Пн-Пт 8:50-19:00 / Сб 9:00-16:00
RU | UA
Кошик
Ви вибрали: 0 товарів

Заміна роликів і ременя ГРМ Деу Нексія, як виставити мітки ГРМ Daewoo Nexia 1.6

30.07.2021 | Nexia

Газорозподільний механізм Деу Нексія є одним з найважливіших елементів в конструкції автомобіля. Від правильності його функціонування залежить стабільність і ефективність роботи двигуна.

Елементи ГРМ автомобіля

Одним з ключових механізмів ГРМ є ремінь 96352407 - GM. Саме він відповідає за передачу зусилля з колінчастого валу автомобіля на розподільний.

Головна функція газорозподільного механізму полягає в коректному регулюванні фаз уприскування і випуску відпрацьованих газів. По суті, ГРМ відповідає за своєчасне відкривання і закривання впускних і випускних клапанів автомобіля.

Механізм газорозподілу досить складний і включає цілий ряд запчастин на Деу Нексія і блоків:

  • Колінчастий вал Деу Нексія, який здійснює обертання і задає необхідну частоту відкривання і закривання клапанів. 
  • Розподільний вал, який впливає через штовхальники і інші елементи безпосередньо на клапана.
  • Впускні і випускні клапана, які відповідають за подання паливноповітрянної суміші і відведення газів, що відпрацювали.
  • Циліндри автомобіля, які беруть участь в процесі стискування топливовоздушной суміші створюючи відповідний тиск в камері згорання двигуна. 
  • Ряд роликів, включаючи натяжні і обвідні, які потрібні для створення максимально ефективної конфігурації ременя, а також підтримки рівня його натягнення в робочому діапазоні.
  • Ремінь ГРМ Деу Нексія, за допомогою якого відбувається передача зусилля.
  • Шестерні приводів колінного і розподільного валів, на яких фіксується ремінь і за допомогою яких забезпечується ефективна передача зусилля на приводи.

Шестерня розподілвалу і частина ременя ГРМ

При цьому ключову увагу слід приділити саме ременю і роликам, оскільки проблеми з ними частенько призводять до серйозніших поломок, наприклад, загинанню клапанів і ушкодженню циліндрів.

Зазвичай термін служби ременів складає близько 50 тисяч км пробігу. При використанні аналогів краще скоротити інтервал заміни ременя ГРМ Деу Нексія до 40 тисяч км.

Фахівці також радять проводити заміну роликів при кожній заміні ременів. Надалі це позбавить від необхідності швидкого повторного розбирання автомобіля для виконання подібних робіт.

У більшості випадків визначити необхідність заміни ременя ГРМ можна провівши візуальний огляд деталі. Досить звернути увагу на такі чинники:

  • Наявність мікроушкоджень або помітних тріщин на зубах або поверхні ременя.
  • Наявність розшарувань або відділень окремих елементів.
  • Сліди робочих рідин на ремені.

При виявленні хоч би одного з чинників слід провести заміну ременя ГРМ Деу Нексія на новий. Навіть якщо йдеться про невелике попадання масла або антифризу – це істотно підвищує вірогідність прослизання ременя і знижує термін його експлуатації в рази.

Пошкоджений ремінь

Перевірити ролики без розбору автомобіля практично неможливо. Визначити наявність у них проблем, орієнтуючись на звук при запущеному двигуні, проблематично, хіба що використовуючи стетоскоп. Але і в цьому випадку можуть виникати погрішності.

Також на наявність проблем з ременем ГРМ Деу Нексія, зокрема, про його перескок, можуть вказувати такі другорядні чинники:

  • Поява детонації в камері згорання.
  • Утворення нагару на свічках запалення.
  • Зниження динаміки двигуна.
  • Зростання споживання палива.
  • Збої в роботі двигуна, пропуски займання.
  • Зміна кольору вихлопу на сизий.

При проведенні огляду слід приділити увагу і такому параметру, як відповідності міток газорозподільного механізму. Це дозволить переконатися у відсутності прослизання або перескока ременя.

Самостійна заміна ременя ГРМ і роликів Деу Нексія

Для виконання робіт знадобиться викрутка, плоскогубці, набір ключів, маркер, нові деталі. Після підготовки усього необхідного виконуються такі операції:

Відкручуємо корпус повітряного фільтру

  • Відкручуємо два хомути, якими кріпиться повітропровід.

Відкручуємо хомути повітропроводу

  • Знімається вакуумний шланг.

Знімається вакуумний шланг

Знімається повітряний фільтр з повітропроводом

  • Знаходимо на генераторі болт під ключ на 12 і відкручуємо його.

Відкручуємо болт на генераторі

Знімається ремінь генератора

  • Знімаємо із захисної кришки шланг.

Знімається шланг з кришки

  • Ключем на 10 відкручуємо 3 болти кріплення захисної кришки приводу ГРМ Деу Нексія.

