Пн-Пт 8:50-19:00 / Сб 9:00-16:00
RU | UA
Кошик
Ви вибрали: 0 товарів

Заміна сальника рульової рейки Деу Нексія

27.06.2021 | Nexia

При експлуатації автомобіля важливим є стан абсолютно усіх його елементів. Навіть ушкодження невеликої деталі може привести до утворення досить серйозних проблем, аж до попадання в ДТП.

Однією з таких запчастин на Деу Нексія являється сальник рульової рейки. Це досить невеликий, по суті, захисний елемент, вихід з ладу якого надалі може привести до втрати управління над автомобілем.

Сальник рульової рейки

Сальник рульової рейки застосовується для забезпечення захисту корпусу рульової колонки від попадання бруду і вологи. Забруднення можуть утворюватися в результаті попадання в механізм рульового управління дрібних абразивних елементів.

Зрештою дрібні частки сміття при несправному сальнику починають потрапляти між елементами, що рухаються, що призводить до порушення функціонування усього блоку.

Більше того, сальник рульової рейки Деу Нексія має ще одну важливу функцію – перешкоджає витіканню робочої рідини з картера рульової колонки. Завдяки складу і характеристикам деталі вона щільно прилягає до валу, забезпечуючи максимальну герметичність.

Коли проводити заміну сальника рульової рейки Деу Нексія

Проблема полягає в тому, що сальники виготовляються переважно з гуми. З часом вона старіє. До цього необхідно додати і той факт, що робота сальника відбувається під великим навантаженням і в умовах взаємодії з агресивними речовинами.

Протікаючий сальник

Це істотно скорочує термін експлуатації виробу, він стає досить обмеженим. Відповідно, виникає необхідність в проведенні регулярної заміни деталі на нову.

Втрата еластичності або утворення тріщин і деформацій на сальнику рульової рейки Деу Нексія призводить до необхідності його швидкої заміни. Інакше з'являється ризик протікання мастильної рідини, що веде до збільшення тертя в рульовій рейці.

Якщо ж залишити проблему невирішеною, то незабаром виникне необхідність ремонту або заміни самої рейки, що вже помітно складніше і дорожче.

Особливо актуально стоїть питання про заміну сальників у той момент, коли під автомобілем, в районі установки рейки починають з'являтися масляні краплі. Якщо ж за час стоянки там утворюється калюжа, то проводити ремонт необхідно якнайшвидше.

Як замінити сальники рульової рейки Деу Нексія – покрокова інструкція

Для проведення заміни готуємо новий сальник, набір ключів з подовжувачами, плоску викрутку, загнуті круглогубці для зняття стопорних кілець.

Готуємо інструменти

За наявності усього необхідного виконуємо такі дії:

  • Відкручуємо нижній підрульовий кожух, який зафіксований буквально декількома саморізами.

Відкручуємо нижній кожух

  • Від'єднуємо клему акумулятора щоб запобігти замиканню при роботі з проводкою – відключенні фішок і іншого.
  • Знімаємо пластикову накладку над кермом. Вона зафіксована двома гвинтами.

Знімається накладка

  • Від'єднуємо контактну групу. Для цього необхідно викруткою натиснути на невеликий вусик і потягнути її на себе.

Відключаємо контактну групу

  • Відкручуємо гайку і болт, які фіксують рульову колонку Деу Нексія.

Відкручуємо кріплення колонки

  • В глибині розташований ще один болт, який також необхідно викрутити. Дістати його можна за допомогою довгого подовжувача на ключ, заздалегідь вивернувши кермо вліво.

Відкручуємо нижній болт кріплення

  • Дістати цей болт можна і знявши панель приладів, але це збільшить об'єм робіт – прибігати до такого методу краще тільки за відсутності відповідних інструментів.
  • Відкручуємо муфту рульового валу, яка фіксується одним болтом.

Відкручуємо муфту рульового валу

  • Витягаємо вал ціляком зі свого посадочного місця.

Знімається рульовий вал

  • Прибираємо обшивку салону Деу Нексія в районі деталі убік, при необхідності можна трохи її обрізати.

Прибираємо обшивку

  • Знімаємо стопорне кільце.

Знімається стопорне кільце

  • За допомогою магніта знімаємо захисну металеву шайбу.

Знімається шайба

  • Протираємо місце виконання робіт від забруднень.

Протираємо місце від бруду

  • Важливо пам'ятати про те, що після демонтажу старого сальника почне бігти рідина з гідропідсилювача керма, тому новий сальник необхідно встановити якнайшвидше. При цьому не варто забувати про акуратність, щоб він став на місце рівно і не був пошкоджений при монтажі.
  • За допомогою тонкого свердла робимо невеликий отвір в старому сальнику. Це необхідно для легшого укручування саморіза.

Свердлимо отвір в сальнику

  • Вкручуємо саморіз в сальник рульової рейки Деу Нексія.

Вкручуємо саморіз

  • Новий сальник заздалегідь трохи змащуємо маслом – як з внутрішньої сторони, так і із зовнішньої. Це спростить процес його подальшої установки.

