Пн-Пт 8:50-19:00 / Сб 9:00-16:00
RU | UA
Кошик
Ви вибрали: 0 товарів

Заміна заднього гальмівного циліндра Деу Матіз

17.08.2021 | Matiz

Для стабільної роботи гальмівної системи Деу Матіз важливим є стан усіх її елементів. Окрім колодок і самого гальмівного механізму необхідно звернути увагу і на задні гальмівні циліндри 96518606 - GROG.

Гальмівний циліндр

За своєю суттю – це спеціальний виконавчий пристрій, який відповідає за притиснення гальмівних колодок заднього гальма (барабанного) до барабанів. Кожне заднє колесо оснащується таким пристроєм.

Конструктивно запчастини Деу Матіз складаються з декількох елементів:

  • Безпосередньо циліндр.
  • Два поршні, розташовані усередині нього.
  • Пружина, яка відповідає за розведення поршнів в сторони.

У простір між двома поршнями гальмівного циліндра Деу Матіз подається робоча рідина, яка відповідає за розтиснення один від одного поршнів.

Принцип роботи деталі максимально простий:

  • По гальмівних трубках відбувається подання гальмівної рідини під високим тиском від головного циліндра.
  • Рідина впливає на поршні.
  • Поршні за допомогою нажимних планок розводять у бік колодки.
  • Відбувається притискання колодок до барабана, і автомобіль гальмує.
  • Після відпуску педалі циліндр повертається в початкове положення, колеса продовжують вільне обертання.

По суті, робочий гальмівний циліндр є одним з основних елементів гідравлічної гальмівної системи. Гальмівна рідина в Деу Матіз має бути якісною, без бульбашок повітря і забруднень.

Важливо дотримуватися герметичності системи для стабільної роботи гальм.

Основні проблеми в роботі гальмівного циліндра пов'язані з попаданням повітря в гальмівну рідину, старінням гумових елементів – захисних пильників і ущільнювачів.

Задній гальмівний циліндр

При утворенні помітної течі в районі циліндра необхідно провести його відновлення з використанням спеціальних ремонтних наборів або ж повну заміну.

Рідше проблеми можуть бути викликані заїданням поршня, проте визначити таку несправність без попереднього розбору гальмівного циліндра Деу Матіз неможливо.

Серед основних ознак, що вказують на наявність проблем в системі гальмування в цілому, і задніх циліндрах зокрема, можна виділити:

  • Задні колеса здійснюють гальмування нерівномірно.
  • Відбувається спрацьовування аварійного датчика рівня гальмівної рідини.
  • Збільшується зусилля при натисненні педалі гальма.

У більшості випадків проводиться ремонт гальмівних циліндрів, що дозволяє проводити подальшу їх експлуатацію. Проте в деяких випадках, наприклад, при утворенні задир на внутрішніх поверхнях, проводиться повна заміна деталі на нову.

Детальна інструкція по самостійній заміні заднього гальмівного циліндра Деу Матіз

Перед виконанням робіт слід підготувати нову деталь, набір інструментів – ключі, викрутки і плоскогубці. Також важливо передбачити якийсь затиск для гальмівної трубки, щоб запобігти протіканню рідини в процесі ремонту.

Затиск для трубки

Проблеми в роботі гальмівного циліндра виникли із-за несвоєчасної заміни гальмівної рідини. Це стало причиною перевищення змісту вологи в рідині, що незабаром призводить до утворення корозії на металевих елементах.

Для заміни заднього гальмівного циліндра Деу Матіз виконуємо такі дії:

  • Перевіряємо стан запчастини, а також наявність усіх необхідних елементів кріплення і підключення до системи.

Перевіряємо нову деталь

  • Новий циліндр повинен стискатися навіть при натисненні пальцями.

Здавлюємо циліндр

  • Циліндр, що заклинив, який зараз стоїть на автомобілі, не вдалося стиснути навіть при великому навантаженні.

Старий циліндр не здавлюється

  • При піднятті пильників вдалося знайти причину виникнення неполадки – сильні вогнища корозії, що і привело до заклинювання.

