Пн-Пт 8:50-19:00 / Сб 9:00-16:00
RU | UA
Кошик
Ви вибрали: 0 товарів

Заміна сальника колінвала Деу Сенс 1.3, Ланос 1.4. Теча масла з піддона

07.07.2021 | Sens

Одним з вразливих місць в конструкції автомобіля є сальники. Зокрема, на Деу Сенс може йтися про сальник колінвала, який з часом може почати протікати.

Сальник колінчастого валу

Основним призначенням сальника колінчастого валу є забезпечення герметичності – перешкода вибіганню масла в місці виходу штока.

Виготовляється сальник з гуми, і здатний тривалий час зберігати свої робочі характеристики навіть за умови взаємодії з агресивним середовищем і в умовах підвищеного навантаження.

Проте з часом гума починає пересихати, що зрештою призводить до утворення деформацій і мікротріщин. В результаті утворюється теча, яка у разі несвоєчасного виявлення може привести до серйозних проблем.

Заміна сальника колінвала Деу Сенс

Для проведення робіт знадобиться набір ключів, викрутки, новий сальник і запас масла для заповнення втрат. Також знадобиться запас вільного часу, оскільки виконати ремонт швидко не вийде.

За наявності усього необхідного виконуємо такі дії:

  • Оскільки спочатку було невідоме точне місце протікання, то необхідно його визначити. Для цього візуально оглядаємо місце потьоку і знаходимо максимально верхню можливу точку протікання, біля якої є масло. В даному випадку це виявився сальник колінвала.

Знаходимо місце протікання

  • Знімаємо захист двигуна, якщо він встановлений, в конкретному випадку є тільки бічний.

Знімається захист

  • Відкручуємо і знімаємо колесо.

Знімається колесо

  • Викручуємо болт кріплення захисту з боку колеса.

Викручуємо болт захисту

Відкручуємо захист ГРМ

  • Відкручуємо болти кріплення генератора і трохи його відпускаємо.

Відкручуємо кріплення генератора

  • Викручуємо два болти і послабляємо натяжний ролик ГРМ Деу Сенс.

Послабляємо ролик ГРМ

  • Відкручуємо гайку шківа колінвала.

Відкручуємо гайку шківа колінчастого валу

  • Розхитуючи, поступово знімаємо і сам шків.

Знімається шків

  • Знімаємо ремінь ГРМ. Проводимо його огляд на предмет наявності ушкоджень і необхідності заміни. В даному випадку він цілком в порядку і ще зможе довго прослужити.

Оглядаємо ремінь ГРМ

Знімається шестерня колінчастого валу

  • У старий сальник укручуємо саморіз.

Витягаємо сальник за допомогою саморіза

  • Плоскогубцями тягнемо за саморіз і таким чином витягаємо сальник зі свого місця.
  • Змащуємо внутрішню і зовнішню частині нового сальника маслом.

Змащуємо новий сальник

  • Встановлюємо новий сальник колінчастого валу Деу Сенс на своє місце. Запресувати його можна досить легко. Підставляємо старий сальник зворотною стороною і несильними ударами по ньому упресовуємо новий.

Ставимо новий сальник

  • Проводимо зворотне складання автомобіля.

Таким чином можна досить швидко і без зайвих проблем провести заміну сальника колінчастого валу Деу Сенс. Важливо своєчасно проводити такий ремонт, оскільки втрата масла з важливих блоків призводить до їх прискореного зносу.

Розкажіть друзям

Сальник колінвала ДЕУ СЕНС ЗАЗ

96350161-POS

85

245-1005034-ZAZ

110

2101-1005034-ELRING

68

2101-1005034-VICTOR REINZ

83

245-1005160-ZAZ

228

2101-1005034-БРТ

168

96350161-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

164

96350161-CORTECO

111

2101-1005034-CORTECO

87

96350161-ELRING

117

96350161-General Motors

143

96350161-VICTOR REINZ

148

NJ399-Payen

66

96350161-GENERAL MOTORS

182

96350161-Pyung Hwa (P.H) (Korea)

22

96350161-KOS

54

96350161-Taiwan

22

059790-ELRING

67

96350161-GM

170

96350161-KOS (Korea)

59

96101489/96376569-KOS

102

96101489/96376569-GENERAL MOTORS

221

96376569-KOS (Korea)

112

96376569-GM

212

» Всі новини


Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна сальника колінвала Деу Сенс 1.3, Ланос 1.4. Теча масла з піддона"

Відгуки: 1


Сергій

Норм. Сделал замену согласно инструкции спасибо, Авто СЕНС 1,3 Л




Оцініть статтю:
.