Пн-Пт 8:50-19:00 / Сб 9:00-16:00
RU | UA
Кошик
Ви вибрали: 0 товарів

Заміна сальника рульової рейки Деу Нексія

27.06.2021 | Nexia

При експлуатації автомобіля важливим є стан абсолютно усіх його елементів. Навіть ушкодження невеликої деталі може привести до утворення досить серйозних проблем, аж до попадання в ДТП.

Однією з таких запчастин на Деу Нексія являється сальник рульової рейки. Це досить невеликий, по суті, захисний елемент, вихід з ладу якого надалі може привести до втрати управління над автомобілем.

Сальник рульової рейки

Сальник рульової рейки застосовується для забезпечення захисту корпусу рульової колонки від попадання бруду і вологи. Забруднення можуть утворюватися в результаті попадання в механізм рульового управління дрібних абразивних елементів.

Зрештою дрібні частки сміття при несправному сальнику починають потрапляти між елементами, що рухаються, що призводить до порушення функціонування усього блоку.

Більше того, сальник рульової рейки Деу Нексія має ще одну важливу функцію – перешкоджає витіканню робочої рідини з картера рульової колонки. Завдяки складу і характеристикам деталі вона щільно прилягає до валу, забезпечуючи максимальну герметичність.

Коли проводити заміну сальника рульової рейки Деу Нексія

Проблема полягає в тому, що сальники виготовляються переважно з гуми. З часом вона старіє. До цього необхідно додати і той факт, що робота сальника відбувається під великим навантаженням і в умовах взаємодії з агресивними речовинами.

Протікаючий сальник

Це істотно скорочує термін експлуатації виробу, він стає досить обмеженим. Відповідно, виникає необхідність в проведенні регулярної заміни деталі на нову.

Втрата еластичності або утворення тріщин і деформацій на сальнику рульової рейки Деу Нексія призводить до необхідності його швидкої заміни. Інакше з'являється ризик протікання мастильної рідини, що веде до збільшення тертя в рульовій рейці.

Якщо ж залишити проблему невирішеною, то незабаром виникне необхідність ремонту або заміни самої рейки, що вже помітно складніше і дорожче.

Особливо актуально стоїть питання про заміну сальників у той момент, коли під автомобілем, в районі установки рейки починають з'являтися масляні краплі. Якщо ж за час стоянки там утворюється калюжа, то проводити ремонт необхідно якнайшвидше.

Як замінити сальники рульової рейки Деу Нексія – покрокова інструкція

Для проведення заміни готуємо новий сальник, набір ключів з подовжувачами, плоску викрутку, загнуті круглогубці для зняття стопорних кілець.

Готуємо інструменти

За наявності усього необхідного виконуємо такі дії:

  • Відкручуємо нижній підрульовий кожух, який зафіксований буквально декількома саморізами.

Відкручуємо нижній кожух

  • Від'єднуємо клему акумулятора щоб запобігти замиканню при роботі з проводкою – відключенні фішок і іншого.
  • Знімаємо пластикову накладку над кермом. Вона зафіксована двома гвинтами.

Знімається накладка

  • Від'єднуємо контактну групу. Для цього необхідно викруткою натиснути на невеликий вусик і потягнути її на себе.

Відключаємо контактну групу

  • Відкручуємо гайку і болт, які фіксують рульову колонку Деу Нексія.

Відкручуємо кріплення колонки

  • В глибині розташований ще один болт, який також необхідно викрутити. Дістати його можна за допомогою довгого подовжувача на ключ, заздалегідь вивернувши кермо вліво.

Відкручуємо нижній болт кріплення

  • Дістати цей болт можна і знявши панель приладів, але це збільшить об'єм робіт – прибігати до такого методу краще тільки за відсутності відповідних інструментів.
  • Відкручуємо муфту рульового валу, яка фіксується одним болтом.

Відкручуємо муфту рульового валу

  • Витягаємо вал ціляком зі свого посадочного місця.

Знімається рульовий вал

  • Прибираємо обшивку салону Деу Нексія в районі деталі убік, при необхідності можна трохи її обрізати.

Прибираємо обшивку

  • Знімаємо стопорне кільце.

Знімається стопорне кільце

  • За допомогою магніта знімаємо захисну металеву шайбу.

Знімається шайба

  • Протираємо місце виконання робіт від забруднень.

Протираємо місце від бруду

  • Важливо пам'ятати про те, що після демонтажу старого сальника почне бігти рідина з гідропідсилювача керма, тому новий сальник необхідно встановити якнайшвидше. При цьому не варто забувати про акуратність, щоб він став на місце рівно і не був пошкоджений при монтажі.
  • За допомогою тонкого свердла робимо невеликий отвір в старому сальнику. Це необхідно для легшого укручування саморіза.

Свердлимо отвір в сальнику

  • Вкручуємо саморіз в сальник рульової рейки Деу Нексія.

Вкручуємо саморіз

  • Новий сальник заздалегідь трохи змащуємо маслом – як з внутрішньої сторони, так і із зовнішньої. Це спростить процес його подальшої установки.