Корозія на циліндрі

  • Надалі це призводить до абразивного ушкодження ущільнюючих елементів і внутрішніх поверхонь циліндрів, що веде до утворення течі, витікання рідини і повної відмови гальм Деу Матіз.
  • За допомогою спеціального пластикового затиску перекриваємо гальмівну магістраль, яка веде до циліндра, заміна якого проводитиметься.

Перекриваємо магістраль

  • За допомогою щітки по металу зачищаємо місця посадок і різьбові з'єднання.

Очищаємо деталі

  • Зриваємо і відкручуємо гальмівний штуцер. Оскільки він мінятиметься, то можна його викрутити повністю, що дозволить краще очистити від бруду необхідні деталі.

Викручуємо штуцер

  • Обробляємо проникаючим мастилом місця з'єднання самого циліндра з гальмівним щитом, а також місця прикручення трубок.

Потрібні місця обробляємо проникаючим мастилом

  • Важливо потурбуватися про наявність спеціального розрізного потовщеного ключа для зриву і відкручування трубок. Застосування звичайного ріжкового ключа частенько призводить до ушкодження граней на трубці. Як підсумок – виникає необхідність замінювати ще і трубку.

Підготували розрізний ключ

  • Зриваємо ключем гальмівну трубку заднього циліндра Деу Матіз і відкручуємо її.

Зриваємо трубку

  • При необхідності повторно обробляємо місце під'єднування трубки проникаючим мастилом.

При необхідності повторно обробляємо мастилом

  • Відкручуємо два болта кріплення гальмівного циліндра.

Відкручуємо болти гальмівного циліндра

  • Оскільки циліндр за час експлуатації «приростає» до гальмівного щита, то зірвати його руками зазвичай не вдається. Підчіплювати викруткою також не варто, оскільки це призводить до ушкодження щита.

Краще не здирати циліндр викруткою

  • За допомогою молотка акуратними, не сильними ударами, збиваємо циліндр з місця установки.

Акуратно збиваємо циліндр

  • При невеликому зрушенні деталі можна додатково обробити простір під нею проникаючим мастилом, використовуючи для цього і отвори від викручених раніше болтів.

Проводимо обробку мастилом

  • Знімаємо пружину гальмівного механізму, що трохи спростить демонтаж заднього гальмівного циліндра Деу Матіз.

Знімається пружина

  • Демонтуємо старий гальмівний циліндр. Пальцями здавити його не виходить, що лише підтверджує виникнення проблем з гальмами із-за його виходу з ладу.

Знімається старий циліндр

  • Зачищаємо місце під установку нового циліндра від забруднень.

Зачищаємо місце установки циліндра

  • Ставимо новий циліндр на своє місце.

Ставимо новий циліндр

  • Фіксуємо циліндр за допомогою болтів. При цьому сильне зусилля не потрібно, досить просто притягнути деталь. Інакше істотно підвищується вірогідність розриву циліндра в районі невеликого вушка, що також веде до появи течі.

Прикручуємо циліндр

  • Вставляємо трубку в нижній отвір і прикручуємо її.

Прикручуємо трубку

  • Верхній отвір призначений для прокачування, так що важливо не поплутати в процесі складання.

Верхній отвір для штуцера

  • Виставляємо на місце пружину заднього гальмівного механізму Деу Матіз.

Ставимо пружину на місце

  • Завертаємо на місце штуцер.

Закручуємо штуцер

  • Знімаємо пластиковий затиск з гальмівної магістралі і прокачуємо гальма.

Знімається затиск з магістралі

Таким чином можна провести самостійну заміну заднього гальмівного циліндра на автомобілі з барабанними гальмами. Знадобиться декілька специфічних інструментів, але їх вартість не є великою. Особливих складнощів в процесі заміни виникнути не повинно.

Розкажіть друзям

» Всі новини


Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна заднього гальмівного циліндра Деу Матіз"

Відгуки: 0




Оцініть статтю:
.