Відкручуємо 3 болти захисту

  • Відщіпуємо кліпсу на кришці захисту.

Відщіпаємо кліпсу

  • Відкручуємо шків колінчастого валу ключем з голівкою на 17.

Відкручуємо шків колінчастого валу

  • Знаходимо ще один болт кріплення захисної кришки і викручуємо його.

Викручуємо останній болт захисту

  • Знімаємо пластиковий захист.

Знімається захист

  • Виставляємо мітки ГРМ.

Виставляємо мітки

  • На колінчастому валу, на його шестерні, є спеціальна мітка, яку необхідно поєднати з вирізом на кришці. Додатково можна позначити місце помітним кольором.

Виставляємо мітку на колінчастому валу

  • Вирізи на шестернях розподільних валів повинні співпадати з краєм внутрішньої захисної кришки.

Виставляємо мітки розподільних валів

  • Ключем на 12 відкручуємо 3 болти кріплення натяжного механізму.

Відкручуємо натяжний механізм

  • Голівкою на 13 відкручуємо паразитний обводной ролик ременя ГРМ Деу Нексія.

Знімається обводной ролик

  • Готуємо до установки нові деталі, перевіряємо їх відповідність по розмірах і конфігурації.

Готуємо нові деталі

  • Встановлюємо обводной ролик.

Ставимо обводной ролик

Перевіряємо стан сальників

  • Встановлюємо на місце натяжний механізм.

Ставимо натяжний механізм

  • Накидаємо ремінь ГРМ.

Накидаємо ремінь ГРМ

  • Перевіряємо щоб рівень натяжного механізму був в діапазоні відміток «Норма». Допускається незначна перетяжка, але вона має бути мінімальною.

Перевіряємо рівень натяжки ременя

  • Перевіряємо відповідність міток ГРМ після прокручування шестерні колінчастого валу на 360 градусів.

Повторно перевіряємо мітки

  • Провернути колінчастий вал можна виставивши автомобіль на 4 передачу і за допомогою голівки на 32 прокрутивши гайку зовнішнього ШРУСа.

Спосіб провернути колінчастий вал

  • Встановлюємо захисну кришку, після чого можна прикрутити шків колінчастого валу.
  • Проводимо остаточне складання Деу Нексія.

Таким чином можна досить швидко і самостійно провести заміну ременя ГРМ. При цьому ніякі спеціальні інструменти не знадобляться.

Розкажіть друзям

Клапана ДЕУ НЕКСІЯ

90215491

83

90215491-DAEWOO MOTOR

83

90215492-DAEWOO MOTOR

83

96351051-OEM (Korea)

106

96430611-GM (Korea)

119

90076732-OEM (Korea)

25

90409194-OEM (Korea)

161

EL586693-ELRING (Germany)

32

90215492-ShinHan (Korea)

108

90215491-ShinHan (Korea)

160

17092164-OEM (Korea)

2926

90215296-POS

17

96350912-Freccia

61

VAG96022-AE

66

96182805-GMP (Korea)

142

96144735-GM (Korea)

56

90215492-Genuine

83

96182805-SHINHAN

180

96351051-GMP (Korea)

106

94580655-KOS (Korea)

20

94580565-GM (Korea)

35

96350913-GM (Korea)

102

96407789-GM (Korea)

314

96144735-OEM (Korea)

32

96182805-TP (Poland)

119

96182805-Genuine

119

94580655-GM (Korea)

40

90215491-ShinHan

160

/03360-FEBI (Germany)

32

96350912-YYvG(Korea)

39

96182806-ShinHan (Korea)

118

96103095-General Motors

56

96351051-Genuine

136

FE08400-FEBI (Germany)

222

90215491-Genuine

83

96182805-ShinHan (Korea)

180

90215296-POS (Korea)

17

94580655-Pyung Hwa (P.H) (Korea)

36

96351976-Genuine

6168

90106266-GM (Korea)

242

96350912-OEM (Daedong) (Korea)

40

96350912-GM (Korea)

75

96182806-GMP (Korea)

118

96395219-General Motors

68

90180310-GM (Korea)

107

90076732-GM (Korea)

36

17082049-GM

82

96351976-GMP (Korea)

7117

96144735-General Motors

56

90215492-ShinHan

108

94580655-GM (Korea) стар. накл. без голограммы

40

90106266-OEM (Korea)

242

90215491-KAP

83

96182806-GROG

63

90215492

83

96144735-SWAG (Germany)

32

96350912-GM (Korea) стар. накл. без голограммы

83

96352576-GM (Korea)

105

90215491-GM (Korea)

231

» Всі новини


Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна роликів і ременя ГРМ Деу Нексія, як виставити мітки ГРМ Daewoo Nexia 1.6"

Відгуки: 0




Оцініть статтю:
.