Пн-Пт 8:50-19:00 / Сб 9:00-16:00
RU | UA
Кошик
Ви вибрали: 0 товарів

Як зняти головку блока циліндрів Деу Матіз

30.05.2021 | Matiz

Демонтаж голівки блоку циліндрів на Деу Матіз зазвичай робиться для виконання капітального ремонту або планового обслуговування окремих елементів. При цьому процес виконання цих робіт досить складний і вимагає певних навичок і знань.

Голівка блоку циліндрів

Зокрема, проводитися подібні роботи на представленій моделі можуть для заміни клапанів, капітального ремонту. При цьому буває складно заздалегідь підготувати усі необхідні запчастини, оскільки важко оцінити стан внутрішніх елементів до моменту розбирання.

Процес зняття голівки блоку циліндрів Деу Матіз – покрокова інструкція

Для проведення робіт по демонтажу голівки блоку циліндрів знадобиться набір ключів і запас часу. Важливо не забути відключити усі датчики і від'єднати патрубки, які можуть заважати зняттю процесу. Робота потребує певного часу і навичок.

Виконуємо такі дії:

  • Відкручуємо хомут на впускній гофрі, а саму гофру знімаємо з приймача.

Відкручуємо хомут впускної гофри

  • Відкручуємо три болта на 10 і знімаємо пластикову декоративну кришку над двигуном.

Знімається декоративна кришка

Відключаємо датчик температури повітря

Відкручуємо декоративну частину бампера

  • Після чого збоку акуратно підчіплюємо її і знімаємо з направляючих.

Знімається блок бампера

  • Відщіпаємо фішки поворотників перед тим, як прибрати частину бампера убік.
  • Відкручуємо 3 болти кріплення правої фари.

Відкручуємо кріплення правої фари

  • Після цього знімаємо фару і прибираємо її убік, заздалегідь відключивши фішки проводки.
  • Відкручуємо болт кріплення заливної горловини і знімаємо її.

Знімається заливна горловина

Підіймаємо бачки

Відкручуємо кришку захисту ременя ГРМ

Відкручуємо термозахист на колекторі

  • Знімаємо праве переднє колесо.

Знімається колесо

  • Зливаємо моторне мастило.

Зливаємо мастило

  • Також необхідно злити антифриз з системи охолодження.

Зливаємо антифриз

  • Знімаємо мінусову клему з акумулятора.

Знімається мінусова клема акумулятора

  • Відкручуємо 2 гайки під ключ на 10, які фіксують захист з боку колеса і знімаємо його.

Знімається захист в районі колеса

  • Знімаємо роз'єм з MAP датчика.

Знімається роз'єм МАР датчика

Знімається фішка датчика холостого ходу

Знімається фішка ДПДЗ

Знімаються ковпачки високовольтних дротів

Виставляємо ВМТ

Знімається трос газу з дроселя

  • Відключаємо фішку проводки з трамблера.

Відключаємо фішку трамблера

  • Відкручуємо два болти кріплення трамблера.

Відкручуємо трамблер

  • Заздалегідь необхідно помітити положення трамблера, щоб при зворотному складанні не виникло зайвих проблем.
  • Від'єднуємо фішку лямбда-зонда Деу Матіз.

Відключаємо лямбда-зонд

  • Відкручуємо болти кріплення випускного колектора.

Відкручуємо болти кріплення випускного колектора

  • Знімаємо шланг підвода повітря.
  • Відключаємо фішку клапана EGR.

Відключаємо фішку клапана EGR

  • Знімаємо фішки з температурних датчиків.
  • Знімаємо трубку (що йде від адсорбера) з впускного колектора.
  • Відкручуємо шків розподільного валу.

Відкручуємо шків розподільного валу

  • Відкручуємо два болти на 10, якими фіксується захисний кожух.
  • Знімаємо клапанну кришку.

Знімається клапанна кришка

  • Відкручуємо і знімаємо дросельну заслінку.

Знімається дросельна заслінка

  • Від'єднуємо від ГБЦ патрубок, по якому охолоджувальна рідина йде до радіатору Деу Матіз.
  • Відкручуємо 8 болтів кріплення ГБЦ.

Відкручуємо болти кріплення ГБЦ

  • Від'єднуємо патрубок, який йде від ГБЦ до радіатору печі.
  • Знімаємо і прибираємо убік голівку блоку циліндрів.

На цьому роботи по демонтажу ГБЦ можна вважати завершеними. Головне – запам'ятати розташування усіх патрубків і датчиків, щоб надалі правильно встановити на свої місця.

Розкажіть друзям

» Всі новини


Лідери продажів - популярні автозапчастини в магазині "Шеві-Авто"

267300-Genuine

618

96535425-PH (OEM)

1051

96959997-PARTS MALL (KOREA)

297

90412277-ShinHan

125

96350674-OEM (Korea)

267

96353151-PARTS MALL (Korea)

786

96234922-GM (Korea)

8

94580614-GM (Korea)

217

95015329-GM (Korea)

981

96650541-OEM (Korea)

614

96183113-HAN (Korea)

169

96473698-GM (Korea)

2634

25180907-Daejin (Korea)

419

96550797-Genuine

322

96350168-HNH (Korea)

278

/01262-FEBI (Germany)

607

96305387-Startech (Poland)

284

90336039-KAP (Korea)

126

96205679-GM

29

96175641-GM (Korea)

114

96316525-CH

263

93741472-Koreastar (Korea)

117

96489856-Onnuri (Wonil) (Korea)

107

96391433-Koreastar (Korea)

79

96303262-FSO

586

95028604-General Motors

287

96276357-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

637

94501291-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

30

96859269/96408135-GENERAL MOTORS

397

96985327-GM Узбекистан

561

96649137-GM

983

7848737

848

96610297-General Motors

2009

94535940-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

29

96227422-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

791

96800086-OEM

839

96586887-KONNER

841

95015324-Yangji( Korea)

124

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Як зняти головку блока циліндрів Деу Матіз"

Відгуки: 0




Оцініть статтю:
.