При тривалій експлуатації автомобіля можливе виникнення різних проблем з окремими важливими елементами. Одним з таких місць на авто Деу Нексія являється трос ручника.
Щоб при проведенні обслуговування не виникало додаткових проблем, а також продовжити термін встановленої запчастини на Нексію, краще використати оригінальний варіант троса – 90235948 - General Motors.
Зазвичай можна зіткнутися з такими проблемами троса ручника:
- Розтягання тросика, через що доводиться постійно проводити регулювання.
- Розрив через надмірне навантаження або унаслідок природного зносу комплектуючої.
- Закисання троса, викликане корозією окремих елементів гальмівної системи або попаданням бруду.
Важливо стежити за станом і працездатністю ручника. На нього покладені декілька важливих функцій:
- Забезпечення надійної фіксації Деу Нексія під час парковки, у тому числі при зупинці автомобіля на ухилі.
- Здійснення екстреної зупинки при виникненні небезпечної ситуації на дорозі.
- Забезпечення гальмування при виході з ладу основної системи гальм, що дозволить дістатися до місця виконання ремонтних робіт за умови, що транспортування авто іншими способами неможливе.
Заміну тросів краще проводити при перших ознаках виникнення з ними проблем. Інакше надалі виконання робіт може бути ускладнено додатковими чинниками, наприклад, великою кількістю корозії або бруду.
Проводимо заміну троса ручника Деу Нексія самостійно
Для виконання ремонту знадобиться набір ключів WD- 40, нові троси. В окремих випадках можуть знадобитися додаткові інструменти, перелік яких може змінюватися залежно від ситуації.
Старий трос був обрізаний в районі заднього колеса з тієї причини, що стався клин барабана із-за обриву фрикційної накладки колодки ручника. Розвести колодки і зірвати барабан ніяк не вдавалося доки трос був на місці.
Оскільки було необхідно продовжити рух, то барабан зривали шляхом сильних ударів. Через це він, як і пошкоджені колодки, також вимагають заміни. Відповідно, усі роботи проводитимуться одночасно.
Для проведення обслуговування автомобіля виконуємо такі дії:
- Знімаємо задні колеса Деу Нексія.
- Знімаємо гальмівний барабан.
- Помітно, що старий гальмівний циліндр вже почав протікати і також вимагає заміни або комплексного обслуговування.
- Знайшовся і край обрізаного троса ручника.
- Ключем на 10 відкручуємо магістраль гальмівної рідини.
- За допомогою ключа на 10 відкручуємо болт кріплення гальмівного циліндра.
- Молотком збиваємо гальмівний циліндр.
- Встановлюємо його на місце і прикручуємо.
- Підключаємо на місце трубку магістралі гальмівної рідини.
- Для зняття гальмівного барабана Деу Нексія необхідно відкрутити болт. Зробити це вдається не завжди, і тоді знадобиться або ударна викрутка або дриль, щоб висвердлити його.
- В даному випадку проводилося висвердлювання болта, оскільки ударної викрутки не знайшлося.
- Знімаємо гальмівні колодки.
- Щоб зняти трос ручника необхідно зняти невеликою фіксатор.
- Довга сторона троса йде до правого колеса, коротка, відповідно, до лівого.
- Відкручуємо захист, який заважає дістатися до деяких елементів кріплення троса. Зафіксована вона 4 гайками на 10.
- Знімаємо захист і прибираємо його убік.
- Подовженою голівкою на 13 викручуємо гайку кріплення механізму ручника.
- Відгинаємо металевий фіксатор троса і витягаємо його.
- Від'єднуємо трос від кріплень, розташованих під днищем авто.
- Встановлюємо на місце новий механізм ручника Деу Нексія.
- Проводимо троси до коліс, при цьому фіксуємо його на кріпленнях.
- Виводимо трос до місця установки – стежимо за тим, щоб уся пружина вийшла через відповідний отвір.
- Стягуємо пружину і встановлюємо фіксатор.
- Готуємо новий гальмівний барабан.
- Перед установкою нових колодок механізм автоматичного регулювання проміжку зводимо максимально.
- Встановлюємо нові колодки з механізмом доведення на місце.
- Встановлюємо інші елементи задніх гальм і ручника.
- Одягаємо гальмівний барабан – отвір на ньому повинен співпадати з отвором на маточині.
- Прокачуємо гальма Деу Нексія.
- Проводимо регулювання ручника, щоб при постановці на нього автомобіля було 4-5 клацань.
- Прикручуємо на місце захист.
Ставимо на місце колеса автомобіля, після чого його можна спокійно експлуатувати. Важливо своєчасно перевіряти стан колодок і тросів, і при необхідності проводити їх замну.