Змащуємо новий сальник

  • Плоскогубцями або будь-яким іншим зручним інструментом тягнемо саморіз на себе, що дозволить витягнути старий сальник зі свого посадочного місця.

Витягаємо старий сальник

  • Швидко встановлюємо новий сальник на місце – він повинен стати щільно, але без значних зусиль.

Ставимо новий сальник

  • Рідину, що витекла, протираємо з поверхонь щоб мінімізувати шкідливу дію на деталі.
  • Старий сальник надіваємо на подовжену голівку на 27 і використовуємо як проставку.

Старий сальник надіваємо на голівку на 27

  • Використовуючи довгий подовжувач для ключа з надітою голівкою на 27 і сальником на ній, запресовуємо новий сальник рульової рейки Деу Нексія до упору. Робити це необхідно через верхній отвір, щоб не пошкодити розташовані рядом деталі.

Запресовуємо сальник

  • Встановлюємо на місце металеву шайбу.

Ставимо шайбу

  • Якщо стає помітно, що новий сальник запресований недостатньо, то можна, використовуючи вищеописаний метод, не знімаючи шайбу, допрессовать його ще.
  • Встановлюємо на місце стопорне кільце.

Ставимо стопорне кільце

  • Готуємо до установки рульову колонку. Для цього необхідно за допомогою спеціальної білої пластикової деталі відцентрувати нижню, рухливу частину. З цією метою пластикова деталь підіймається вгору до упору, за бажання її можна трохи підбити молотком.

Відцентровуємо вал

  • Ставимо на місце рульову колонку Деу Нексія.

Ставимо рульову колонку

  • Закручуємо нижній фіксувальний болт – він повинен потрапити в спеціально зроблений отвір в колонці.

Фіксуємо муфту

  • Прикручуємо інші болти і гайки, якими фіксувалася рульова колонка. Не забуваємо стежити за тим, щоб клема маси на болті залишалася на своєму місці.
  • Витягаємо пластикову деталь для центрування зі свого місця, щоб вона не заважала обертанню керма.

Витягаємо пластикову вставку

  • Підключаємо контакт звукового сигналу.

Підключаємо контакт сигналу

  • Ставимо на місця підрульові перемикачі.

Ставимо перемикачі

  • Підключаємо контактну групу Деу Нексія.

Підключаємо контактну групу

  • Встановлюємо на місця пластикові накладки і кожухи.

Встановлюємо кожухи

Ставимо гумку

  • Проводимо остаточне складання автомобіля.

Таким чином можна замінити сальник рульової рейки автомобіля з мінімальними зусиллями. Демонтаж самої рейки для цього можна не здійснювати, досить буде трохи розібрати автомобіля з салону.

Розкажіть друзям

Рейка Рульова ДЕУ НЕКСІЯ

93740599-KOS (Korea)

461

7848187-GM (Korea)

203

90334562-OEM (АвтоЗАЗ)

50

90135890-GM (Korea)

116

/07848188-GM (Korea)

151

/07834425-Made in UA

194

7834425-GM (Korea)

47

7819358-GM (Korea)

367

7848188-GM (Korea)

124

96304378-Genuine

2229

96304378-MS (Italy)

2949

KOS-82803-KOS (Korea)

366

26021070-Genuine

296

90334562-GM (Korea)

109

26021070-OEM (Korea)

370

26021070-GM (Korea)

777

90121248-GM (Korea)

48

90090807-Made in UA

21

26021070-OEM (DS)

258

26021070-OEM (Poland)

258

82803-KOS (Korea)

358

DA 9001-MS (Italy)

1474

26000626-GM (Korea)

121

90121248-OEM (АвтоЗАЗ)

50

07819358-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

472

26021070-TOPRAN (Germany)

258

90135890-OEM (Daedong) (Korea)

112

96304378-DAC (Korea)

2229

94580813-GM

98

7844237-General Motors

16

90135890-Genuine

112

07849958-GM

23

7848188-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

124

96304378-GM (Korea)

2229

90121248-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

48

26021070-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

777

7834425-Made in UA

34

07848728-GM

6

90135890-Zim

112

96167007

151

96166361

175

90135890-GM (Korea) стар. накл. без голограммы

116

7819358-GM

367

94500784-GM (Korea)

22

90135890-OEM (Daedong)

112

07819358-GM (Korea)

451

90135890-Made in UA

152

7834425-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

115

90121248-ZAZ

53

07848187-GM (Korea)

207

07848188-GENERAL MOTORS

199

07848187-GENERAL MOTORS

207

26000626-GM (Korea) стар. накл. без голограммы

121

90334562-ZAZ

88

90135890-GENERAL MOTORS

145

07848187-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

214

07819358-GENERAL MOTORS

451

530280-GENERAL MOTORS

27

90135890-GM

116

07834425-GM

92

94580812-GM

212

7819410-GENERAL MOTORS

68

93740599-General Motors

840

26026340-General Motors

7981

94500784-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

22

» Всі новини


Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна сальника рульової рейки Деу Нексія"

Відгуки: 0




Оцініть статтю:
.