадобиться і заміна кошика зчеплення.

Серед основних несправностей зчеплення, які ведуть до необхідності заміни основних елементів, можна виділити такі:

  • Знос фрикційної накладки ведомого диска.
  • Ушкодження кошику зчеплення в процесі експлуатації.
  • Забруднення накладки диска маслом або іншими речовинами
  • Втрата еластичності пружиною.
  • Ушкодження ведомого диска.
  • Лопнув або зносився вижимний підшипник.

Вижимний підшипник

У більшості випадків проблеми викликані природним зносом, рідше складнощі виникають унаслідок надмірного навантаження із-за порушення умов експлуатації.

Заміна основних елементів зчеплення Деу Ланос – диск, вижимний підшипник і кошик зчеплення

Для проведення робіт знадобиться набір інструментів, нові комплектуючі і декілька годин вільного часу. Іноді не зайвою буде наявність помічника, але в цілому – можна впоратися і самостійно.

За наявності усього необхідного виконуємо такі дії:

  • Від'єднуємо клему акумулятора.

Знімається клема

  • Відкручуємо болт кріплення акумулятора.

Відкручуємо кріплення акумулятора

  • Знімаємо акумулятор Деу Ланос.
  • Знімаємо фіксатор вилки вибору передач.

Знімається фіксатор вилки вибору передач

Витягаємо палець

  • Прибираємо убік вилку вибору передач.
  • Відкручуємо два болти кріплення і знімається робочий циліндр зчеплення. Прибираємо його чимдалі убік, щоб він не заважав виконанню подальших робіт.

Відкручуємо робочий циліндр зчеплення

  • Підіймаємо автомобіль, щоб колеса не торкалися поверхні землі.

Підіймаємо автомобіль

  • Далі необхідно злити масло з коробки перемикання передач. Оскільки в цьому авто немає зливної пробки, то відкручуємо піддон КПП, заздалегідь підставивши під нього місткість.

Відкручуємо піддон

  • Знімаємо піддон і зливаємо залишки масла.

Зливаємо масло

  • Після цього прикручуємо піддон на декілька болтів назад.

Прикручуємо піддон на декілька болтів

Відкручуємо кульові опори

  • Трохи збиваємо колеса убік, наносячи по них по декілька ударів рукою.

Збиваємо колеса убік

  • За допомогою монтування виводимо привід КПП з посадочного місця. Для цього підставляємо монтування під привід і робимо різкий сильний рух.

Витягаємо приводи з КПП

  • Виводимо приводи убік, щоб вони не заважали подальшому виконанню робіт.
  • Відкручуємо три болти кронштейна кріплення КПП.

Відкручуємо 3 болти кріплення кронштейна КПП

  • Відключаємо роз'єм приводу спідометра, який знаходиться з лівого верхнього боку КПП (якщо дивитися по напряму руху автомобіля).

Відкручуємо привід зчеплення

  • Відкручуємо болти кріплення блоку КПП.

Відкручуємо болти кріплення блоку КПП

  • Піддомкрачуємо двигун.

Піддомкрачуємо двигун

  • Повністю відкручуємо і знімаємо опору КПП.

Знімається опора КПП

  • Опускаємо двигун нижче – це дозволить зняти коробку перемикання передач Деу Ланос без проблем, не заважатиме лонжерон.

Опускаємо двигун

  • Відкручуємо останній болт, який фіксував коробку і дістаємо доступ до необхідних елементів.

Відкручуємо останній болт кріплення КПП

  • Вижимний підшипник практично розвалився і виконувати свої функції вже не міг.

Вижимний підшипник розсипається

  • Кошик зчеплення трохи протерло, але краще провести і її заміну, щоб в найближчий рік не проводити зняття КПП повторно.

Кошик зчеплення потерта

  • Відкручуємо 6 болтів кріплення кошику зчеплення і знімаємо її разом з диском.

Відкручуємо кошик зчеплення

  • Маховик двигуна у хорошому стані і заміни не вимагає.

Маховик в доброму стані

  • Диск зчеплення повністю зношений, місцями почали стиратися навіть заклепки.

Диск зчеплення зношений

  • Викручуємо болт кріплення вилки зчеплення Деу Ланос.

Відкручуємо болт кріплення вилки зчеплення

  • Після чого витягаємо шток вгору.

Витягаємо шток

  • Змащуємо направляючу втулки, а також шток вилки зчеплення.

Змащуємо направляючу і шток

  • Встановлюємо на місце новий вижимний підшипник.

Ставимо новий вижимний підшипник

  • Після чого ставимо нову вилку зчеплення.

Ставимо нову вилку зчеплення

  • Вставляємо шток у вилку і фіксуємо його болтом.

Вставляємо і фіксуємо шток

  • Новий диск зчеплення встановлюється опуклою частиною демпфера всередину кошику.

Ставимо новий диск зчеплення

  • Відцентровуємо диск, для чого використовуємо голівку на 12 або інший круглий невеликий предмет відповідного діаметру.

Відцентровуємо диск

  • Встановлюємо на місце кошик зчеплення і прикручуємо його, надійно затягнувши усі болти.

Ставимо і прикручуємо кошик

  • Перевіряємо центрування диска.
  • Встановлюємо на місце коробку перемикання передач Деу Ланос.

Ставимо КПП на місце

  • Змащуємо і закручуємо болти коробки.

Закручуємо болти КПП

Ставимо подушку КПП

  • За допомогою домкрата регулюємо висоту двигуна, щоб була можливість закрутити усі болти.

Домкратом регулюємо висоту

  • Прикручуємо кронштейн кріплення двигуна і КПП.

Прикручуємо кронштейн кріплення

  • Правий привід можна забити на місце несильними ударами прямо в ШРУС.

Правий привід забиваємо

  • Лівий привід защипуємо за допомогою колеса – вставляємо привід в посадочне місце, тягнемо колесо на себе і робимо різкий ривок. Це повинно вистачити для встановлення приводу на місцеположення.
  • Віджимаємо рукою важіль і виставляємо на місце кульову опору.

Ставимо на місце кульову опору

  • Після чого закручуємо болти кріплення кульової опори Деу Ланос.
  • Очищаємо поверхню піддону КПП від старої прокладки.

Прибираємо стару прокладку з піддону

  • Після чого встановлюємо на місце нову.
  • Не забуваємо закрутити болт кронштейна з боку підкапотного простору. Він не лише фіксує кронштейн, але і тримає дроти маси.

Прикручуємо кронштейн згори

  • Встановлюємо на місце вилку вибору передач.
  • Після чого ставимо новий палець.

Ставимо новий палець

  • Ставимо на місце фіксатор.

Ставимо фіксатор

  • Масло в коробку заливаємо через сапун – відкручуємо його ключем на 17 і заливаємо 1.8 літра трансмісійного масла.

Заливаємо масло через сапун

  • Встановлюємо на місце акумулятор і підключаємо клеми.

Встановлюємо акумулятор

Таким чином можна самостійно провести заміну зчеплення на Деу Ланос. Спеціальні інструменти для цього не знадобляться, головне – робити все послідовно і уважно.

Розкажіть друзям

» Всі новини


Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Деу Ланос заміна кошика зчеплення, диска зчеплення і вижимного підшипника"

Відгуки: 0




Оцініть статтю:
.