Пн-Пт 8:50-19:00 / Сб 9:00-17:00
Підписка на блог
Ваше ім'я*

Email*



RU | UA
☎ +38 093 17-03-007
☎ +38 067 80-02-002
☎ +38 097 21-90-504
☎ +38 095 91-25-705
✓ Величезний вибір ✓ Гарантія ✓ ⏩ Підбір запчастин Шевроле, Деу
КошикВи вибрали: 0 товарів

Датчик положення дросельної заслінки Лачетті, перевірка

02.06.2019 | Lacetti

Поступовий перехід системи управління двигуном з механічною на електронну з одного боку сильно спрощує життя водієві. З іншого боку, будь-який непередбачувана поведінка датчиків або контролера ставить автолюбителя в глухий кут. Якщо в механічних системах все було просто і ясно, видно наочно, то електронна система управління вимагає перевірки більш делікатною.

Принцип роботи та несправності датчика положення заслінки дроселя Лачетті

На всіх двигунах Chevrolet Lacetti, які поставлялися в Україну (а це тільки 1,6 і 1,8-літрові бензинові атмосферники), реалізовано електронне управління. На момент розробки, добре це чи погано, були поширені найпростіші датчики і найпростіші схеми управління, перекочували під капоти корейських Шевроле з автомобілів Опель. Тому визначити будь-яку несправність того чи іншого датчика не складе труднощів для водія, хоч трохи знайомого з електронікою або навіть з електротехнікою.

Схема датчиков двигателя Лачетти

Датчик положення дросельної заслінки служить для відстеження кута її відкриття. Інформація про стан дроселя миттєво передається в електронний блок управління, який на основі отриманих імпульсів вирішує, скільки палива і скільки повітря необхідно подати в камеру згоряння для нормальної і економічної роботи мотора під тією чи іншою навантаженням, при тій чи іншій температурі повітря і охолоджуючої рідини. Якщо коротко, так.

датчик положения заслонки

Несправності датчика положення дросельної заслінки (ДПДЗ) Лачетті найчастіше пов'язані з рядом неприємностей:

  1. Висока витрата палива.

  2. Провали при розгоні.

  3. Падіння потужності.

  4. Поява помилок системи управління, прямо або побічно говорять про несправності в дросельному вузлі. Кодів помилок багато і кожен з них говорить про конкретну несправності.

  5. Важкий пуск двигуна.

  6. Втрата тяги під навантаженням.

Список можна продовжувати, але це найважливіше з того, на що звертають увагу автолюбителі.

Як перевірити ДПДЗ Шевроле Лачетті

Ми розуміємо, що всі ці неприємності можуть бути викликані зовсім не дросельним вузлом. Схожі симптоми можуть проявлятися, наприклад, при виході з ладу або зносі елементів системи упорскування, системи запалювання, а також іншими датчиками.

датчик положения заслонки дросселя

Особливість дросельного вузла двигунів Лачетті (і на 109-сильному і на 122-сильному моторі) в тому, що він працює в тісному контакті з регулятором холостого ходу. Тому, якщо є претензії до роботи автомобіля на холостих обертах, винен, швидше за все, регулятор. Втім, перевірити і ДПДЗ не завадить теж, на щастя, на це піде пара хвилин.

ищем датчик возле дросселя

Найпростіший спосіб - відключення датчика положення дроселя. У тому випадку, якщо в роботі двигуна будуть зміни в кращу сторону, будемо міняти або ремонтувати ДПДЗ, якщо немає - залишаємо його в спокої і шукаємо причину далі. Словом, для перевірки діємо так.

место установки датчика

Глушимо двигун, відключаємо контактну колодку датчика. Вона знаходиться зліва від дросельного вузла і показана на фото.

отключаем разъем

Запускаємо двигун і прислухаємося до його роботи. Швидше за все, піднімуться оберти холостого ходу до 1000-1100 об/хв.

обороты растут и горит чек

Після цього робимо пробну поїздку. Якщо поведінка двигуна абсолютно не змінилася, встановлюємо колодку на місце і скидаємо помилки за допомогою сканера OBDII. Помилки 0222 і 0122 будуть обов'язково, але скинуться легко і більше не з'являться, якщо з датчиком все нормально.

сбрасываем ошибки

Перевірка ДПДЗ мультиметром

Якщо ж провали пропали і з'явилася потужність, тяга, перевіряємо датчик більш детально. Для цього нам знадобиться всього лише мультиметр.

Виставляємо мультиметр в режим вимірювання опору і встановлюємо щупи приладу на контакти 79 та 74 контактної колодки блоку електронного управління.

ставим щупы на колодку

Номінальний опір датчика при нульовому положенні заслінки близько 700 Ом.

номинальное сопротивление

Ми залишаємо щупи на колодці і провертає рукою заслінку, плавно і повільно. Так само плавно і повільно повинно зростати опір аж до 1,2 кОм.

В самому кінці контактної доріжки можливий стрибок до 1,3 кОм, але при крайньому стабільному положенні справного дроселя опір залишиться на рівні 1,22-1,24 кОм.

открытая заслонка

У тому випадку, якщо виміри не відповідають номіналам (що буває, до слова, вкрай рідко), датчик положення дросельної заслінки вимагає заміни або очищення

Розкажіть друзям

» Всі новини

.