Пн-Пт 8:50-19:00 / Сб 9:00-16:00
RU | UA
Кошик
Ви вибрали: 0 товарів

Ремонт заднього супорта Шевроле Епіка

07.05.2021 | Epica

Від стану гальмівного супорта Шевроле Епіка багато в чому залежить ефективність гальмування, а значить і безпека експлуатації автомобіля.

Особливу увагу слід приділити стану задніх гальм, де окрім основної системи встановлений ще і ручник.

Задній гальмівний супорт 96475841 зазвичай вимагає обслуговування після пробігу в районі 100 тисяч км. Проте багато що залежить від умов експлуатації автомобіля, частоти заміни гальмівної рідини.

Задній гальмівний супорт

Особлива увага в конструкції супорта Шевроле Епіка необхідно приділити таким запчастинам:

  • Пильники направляючих супорта, а також на циліндрі.
  • Болти направляючих, на них не повинно бути корозії або ушкоджень.
  • Стан скоб.
  • Циліндр і поршень – не повинно бути внутрішніх забруднень і корозії на робочих поверхнях.

Якщо ж з цими елементами задніх супортів Шевроле Епіка виникнуть проблеми, то можливе блокування гальм у момент їх використання. Це призводить до закипання гальмівної рідини, швидкого зносу деталей і необхідності придбання запчастин для ремонту.

В ході обслуговування супортів нелишним буде провести заміну гальмівних колодок, а також оцінити стан гальмівних дисків. Останні залежно від ситуації відновлюються або міняються.

Відновлення задніх гальмівних супортів Шевроле Епіка

Для проведення відновних робіт знадобиться набір ключів і викруток, плоскогубці, ремкомплект супорта. Готуємо і спеціальне мастило для гальм. Також потрібний запас вільного часу.

Готуємо усе необхідне

Після завершення підготовки виконуємо такі дії:

  • Відкручуємо і знімаємо колесо.

Знімається колесо

  • Знімаємо заглушку з ковпачка для спуску повітря.

Знімається заглушка з ковпачка прокачування

  • Очищаємо поверхні щіткою по металу.

Очищаємо поверхню щіткою

  • Додатково розвоздушку для простішого зняття обробляємо WD- 40.

Обробляємо кріплення WD - 40

  • Після цього для спрощення відкручування прогріваємо газовим пальником.

Прогріваємо кріплення пальником

  • Накидним ключем з додатковим важелем зриваємо болт кріплення.

Зриваємо кріплення

  • Відкручуємо супорт від направляючих.

Відкручуємо супорт

  • Після чого важливо не забути відкрутити трубку що підводить гальмівну рідину до супорта.
  • Знімаємо супорт. Якщо він не знімається руками, то необхідно несильними ударами молотком збити його.

Знімається супорт

  • Супорт в досить поганому стані, пильники роздуті, закиснув, покритий шаром бруду і корозії.

Супорт у поганому стані

Гальмівні колодки у поганому стані

  • Одна колодка просто розвалилася при торканні.
  • На самому диску помітні сині ділянки, що свідчить про перегрівання.

Диск перегрівався

  • Одна з направляючих в цілком нормальному стані.

Напрямна у нормальному стані

  • Проте пильник на ній роздутий, що говорить про використання неякісного мастила.

Пильник роздутий

  • Друга напрямна покрилася іржею, незабаром вона могла закиснути і не працювати зовсім.

Друга напрямна в іржі

  • Друга колодка закиснула і витягати її довелося шляхом вибивання, оскільки інакше зняти не вдавалося.

Колодку довелося вибивати

  • З лівого заднього боку після зняття скоби з колодками виявили проблему – одна напрямна повністю закиснула і доки не вдається дістати її.

Одна напрямна закиснула

  • Колодки також закиснули і не зрушуються, доведеться їх вибивати.

Колодки також закиснули

  • Напрямна суппорта Шевроле Епіка, що закисла, покрита сильною корозією. Краще подібного не допускати, оскільки з великою вірогідністю може знадобитися заміна скоби з направляючими.

Іржа на направляючій

  • Проте в даному випадку після сильного прогрівання деталі газовим пальником вдалося викрутити направляючу.

Витягли направляючу

  • Також необхідно зняти гальмівний диск. Усередині знаходяться колодки і механізм ручника, які вимагають обслуговування. Колодки розведені, тому знімати диск буде складно.

Необхідно зняти диск

  • Витягаємо невелику заглушку з диска.

Витягаємо заглушку з диска

  • Отвір від заглушки повинен знаходиться внизу. Це дозволить дістати до механізму, що зводить, і послабити колодки.

Отвір має бути знизу

  • Знімаємо гальмівний диск.

Знімається диск

  • У диску виявилися залишки колодки, що розсипалася, а також велика кількість іншого сміття і невеликі вогнища корозії.

Залишки колодки в диску

  • Старі супорта Шевроле Епіка покриті сильною корозією, є подряпини, порваний пильник на поршні.