Змащуємо новий сальник

  • Плоскогубцями або будь-яким іншим зручним інструментом тягнемо саморіз на себе, що дозволить витягнути старий сальник зі свого посадочного місця.

Витягаємо старий сальник

  • Швидко встановлюємо новий сальник на місце – він повинен стати щільно, але без значних зусиль.

Ставимо новий сальник

  • Рідину, що витекла, протираємо з поверхонь щоб мінімізувати шкідливу дію на деталі.
  • Старий сальник надіваємо на подовжену голівку на 27 і використовуємо як проставку.

Старий сальник надіваємо на голівку на 27

  • Використовуючи довгий подовжувач для ключа з надітою голівкою на 27 і сальником на ній, запресовуємо новий сальник рульової рейки Деу Нексія до упору. Робити це необхідно через верхній отвір, щоб не пошкодити розташовані рядом деталі.

Запресовуємо сальник

  • Встановлюємо на місце металеву шайбу.

Ставимо шайбу

  • Якщо стає помітно, що новий сальник запресований недостатньо, то можна, використовуючи вищеописаний метод, не знімаючи шайбу, допрессовать його ще.
  • Встановлюємо на місце стопорне кільце.

Ставимо стопорне кільце

  • Готуємо до установки рульову колонку. Для цього необхідно за допомогою спеціальної білої пластикової деталі відцентрувати нижню, рухливу частину. З цією метою пластикова деталь підіймається вгору до упору, за бажання її можна трохи підбити молотком.

Відцентровуємо вал

  • Ставимо на місце рульову колонку Деу Нексія.

Ставимо рульову колонку

  • Закручуємо нижній фіксувальний болт – він повинен потрапити в спеціально зроблений отвір в колонці.

Фіксуємо муфту

  • Прикручуємо інші болти і гайки, якими фіксувалася рульова колонка. Не забуваємо стежити за тим, щоб клема маси на болті залишалася на своєму місці.
  • Витягаємо пластикову деталь для центрування зі свого місця, щоб вона не заважала обертанню керма.

Витягаємо пластикову вставку

  • Підключаємо контакт звукового сигналу.

Підключаємо контакт сигналу

  • Ставимо на місця підрульові перемикачі.

Ставимо перемикачі

  • Підключаємо контактну групу Деу Нексія.

Підключаємо контактну групу

  • Встановлюємо на місця пластикові накладки і кожухи.

Встановлюємо кожухи

Ставимо гумку

  • Проводимо остаточне складання автомобіля.

Таким чином можна замінити сальник рульової рейки автомобіля з мінімальними зусиллями. Демонтаж самої рейки для цього можна не здійснювати, досить буде трохи розібрати автомобіля з салону.

Розкажіть друзям

Сальник ДЕУ НЕКСІЯ

96101490-Genuine

48

96101490-KOS (Korea)

48

96264738-GM (Korea)

113

90182168-Taiwan

41

EL586693-ELRING (Germany)

32

09283-40001-VAG (Germany)

48

90215296-POS

17

/05102-FEBI (Germany)

87

96101490-DYG (Korea)

48

90182168-GM (Korea)

105

90182169-KOS

17

81-24909-10-Victor Reinz (Germany)

139

09283-40001-BTA (Poland)

48

94580655-KOS (Korea)

20

94580655-GM (Korea)

40

90129204-GM (Korea)

34

90129204-Pyung Hwa (P.H) (Korea)

17

/03360-FEBI (Germany)

32

90182168-KOS (Korea)

44

90122609-KOS (Korea)

21

90122609-Taiwan

21

96101490-GM (Korea)

91

94535474-GM (Korea)

48

96264738-KOS (Korea)

102

96103095-General Motors

56

90215296-POS (Korea)

17

94580655-Pyung Hwa (P.H) (Korea)

36

96101490-Pyung Hwa (P.H) (Korea)

48

12574477-GM (Korea)

466

96264738-BTA (Poland)

80

81-24909-10-Victor Reinz

125

90122609-DYG (Korea)

21

90122609-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

306

96264738-Genuine

77

90182169

17

94580655-GM (Korea) стар. накл. без голограммы

40

25187787-GM

113

96264738-POS

77

96264738-KOS

102

55563374-GM (Korea)

295

96101490-OEM TOPIC

48

94580655-KAP

27

94580655-ERISTIC

17

90122609-GM (Korea)

306

96103095-KOS

31

96103095-GROG

21

20011244B-Corteco (Spain)

136

90182169-General Motors

34

90129204-KOS

17

90182169-GROG

17

90215296-GENERAL MOTORS

48

90182169-PH

17

94580655-Corteco (Spain)

17

90129204-POS

17

90215296-VICTOR REINZ

303

96101490-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

101

CV 0504-Trialli

213

90129204-GM

34

94580655-GM

40

94535474-OEM (Корея)

29

90215296-KOS

27

» Всі новини


Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна сальника рульової рейки Деу Нексія"

Відгуки: 0




Оцініть статтю:
.