Пн-Пт 8:50-19:00 / Сб 9:00-16:00
RU | UA
Кошик
Ви вибрали: 0 товарів

Заміна підрамника ЗАЗ Віда

27.08.2021 | ZAZ Vida

Одним з важливих елементів ЗАЗ Віда являється підрамник, який виконує відразу декілька функцій. Зокрема, його наявність дозволяє істотно підвищити жорсткість кузова, що надалі дозволяє понизити його вібрацію, деренчання і рівень шуму.

Підрамник з важелем

Наявність підрамника також дає можливість помітно поліпшити показники стійкості і керованості автомобіля.

Переважно підрамник є зварним, таким, що складається з алюмінієвих елементів. Кріплення самого блоку, а також інших вузлів до нього здійснюється за допомогою шпильок, болтів і сайлентблоків.

Варто відмітити, що підрамник ЗАЗ Віда окрім іншого виконує і такі функції:

Варто відмітити, що допускається використання тільки заводських підрамників, оскільки при самостійному виготовленні деталі можливі ситуації, коли наявність деталі з помилково розрахованими характеристиками істотно підвищує рівень ушкоджень при ДТП.

Можливі складнощі при знятті підрамника ЗАЗ Віда

Спочатку була необхідність в проведенні заміни окремих сайлентблоков передньої підвіски, а також кульових опор. Проте в процесі проведення виникли певні складнощі – болти прикипіли і викрутити їх не вдалося.

Планувалася заміна сайлентблоків і кульових

Заздалегідь була проведена обробка болтів спеціальним проникаючим мастилом, що теоретично могло б допомогти вирішити виниклу складність.

Обробили болти проникаючим мастилом

Для заміни сайлентблоків у важелях передньої підвіски ЗАЗ Віда необхідно відкрутити три болти. Тут завдання було додатково ускладнене злизаними болтами.

Болт сайлентблока

Один з передніх болтів сайлентблока сильно заіржавів і провертається разом з шарніром, чого бути не повинно. Є велика вірогідність того, що усередині балки був зірваний глухар.

Болт почав прокручуватися з сайлентблоком

Було прийнято рішення зняти підрамник повністю, що дозволить спростити процес виконання ремонтних робіт за рахунок забезпечення простішого доступу до деталей.

Потрібно знімати підрамник

Для цього необхідно викрутити болти кріплень, рульове управління, вибити кульові, відкрутити стойки стабілізатора.

Проте і після цього виникли певні складнощі. Передні сайлентблоки ЗАЗ Віда просто не знімалися і заважали демонтажу усього підрамника.

Не знімається передній сайлентблок

Довелося обрізати низ сайлентблока, після чого упирати домкрат в лонжерон і таким чином видавлювати шарнір з підрамника. Також можна домкратом підіймати машину, а паралельно з цим стягуваннями для пружин амортизатора, закріпленими за підрамник, зривати його.

Стягуємо підрамник використовуючи стягування

При цьому необхідно відкрутити рульову рейку від підрамника, щоб в процесі зняття нічого не пошкодити. Кріпиться вона за допомогою 4 болтів.

Відкручуємо рульову рейку від підрамника

Сайлентблоки довелося додатково прогрівати, оскільки інакше зняти деталі не виходило.

Прогріваємо сайлентблоки

У кінці залишається відкрутити стабілізатор і вибити кульову, після чого підрамник ЗАЗ Віда можна буде прибрати убік і спокійно продовжити з ним роботу.

Вибиваємо кульову опору

Уважно оглядаємо підрамник на предмет наявності складних для виконання робіт ділянок.

Оглядаємо підрамник

Зокрема, злизані декілька болтів, і спроби їх відновлення до успіху не привели. Викрутити їх все також не вдалося.

На один болт довелося додатково наварювати голівку від ключа, щоб таким чином його все-таки викрутити. Заразом це дозволило трохи прогріти конструкцію в цілому, що позитивно позначилося на результаті.

Наварили голівку

З протилежного боку болт прокручується з сайлентблоком. Викрутити його не вдасться. Довелося болгаркою зрізати капелюшок і заливати проникаючим мастилом, можливо надалі вийде вибити його.

Зрізали болгаркою капелюшок

Проте ні вибити, ні висвердлити болт сайлентблока з підрамника ЗАЗ Віда не вдалося. Зрештою довелося болгаркою розрізати балку і витягати деталь через отвір.

Розрізаєм балку

Також заздалегідь була повністю випалена гумова вставка сайлентблока.

Випалили гумову вставку

Після цього вирівнюємо балку і заварюємо місце розрізу. Далі усю поверхню балки і підрамника додатково зафарбовуємо.

Заварили місце розрізу

Акуратно зрізаємо сайлентблок підрамника, який залишився на болті. Якщо болгаркою дорізати до кінця не вдається – пробиваємо зубилом і молотком.

Зрізаємо сайлентблок

Перечищаємо деталі, запресовуємо нові сайлентблоки і готуємо запасні болти. Ретельно змащуємо болти, після чого проводимо зворотне складання автомобіля.

Розкажіть друзям

» Всі новини


Лідери продажів - популярні автозапчастини в магазині "Шеві-Авто"

94530295-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

15

90250175-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

30

96430344-MIRE

2260

96435887-GENERAL MOTORS

1503

96495468-Pyung Hwa (P.H)

590

96175742-General Motors

806

96549779-X2

1366

96282726-EuroEx

273

94525077-GENERAL MOTORS

57

94501031-KOREA

68

96461130-GM

116

96403100-GM

761

301-1000101-R2-ZAZ

1196

96376881-ShinHan (Korea)

761

52474373-GENERAL MOTORS

73

94515417-GENERAL MOTORS

36

25183025-SHIN KUM

279

96185192-OEM (STDW) (Korea)

1467

94530124-General Motors

49

90142884-GM

193

55574221-General Motors

66

96183170-ZAZ

20

96837678-GM

24

96144431-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

59

96839848-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

124

530000410-INA (Germany)

1695

93740746-General Motors

133

96983380-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

694

90136113-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

79

96260995-OEM (China)

751

96547251-EuroEx

483

96952005-General Motors

6193

480-1011020-CORTECO

193

S6460020-CRB

321

96540969-GM

91

94500773-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

34

96493393-GM (Korea) нов. накл. с голограммой

942

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна підрамника ЗАЗ Віда"

Відгуки: 0




Оцініть статтю:
.