Супорта в корозії

  • До речі, різниця між новими пильниками направляючих і старими цілком помітна. Не варто набивати їх маслом або звичними мастилами – для цього використовується спеціальний склад.

Новий пильник ліворуч

  • Очищаємо деталі будь-яким доступним способом – оббиваємо і зачищаємо наждачним папером, використовуючи щітку по металу або піскоструй. Після цього забарвлюємо деталі з використанням високотемпературної фарби.

Очищаємо і забарвлюємо деталі

  • Готуємо нові колодки, у тому числі і для ручного гальма.

Готуємо колодки

  • Також знадобиться ремкомплект для відновлення роботи ручника і задніх супортів.

Готуємо ремкомплект

  • Не забуваємо і про необхідність замінити металеві шайби під трубками.

Готуємо шайби

  • Використовуючи спеціальне мастило, змащуємо внутрішню поверхню циліндра.

Змащуємо внутрішню поверхню циліндра

Змащуємо і встановлюємо кільце

  • Змащуємо пильник гальмівного циліндра Шевроле Епіка і посадочне місце під нього.

Змащуємо пильник циліндра

  • Змащуємо циліндр і натягуємо на нього пильник. Вставляємо циліндр на своє місце і плавно вдавлюємо на своє місце. При цьому уважно стежимо за тим, щоб пильник встав на своє посадочне місце.

Змащуємо і встановлюємо циліндр

Змащуємо і встановлюємо направляючі

  • Одягаємо на направляючі пильники.

Одягаємо на направляючі пильники

  • Проточуємо гальмівні диски як з внутрішнього, так і із зовнішнього боку.

Проточуємо диски

  • Плоскогубцями стискаємо пружини і стягуємо їх пластиковими хомутами. Це спростить процес їх установки.

Стискаємо і стягуємо пружини

  • Розвідний механізм ручника максимально відводимо всередину.

Розвідний механізм відводимо всередину

  • Встановлюємо гальмівний диск на місце.

Ставимо диск на місце

  • Прикручуємо болт кріплення диска. Важливо не упустити цей момент, оскільки надалі можливі серйозні проблеми.

Прикручуємо диск

  • Змащуємо скобу в місцях зіткнення з гальмівними колодками Шевроле Епіка.

Змащуємо робочі поверхні скоби

  • Встановлюємо скобу на місце і прикручуємо її.

Ставимо скобу на місце

  • Готуємо нові колодки до установки. В даному випадку ставляться деталі з простим індикатором зносу, який представлений у вигляді металевої пластини, яка створює писк при сильному зносі колодок.

Готуємо колодки до установки

  • Змащуємо колодки в місці зіткнення із скобою.

Змащуємо колодки в місці контакту із скобою

  • Встановлюємо колодку з датчиком зносу з внутрішньої сторони, другу – із зовнішньою.
  • Встановлюємо нові мідні кільця під трубки.

Ставимо нові кільця під трубку

  • Циліндр і робочі поверхні супорта змащуємо спеціальним мастилом.

Змащуємо елементи супорта

  • Встановлюємо супорт на місце.

Встановлюємо супорт

  • Закручуємо болти направляючих.

Закручуємо направляючі

  • Прикручуємо трубку.

Після цього необхідно провести прокачування гальм Шевроле Епіка згідно інструкції від виробника автомобіля. Після цього ставимо на місця колеса і перевіряємо працездатність гальм.

 
Розкажіть друзям

» Всі новини


Лідери продажів - популярні автозапчастини в магазині "Шеві-Авто"

267300-Genuine

618

96535425-PH (OEM)

1051

96959997-PARTS MALL (KOREA)

297

90412277-ShinHan

125

96350674-OEM (Korea)

267

96353151-PARTS MALL (Korea)

786

96234922-GM (Korea)

8

94580614-GM (Korea)

217

95015329-GM (Korea)

981

96650541-OEM (Korea)

614

96183113-HAN (Korea)

169

96473698-GM (Korea)

2634

25180907-Daejin (Korea)

419

96550797-Genuine

322

96350168-HNH (Korea)

278

/01262-FEBI (Germany)

607

96305387-Startech (Poland)

284

90336039-KAP (Korea)

126

96205679-GM

29

96175641-GM (Korea)

114

96316525-CH

263

93741472-Koreastar (Korea)

117

96489856-Onnuri (Wonil) (Korea)

107

96391433-Koreastar (Korea)

79

96303262-FSO

586

95028604-General Motors

287

96276357-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

637

94501291-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

30

96859269/96408135-GENERAL MOTORS

397

96985327-GM Узбекистан

561

96649137-GM

983

7848737

848

96610297-General Motors

2009

94535940-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

29

96227422-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

791

96800086-OEM

839

96586887-KONNER

841

95015324-Yangji( Korea)

124

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Ремонт заднього супорта Шевроле Епіка"

Відгуки: 0




Оцініть статтю:
.