Пн-Пт 8:50-19:00 / Сб 9:00-17:00
Підписка на блог
Ваше ім'я*

Email*



RU | UA
☎ +38 093 17-03-007
☎ +38 067 80-02-002
☎ +38 097 21-90-504
☎ +38 095 91-25-705
✓ Величезний вибір ✓ Гарантія ✓ ⏩ Підбір запчастин Шевроле, Деу
КошикВи вибрали: 0 товарів

Антикорозійна обробка Деу Ланос

06.06.2019 | Lanos

Обробляти кузов будь-якого автомобіля антикорозійними засобами можна і потрібно. Особливо, якщо це десятирічний Daewoo Lanos. Незалежно від того, в якій країні зібраний автомобіль, рано чи пізно, але іржа добереться до кожного куточка кожної порожнини. Тому поки не пізно, краще виконати обробку якомога швидше.

Особливості кузовів Деу Ланос і корозія

Оцинковка кузовів на заводі-виробнику, дійсно, сильно подовжує життя металу. Оцинкованими кузовами може похвалитися не кожен автомобіль. Так, ВАЗовский машини зібрані з простого сталевого листа, місцями покритого органічними захисними покриттями. Результати ми бачимо щодня.

Ланоси,дійсно, оцинковувати. Правда, вибірково.

 

Наприклад, на складальних заводах кузов зварювався зі сталі з трьома видами покриття:

  1. Покриття цинково-нікелеве MG 30/30.

  2. Цинкове покриття GA 4S / 45.

  3. Органічне покриття WY30 / 30Y.

 

Не вдаючись в подробиці, процес обробки сталевого листа достатньо складний, заснований на електролітичних процесах з нанесенням нановуглецю в середовищі активного електроліту. Перше покриття найдорожче і ефективне. Такі листи використовуються для виготовлення деталей кузова, безпосередньо контактують з агресивними середовищами.

ржавчина под крылом

Наприклад, на Деу Ланос практично всі зовнішні поверхні листа, з якого штампують капот і двері, має цинко-нікелеве покриття зверху і цинкове зі зворотного боку. Днище, лонжерони і силові короби виготовлені з односторонньо оцинкованого металу, цинк зовні. Стічні передні крила також зовні покриті цинко-нікелевим складом.

 

Кришка багажника зверху покрита органікою, а зсередини цинковим складом. Двері і задні крила зовні покриті органікою, а зсередини цинком. Частина силових елементів каркасу також мають внутрішню цинкову обробку, це ж стосується і листів моторного відсіку, моторного щита, лонжеронів.

 

В цілому таким чином захищені 85 кузовних деталей. Отже, практично всі зовнішні поверхні, які хоч якимось чином контактують або можуть контактувати з навколишнім середовищем, непогано захищені. Ті кузовні елементи, які заховані усередині кузова і зашиті зварюванням, просто оброблені ґрунтовкою. І все ж польські кузови, виготовлені в DW-FSO, отримали гарантію від наскрізної корозії терміном на шість років.

коррозия

Звичайно, на ділі не все так райдужно, оскільки кузова гниють, гниють пороги і колісні арки, двері і крила. Польські кузови зібрані більш якісно, просто тому іржа з'являється на їх поверхні не так часто, як на кузовах українського складання. Ми ж розуміємо, що рівень роботизації і якості збірки польського заводу був дещо вищим, ніж в Запоріжжі. Але обробка порожнин потрібна і істотно продовжить життя кузову.

Чим обробляти кузов Деу Ланос

Антикорозійних мастик безліч, але потрібно знати основні вимоги до них, щоб вибрати правильний склад і не дарма витратити час на обробку порожнин. Волога і солі — ось основний ворог металу.

 

Щоб захиститися від них, склад повинен мати такі властивості:

  1. Будь-які інгібітори корозії повинні входити до складу мастики обов'язково.

  2. Склад повинен мати хорошу адгезію з поверхнями кузова, чи не отлипать від деталей навіть при трясці і перепадах температур.

  3. Антикор повинен зберігати захисні властивості максимально довго, незважаючи на температурні навантаження, фізичні і навантаження, викликані впливом зовнішнього середовища.

Крім того, матеріал повинен бути вогнебезпечним і по можливості не труїти нас отруйними випарами.

 

Цим вимогам відповідають традиційні склади Мовіль і Мовіль 2. Їх плюс - низька ціна і можливість нанесення на вже оброблені нігролом або іншими складами поверхні. Також можна наносити на іржаві, але попередньо зачищені місця.

 

У продажу можна знайти Пластізоль, бітумні мастики, що володіють ще і шумопоглинальним ефектом. Також повинні застосовуватися пластичні мастики, що не пересихають і герметизують стики між деталями кузову.

 

Для нанесення розпорошеного складу знадобиться компресор, який може створювати тиск повітря в межах 0,8 МПа, але кращі результати показують компресори з набагато більшим вихідним тиском, в межах 1,5-4 МПа або більше.

Обробка Деу Ланос антикорозійними сумішами

Для повноцінної обробки кузову Деу Ланос необхідно зняти передні крила, розібрати салон, зняти дверні карти, бампера, решітку і оптику. Також потрібно буде демонтувати задні підкрилки, покриття багажника і максимально звільнити доступ до ніш в моторному відсіку — вентиляційним воздуховодам і технологічним отворам в коробах.

разборка

На днищі необхідно видалити всі захисні пробки, то ж стосується і вентиляційних і технологічних отворів в порогах і лонжеронах спереду.

торец порога

У нашому випадку використовувався антикорозійний склад АРР двох видів — безбарвний і пофарбований в бурштиновий колір. Безбарвний склад застосовують там, де обробка може бути видна, що небажано. У закритих порожнинах можна застосовувати склад будь-якого кольору.

мастика

Також для обробки підсилювача капота і багажника можна застосовувати будь-які комбінації антикору, якщо є гарантія, що склад не розбризкається в зоні видимості.

излишки убираются легко

Правда, надлишки легко прибираються ще до моменту загустіння суміші. Після розбирання всі зовнішні поверхні, що контактують з водою і брудом (днище, колісні ніші, зовнішні пороги) ретельно промиваються мийкою високого тиску.

очистка арок

Для задування мастики буде необхідний сам компресор зі шлангом, розпилювач і шланг-подовжувач з розпилювачем, щоб була можливість дістатися в приховані порожнини і важкодоступні місця.

распылитель

Обробляємо порожнини дверей, попередньо захистивши салон від суспензії, також не завадить захистити скла і свої легені, надівши респіратор.

защита

Задуваємо мастику в порожнині підсилювача багажника, використовуючи довший шланг-насадку з розпилювачем.

задувка багажника

Задуваємо колісні арки спереду ...

передняя арка

... і ззаду.

задняя арка

Наносимо склад в отвори з торців порогів максимально рясно.

торец порога

Також обробляємо лонжерони зсередини, повітроводи.

лонжерон

Обробляємо внутрішню поверхню крил ...

задуваем крыло

... і площину під заднім бампером.

юбка под бампером

Після висихання антикору згідно з інструкцією виробника, можна проводити збірку кузова і салону.

Розкажіть друзям

» Всі новини

.